Kertooko mies yhdenillan panoista monille?
Itse siis ensimmäistä kertaa elämässäni tällaista typerää toimintaa harrastin opiskelukaverin kanssa ja kaduttaa todella että ikinä lähdin baarista toisen kämpille duunailemaan. Aamulla kadutti kovasti ja alkoholilla oli vahvasti osuutta asiaan. Itse en ole hiiskunutkaan tästä kuin parhaalle kaverilleni, ja aion todellakin pitää asian omana tietonani. En haluaisi mitään mainetta "helppona" kun en sitä ikinä ole ollut, mutta kyseinen mies varmasti kuvittelee että lähden kaikkien matkaan samalla tavalla.. Kysymys kuuluu, pitääkö pelimiehet asian omana tietonaan vai kerrotaanko tällaisista koko kaveripiirille? Kyseinen mies on rikkaasta perheestä ja varsin "hyvätapainen ja kohtelias", tiedä sitten vaikuttaako asiaan sen kummemmin. Hänellä myös naisia riittää, en tosin itse tiedä nimeltä ketään, mutta ainakinn jätkä on tosi hyvän näköinen ja suosittu. ikää molemmilla 21vee.
Kommentit (22)
osa pitää osa ei.
Mulla oli maine, tiedä vaikka olisi yhä. Mä olen elämäni aikani nainnut 11 miehen kanssa ja yksi noista on aviomieheni, jonka kanssa olen ollut nyt 21 vuotta.
Sattu vaan, että peräkkäisinä viikonloppuina lähdin tietämättäni saman kaveriporukan matkaan, eri jätkien mukana. Jätkillä oli sama kaveri kuskina... juoru valmis, jälleen kuski jäi ilman. En tiijä kuka puhu mitäkin, mutta sillä menty.
Tiijänpä vaan, että lapsuuden maisemiin menen tiukasti mieheni kanssa käsikynkässä. Ei vaan taas jaksais sitä, että nykyään läskiset äijät tuumaa, että se huora taas tuli.
Voi hyvä luoja nainen, vähän itsekunnioitusta peliin! Sulla on oikeus naida kenen kanssa haluat, eikä siinä oo mitään hävettävää. On itseasiassa myös erittäin hyödyllistä, jos saatkin vähän sellaista mainetta, niin et vahingossa päädy yhteen sellaisen miehen kanssa, joka ei hyväksy naisen seksuaalisuutta, ja jakaa naiset "madonna ja huora" -tyyliin hyviin ja huonoihin - usko pois, haluat tulla luetuksi huonoihin.