Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdoton rakkaus?

Vierailija
29.01.2014 |

Tapasin sattumalta kivan miehen kaupungilla, olin kahvilla ja minulla ei ollutkaan tarpeeksi rahaa. Takanani oleva kyseinen mies maksoi puolestani. Juttelimme, vaihdoimme numerot ja.. juomasin ettäiltani kuluivat puhelimessa kyseisen miehen kanssa. Tapasimme uudestaan hänen luonaan, vietin uskomattoman viikonlopun leffoja katsellen ja jutellen. Mies on hyvin viisas, tietää maailmanmenosta kaiken, käynyt yliopistoja. Oikeastaan tietää vastauksen jokaiseen kysymykseeni liittyen mihin vain. On siis vain yksinkertaisesti viisas. Ehkä tämän takia olen myös näin kiinnostunut hänestä. On ihmeellistä kysyä jotakin ja saada niin pitkän perusteellisen vastauksen mihin tahansa. Mies on toiminut mallina, laulajana ja jopa näyttelijänä. On todella hyvän näköinen.

Mutta.. Minä olen 20v ja mies on 33v. Hän on arabi, muuttanut 9v lapsena lääkärivanhempiensa kanssa suomeen. On hyvin varakas, omistaa mm omassa maassaan pankin ja suomessa yksityisen hammaslääkärin ja 8 kahvilaa. Ja tämä on siis totta, vain laittamalla hänen nimenäs googleen, tämän kaiken saa selville.

Seurustelin 2v sitten ulkomaalaisen miehen kanssa, ja paljastui aivan sekopääksi. Nyt minua mietityttää, miksi näin paljon vanhempi menestynyt mies olisi kiinnostunut minusta? Saa varmasti kenet vain. Suhhteemme varmasti tuomittaisiin jo pelkän ikäeron takia.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle Miljoonalla on romanttinen laulu nimeltä "Mahdotonta rakkautta". Löytynee YouTubesta tai Spotifystä.

Vierailija
22/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ikaero ei ole mitaan. Oma mieheni on minua 13 vuotta vanhempi ja olemme olleet naimisissa nyt 14 vuotta huhtikuussa. Miksiko kiinnostunut sinusta...moni ulkomaalainen mies on kyllastynyt oman maansa naisiin. Omani ei ikuna kuulema vaihtaisi omaa suomalaista vaimoaan amerikkalaiseen naiseen :) Ainut mika mietityttaisi on miehen kansalaisuus...taikka siis juuret.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletus ei takaa sitä että kyseessä on sama henkilö, koska samannimisiä on paljon. 

Vierailija
24/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma ettei missään tilanteessa löisi. Halveksuu mitä eniten miehiä jotka lyövät naista. Kerroin että exäni yritti lyödä, oli niin vihainen ja sanoi että kaikki maahanmuuttajat ovat samanlaisia paskoja, lyövät aina naisia. Hänen maakunnassaan saa viikon vankeutta jos mies lyö naista ja kovat sakot.

Ap

Vierailija
25/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen asunto on todella suuri, kalliita tauluja, yrityksen papereita. Kultaesineitä, seinän kokoinen tv.. asunto on aika wau.. ja fbssä on kuvia hänestä kuuluisien henkilöiden kanssa, yrityksessään, hänen musiikkissa on sama ääni kun hänessä... mallikuvia.

Ap

Vierailija
26/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 02:19"]Tuo ikaero ei ole mitaan. Oma mieheni on minua 13 vuotta vanhempi ja olemme olleet naimisissa nyt 14 vuotta huhtikuussa. Miksiko kiinnostunut sinusta...moni ulkomaalainen mies on kyllastynyt oman maansa naisiin. Omani ei ikuna kuulema vaihtaisi omaa suomalaista vaimoaan amerikkalaiseen naiseen :) Ainut mika mietityttaisi on miehen kansalaisuus...taikka siis juuret.

[/quote]

Mutta mies tuntuu silti todella vanhalta :D 10v päästä on jo melkein keski-ikäinen..

Ap

Vierailija
27/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on trolli. Noi tekstit ei istu parikymppisen suuhun.

Vierailija
28/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin! Aika näyttää mitä tuleman pitää. Tekisi mieli nähdä millaisesta miehestä on kyse :) anna tyttö palaa!

T. yleistäminen kielletty

Vierailija
29/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin! Aika näyttää mitä tuleman pitää. Tekisi mieli nähdä millaisesta miehestä on kyse :) anna tyttö palaa!

T. yleistäminen kielletty

Vierailija
30/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 02:29"]Ap on trolli. Noi tekstit ei istu parikymppisen suuhun.

[/quote]

Vaikka olisikin niin ei haittaa! Tämähän on äärettömän mielenkiintoista! Haluan tietää mitä tapahtuu (oikeasti tai pään sisällä)!

Vierailija
31/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 02:29"]Ap on trolli. Noi tekstit ei istu parikymppisen suuhun.

[/quote]

Vaikka olisikin niin ei haittaa! Tämähän on äärettömän mielenkiintoista! Haluan tietää mitä tapahtuu (oikeasti tai pään sisällä)!

Vierailija
32/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mitä skeidaa.

Vierailija
33/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 02:32"]

[/quote]

[/quote]

Okei, antaa siis palaa, ap!

Voithan linkata jotaikin hänen kuviaan tänne?

Palstan salapoliisit voisivat googlailla kaikki mahdolliset laulaja/malli/hammaslääkärin omistaja -yhdistelmät. Muuten, en tiennyt, että Suomessa saa omistaa henkilön. Onkohan kyseessä nais- vai miespuolinen hammaslääkäri. Minkähänlaisesta omistussuhteesta mahtaa olla kyse? Orjahammaslääkäri (valkoisen hymyn tarve on ilmeinen mallilla/laulajalla) vai seksiorja?

Vierailija
34/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kuvia viitsi linkittää.. :) Olisi noloa jos saisi selville että täällä hänestä kirjoittelen.

Katson mitä tapahtuu, mutta silti suhtaudun aika varauksella, koska ulkomaalainen. Haluaisin kyllä suomalaisen miehen loppupeleissä..

ap

Vierailija
35/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 02:25"]

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 02:19"]Tuo ikaero ei ole mitaan. Oma mieheni on minua 13 vuotta vanhempi ja olemme olleet naimisissa nyt 14 vuotta huhtikuussa. Miksiko kiinnostunut sinusta...moni ulkomaalainen mies on kyllastynyt oman maansa naisiin. Omani ei ikuna kuulema vaihtaisi omaa suomalaista vaimoaan amerikkalaiseen naiseen :) Ainut mika mietityttaisi on miehen kansalaisuus...taikka siis juuret.

[/quote]

Mutta mies tuntuu silti todella vanhalta :D 10v päästä on jo melkein keski-ikäinen..

Ap

[/quote] Jos tuntuu vanhalta, niin mita haikailet sitten????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme