Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde ja yh äiti

Vierailija
18.09.2026 |

Otsikkoa vaikea keksiä mutta mitä mieltä olette siitä ett olen yh lapsilleni ja olen tässä alkanut tapailla miestä jolle oli ihan ok että lapset tässä minun mukana paketissa. Nyt kuitenkin parin kuukauden tapailun jälkeen hän alkanut puhua että minun pitäisi lapsia laittaa hoitoon että saadaan parisuhdeaikaa. Vanhempani alkavat olla iäkkäitä, pärjäävät yhden yönseudun lasteni kanssa mutta pidempi aika kuormittaa heitä liikaa. Mies sitä mieltä että pitäisi hommata ulkopuolinen hoitaja. Minun hyvin vaikea luottaa uusiin ihmisiin enkä mielelläni kenellekään anna lapsia jota en tunne ja tuntuu nyt jotenkin painostukselta hänen toimintansa. Minulle ihan ok joo yksi yö esim kuukaudessa antaa vanhemmilleni hoitoon mutta hän alkanut puhua että pitää ruveta toteuttamaan pitempiä aikoja ja tosissaan ulkopuoliselle hoitajalle joka sit jaksaa paremmin.  Lapseni menee aina ykkösenä, en juuri tapaamani miehen takia ala lapsia heittelemään muualle. Onkohan tämä tuhoontuomittu suhde, mielipiteitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on ollut järkeä hankkia niitä lapsia, niin luulisi että sulla on myös järkeä ja päättelykykyä vastata itse tuohon sun kysymykseesi.

Vierailija
2/6 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset? Jos olet totaali yh niin on vaikea tilanne. Maksaako mies hoitajan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs lapsen isä, OIKEA isä on ? Eikös hänkin ole vastuussa lapsestaan, vaikka olettekin eronneet ? Eikö hän voisi hoitaa lasta ? Ja musta on typerää vaihtaa miestä/naista. Toisen kanssa tehdyt lapset.........ei missään nimessä !!!! Uskomattoman TYPERÄÄÄÄÄÄ !!!!! 

Vierailija
4/6 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ymmärrä sitä minkälaista on olla vanhempi. 

Sori, mutta tuskin tuo tilanne paranee. 

Vierailija
5/6 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iilimato kiinni jo toisessa isännässä.

Vierailija
6/6 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs lapsen isä, OIKEA isä on ? Eikös hänkin ole vastuussa lapsestaan, vaikka olettekin eronneet ? Eikö hän voisi hoitaa lasta ? Ja musta on typerää vaihtaa miestä/naista. Toisen kanssa tehdyt lapset.........ei missään nimessä !!!! Uskomattoman TYPERÄÄÄÄÄÄ !!!!! 

Sitä ei ole selvitetty.

Lapsi sai alkunsa maamiesseuran hirvipeijaisissa. Oli yhteissauna ja lopun varmaan arvaatkin. Annoin kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme