Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeilin meikata pitkästä aikaa... olen ruma

Vierailija
15.01.2014 |

Olen ruma meikattuna... En koskaan meikkaa (paitsi jotain puuteria nenän pieliin) ja nyt kokeilin vähän enemmän, näytän todella tyhmältä. En ole mikään kaunis meikittömänäkään :(

Voisin kuvailla itseäni rehellisesti niin että saisin itseni kuulostamaan todella kauniilta, mutta ulkonäössäni on jotain outoa, lievästi siis, joten.. olen ruma. Näytän ihan introvertiltä ja hassulta.

Äh. Ei voi mitään. Onneksi elämäni ei ole hirveän pinnallista, olisin varmaan aika masentunut.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidanpa mennä suihkuun, suihkun jälkeen olen mielestäni kauneimmillani!

ap

Vierailija
2/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hieman ottaa itsetunnon päälle se, että minuun ollaan ihastuttu netissä, melkein jopa hullaannuttu, mutta sitten kun ollaan tavattu, se on laantunut hyvin nopeasti.

ei mulla muuta! ajattelin vain kokeilla josko jollain ois jotain sanottavaa mulle. On vähän tylsää olla aina yksin :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti oikeasti tosi kaunis!

Vierailija
4/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, älä meikkaa jos olet ilman meikkiä nätimpi. Ei se kaikille sovi eikä tarvitsekaan

Vierailija
5/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan arvata mikä se juttu ulkonäössäsi on: ei niinkään kasvonpiirteissä vaan ilmeissä ja olemuksessa. Oletko katsellut itseäsi pelistä ja kokeillut erilaisia ilmeitä? Voit matkia/kuvitella olevasi ihastuttava, hymyilevä, rento, itsevarma jne. Huomaatko miten vaikuttaa ulkonäköösi? Minä olen helposti koiranpennun näköinen tai hassu kuminaama. Mutta kun meikkaan ja "esitän" hurmaavaa, näytän upealta! Hahhah. Tosijuttu! :D

Vierailija
6/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista meikkiä käytit? Paksua, kenties väärän väristä meikkivoidetta, kirkasta luomiväriä, mustaa kajalia ja paksulti ripsiväriä? Ja kaiken kruunuksi poskipunaa, jolle ei löydy paikkaa, ja jonka sävykin on valittu summamutikassa ilman, että on yhtään mietitty sen sopivuutta omaan väritykseen?

Monesti, jos ihminen meikkaa tosi harvoin, niin ne meikkivarastotkun sitten on vähän mitä on. Huonoilla ja itselleen sopimattomilla tuotteilla on täysin mahdoton saada kaunista ja kuulasta meikkiä.

Suosittelen, että käyt ihan jossain kosmetiikkaosastolla myyjän kanssa katsomassa itsellesi parhaat tuotteet. Et tarvitse montaa! Kuulas meikkivoide, luomiväripaletti, jossa esim. tummempi ja vaaleampi ruskea, hyvä ripsiväri sekä sellainen poskipuna, joka todella saa ihon hehkumaan. Ja niiden ei muuten tarvitse olla kalliita! Oikeilla tuotteilla kenen tahansa kasvot ja ilme kirkastuu. :)

Vierailija
7/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitin juuri enimmät meikkini roskikseen. mitä järkeä niitä on säilyttää vanhentumassa jos ne ei edes kaunista...

meikkivoide oli hyvä, se sopii minulle eikä juuri edes näy. poskipunaa en ole koskaan kokeillut (poskeni ovat helposti hieman punaiset muutenkin). Kokeilin mustaa luomiväriä (en paljoa), rajauskynää silmiin ja kulmiin ja ripsaria ja ripsentaivutinta ja vähän väritin huulia, kokonaisuus oli.. tyrmäävä.

joku ruskea luomiväri vois ehkä sopiakki mulle.

ilmeet ja olemus se kai juuri onkin, mikä saa mut näyttämään "introvertiltä". mutta silloin tällöin, luonnonvalossa ja suihkunraikkaana ja hyvällä tuulella olen välillä jopa nätti :) harmi että harvemmin ihmisten ilmoilla.

ap

Vierailija
8/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei meikkaa jatkuvasti ei voi tietää mikä meikki ja mitkä tyylit sopivat.

Kaivat ne meikkis roskiksesta ja menet ammattilaisen pakeille. Kosmetologit osaa kyllä neuvoa jo alkeellisissa asioissa, jos haluat.

Hyvin harva(huipuistakin) hoksaa mikä sopii ja mikä ei. Mallien meikit sitten taas on tehty kuvaustilanteita varten. Paksut ja tilanteeseen sopivat.

Vierailija
9/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä meikkisi oli liian tumma tai vahva?

itse laitan vähintään ripsiväriä ja meikkivoidetta lähes päivittäin, mutta näytän jotenkin kummalliselta ja kovalta jos laitan rajaukset (varsinkin ylös) tai tummempaa luomiväriä. en varmaan ole kaikesta yrityksestä huolimatta oppinut meikkaamaan silmieni muotoon sopivalla tavalla.

ei toki sillä, että kaikkien pitäisi meikata

Vierailija
10/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 01:04"]heitin juuri enimmät meikkini roskikseen. mitä järkeä niitä on säilyttää vanhentumassa jos ne ei edes kaunista...

meikkivoide oli hyvä, se sopii minulle eikä juuri edes näy. poskipunaa en ole koskaan kokeillut (poskeni ovat helposti hieman punaiset muutenkin). Kokeilin mustaa luomiväriä (en paljoa), rajauskynää silmiin ja kulmiin ja ripsaria ja ripsentaivutinta ja vähän väritin huulia, kokonaisuus oli.. tyrmäävä.

joku ruskea luomiväri vois ehkä sopiakki mulle.

[/quote]

Mustat luomivärit ja rajaukset unohdat saman tien. Osta joku ruskea luomiväri (kylmä tai lämmin omasta sävytyksestäsi riippuen) ja vähän tummempi ruskea rajausväri.

Kannattaa ostaa myös joku highlighter kasvoille. Tällä saa sitä kuulasta "kosteutta" iholle.

Kannattaa googlettaa Karkkipäivä-blogi, ja sieltä postaussarja "makeup for dummies". Sieltä saa todella loistavia vinkkejä niin aloitteleva kuin jo kokeneempikin meikkaaja. :)

Vierailija
11/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, ettet osaa meikata alkuunkaan. Mustaa luomiväriä ja jotkut rock'n'roll rajaukset?!?

Sinuna kokeilisin jotain tällaista raikasta meikkityyliä: http://images.totalbeauty.com/uploads/editorial/lg/celebrity-makeup-looks-blue-eyes-L.jpg

Vierailija
12/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös meikkiongelma! Siis kun joskus harvoin meikkaan, saan itseni näyttämään lähinnä joltain möröltä. Tytär (20v) kerran penkoi mun meikkipussia ja meinasi kuolla nauruun. 

Vierailija
13/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2014 klo 11:56"]

Kuulostaa siltä, ettet osaa meikata alkuunkaan. Mustaa luomiväriä ja jotkut rock'n'roll rajaukset?!?

Sinuna kokeilisin jotain tällaista raikasta meikkityyliä: http://images.totalbeauty.com/uploads/editorial/lg/celebrity-makeup-looks-blue-eyes-L.jpg

[/quote]

hahah, kiitos! yritin kyllä tehdä jotain juhlavampaa meikkiä, mutta ilmeisesti musta ei sovi minulle. ihoni on hyvin vaalea, helposti punertava, hiukseni ja ripseni ja kulmakarvani tummahkon ruskeat, silmät harmaat.

"Osta joku ruskea luomiväri (kylmä tai lämmin omasta sävytyksestäsi riippuen)"

mistä tiedän, onko sävytykseni kylmä vai lämmin?

ap

Vierailija
14/14 |
15.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin kokeilee mitään juhlavampia, niin kannattaa kyllä oikeasti opetella ensin tekemään tuollainen perus kauneusmeikki. Sitä on sitten helppo lähteä aste kerrallaan tuomaan juhlavammaksi, esim. Hieman tummemmalla luomivärillä tai kirkkaammalla huulipunalla. Tuollainen perusmeikki on kuitenkin kaiken lähtökohta. :)

Punapohjainen iho on viileä, keltapohjainen lämmin. Kirjoitit, että ihosi punoittaa helposti, mutta silti sinulla voi olla keltapohjainen iho, joka sitten esim. couperosan takia herkästi punoittaa. Yksi kikka ihonsävyn selvittämiseksi on katsoa ranteiden verisuonia. Ovatko ne enemmän sinertävät vai vihertävät? Viileäsävyisellä ne ovat pääsääntöisesti sinertävät. Tätäkin voi tosin joskus olla hieman hankala havaita, joten jos vieläkin epäilyttää, niin sit vaan mars joltain kosmetiikkamyyjältä kysymään, he varmasti osaavat neuvoa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme