Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkästä rakentaneet! Kertokaa kokemuksianne!

Vierailija
24.07.2006 |

Paljonko teitte itse, oliko rankkaa, kärsikö parisuhde, minkä ikäiset lapset teillä tuolloin oli?

Minkä tyyppinen ja kuinka iso talo tuli, mikä muodostui talon lopulliseksi hinnaksi?

t. paketin ja pitkän etuja harkitseva

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa vuosi rakentaessa meni, ja rankkaa oli valehtelematta! Suhde pitää olla hyvällä pohjalla, että kestää tuollaisen urakan. Meillä mies oli aamusta iltaan pois, joka ikinen päivä. Minun huolekseni jäi lähinnä sisustaminen, lasten (kolme lasta, joista kaksi alle kouluikäistä) ja kodinhoito. Onneksi olen vielä kotona, töissä jos olisin käynyt niin varmaan olisin jo aika loppu!

Pinnaa on kiristänyt puolin ja toisin. Mies ei ole saanut pidettyä vapaata, on ollut todella väsynyt. Itselläni on pinna kireällä kun olen ollut vastuussa lapsista aamusta iltaan, tuskin minnekään olen päässyt yksin.

Onneksi se talon rakentaminen on lyhyt aika ihmisen elämässä, helpottaa kun tietää että se kestää aikansa ja sitten on mukavaa asua omassa kodissa!

Jos ammattitaitoa on, suosittelen rakentamaan itse pitkästä, mutta jos tuntuu etteivät taidot välttämättä riitä, kannattaa ottaa vaikka paketti. Rakentaminen on muutenkin rankkaa, ja vielä jos ei osaa kaikkea tehdä hyvin niin kahta kauheammaksi menee... =/

Kyllähän siinä tietysti säästää mitä enemmän itse tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän