Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdoton rakkaus?

Vierailija
29.01.2014 |

Tapasin sattumalta kivan miehen kaupungilla, olin kahvilla ja minulla ei ollutkaan tarpeeksi rahaa. Takanani oleva kyseinen mies maksoi puolestani. Juttelimme, vaihdoimme numerot ja.. juomasin ettäiltani kuluivat puhelimessa kyseisen miehen kanssa. Tapasimme uudestaan hänen luonaan, vietin uskomattoman viikonlopun leffoja katsellen ja jutellen. Mies on hyvin viisas, tietää maailmanmenosta kaiken, käynyt yliopistoja. Oikeastaan tietää vastauksen jokaiseen kysymykseeni liittyen mihin vain. On siis vain yksinkertaisesti viisas. Ehkä tämän takia olen myös näin kiinnostunut hänestä. On ihmeellistä kysyä jotakin ja saada niin pitkän perusteellisen vastauksen mihin tahansa. Mies on toiminut mallina, laulajana ja jopa näyttelijänä. On todella hyvän näköinen.

Mutta.. Minä olen 20v ja mies on 33v. Hän on arabi, muuttanut 9v lapsena lääkärivanhempiensa kanssa suomeen. On hyvin varakas, omistaa mm omassa maassaan pankin ja suomessa yksityisen hammaslääkärin ja 8 kahvilaa. Ja tämä on siis totta, vain laittamalla hänen nimenäs googleen, tämän kaiken saa selville.

Seurustelin 2v sitten ulkomaalaisen miehen kanssa, ja paljastui aivan sekopääksi. Nyt minua mietityttää, miksi näin paljon vanhempi menestynyt mies olisi kiinnostunut minusta? Saa varmasti kenet vain. Suhhteemme varmasti tuomittaisiin jo pelkän ikäeron takia.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä haikailen. Kai sitä saa mietityttää ikäero

ap

Vierailija
2/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malli ja arabi, laulaja ja näyttelijä ja bisnesmies - ei uskottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upup

Vierailija
4/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabin kanssa saa sen kulttuurin. Eli tutustupa saudi-kulttuuuriin, niin tiedät, kuka sinut OMISTAA.

Vierailija
5/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiätkö ap mitä: jos mies on asunut 9-vuotiaasta asti Suomessa, silloin Suomi on hänen oma maansa. Oot liian nuori sepittelemään tällaisia.

Vierailija
6/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 17:17"]

Malli ja arabi, laulaja ja näyttelijä ja bisnesmies - ei uskottavaa.

[/quote]

Nyt vinkkiä Maikkarille, niin tekevät miehestä jutun kympin uutisten loppukevennykseen.

Vierailija
7/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on siitä kiva maa, että täällä ei ole ollut koskaan orjuutta eikä ole nytkään. Mies ei siis voi omistaa suomalaista hammaslääkäriä.

Vierailija
8/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olepa varovainen. Nuoret naiset uskovat vaan niin helposti kaiken kun miehet omia päiväunia satuilevat...

Vierailija
9/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieeän kyllä millaisia ovar ulkomaalaiset, on kokemusta. Tämä mies ei valehtele, koska näyttänyt todisteet kaikesta. Ei ole kovin saudikulttuurinen, koska asunut melkein koko elämänsä suomessa. Omistaa kyllä saudeissa talon ja maita..

ap

Vierailija
10/35 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Ehkä pitäisi perääntyä, koska mies varmasti vain leikkii. Ei noin varakas mies oli kiinnostunut tavallisesta tallaajasta..

ap

Vierailija
11/35 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 19:48"]

Suomi on siitä kiva maa, että täällä ei ole ollut koskaan orjuutta eikä ole nytkään. Mies ei siis voi omistaa suomalaista hammaslääkäriä.

[/quote]Eikö noista orjista uutisoida jatkuvasti. Mistä sen tietää jos jollain on hammaslääkäri kellarissa kahleissa.

Vierailija
12/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kirjoitusvirheet, kirjoitan kännykällä ja jo kirjoitettua ei pysty näkemään kirjoittamisen jälkeen

ap

Vierailija
13/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nytkö meidän pitäisi täällä av:lla tietää, miksi mies on kiinnostunut juuri sinusta ja olisiko suhteenne mahdollinen? Öööö. Aika vaikeaa. Ei ole kristallipalloa.

Vierailija
14/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... katson kristallipalloon.... Juu ei. Kyllä se nyt on sillä lailla ettei tuossa hyvin käy. Ja sitten päästään taas sanomaan että jos joku vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, niin sitä se yleensä onkin.

Ⓐⓥ-ⓜⓐⓜⓜⓐⓝ

ⓔⓝⓝⓤⓢⓣⓤⓢⓣⓞⓘⓜⓘⓢⓣⓞ

Vierailija
15/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattelin jos yleensäkin joillakin täällä on ollut ulkomaalainen..

ap

Vierailija
16/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele rauhassa, tottakai annat miehelle mahdollisuuden! Muista kuitenkin pitää silmät ja korvat auki, äläkä ole liian sinisilmäinen. Äläkä väheksy itseäsi, tässä tapauksessa en keksi yhtään syytä miksi mies olisi kanssasi, ellei pitäisi sinusta :)

Vierailija
17/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ikäero ei nyt ainakaan ole niin paha juttu, arabius ehkä taas on. Mutta rikas arabi sitten taas...hmm. Vain kokeilemalla voit tietää vastauksen.

Vierailija
18/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhäisyön provoilijat taas linjoilla...

Varmasti sovitte toisillenne kuin nakki sieraimeen, mies on todellinen prinssi! Mun työkaverillani on venäläinen vaimo ja toisella kollegalla on ollut opiskeluaikoina ruotsalainen poikaystävä, elikkä kysyn heiltä huomenna millaisia ihmisiä ovat ulkomaalaiset ja kirjoitan tänne sen jälkeen :) Kauniita unia, pankkiirihammaslääkärikondiittorin kuvia!

Vierailija
19/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalainen ja venäläinen on hieman eri kuin arabi. Siis mies on ihan saudi-arabiasta...

ap

Vierailija
20/35 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistäminen on kiellettyä, mutta usein juuri noista maista kotoisin olevat herrat tuppaavat olemaan naisiaan hakkaavia sikoja. Alku on mitä ihaninta ja sitten pamahtaa nyrkistä. Oletko täysin varma, että mies todella omistaa kaiken kertomansa? En halua pahoittaa mieltäsi. Pidä tuntosarvet ylhäällä! Jalat alle ja nopeasti jos vähänkin alkaa vaikuttaa epäilyttävältä. Toivottavasti olen täysin väärässä. Onnea suhteellenne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme