Miksi jotkut miehet eivät käy säännöllisesti parturissa?
Tiedättekö sen ihmistyypin? Näkee kilometrin päähän että parturissa on käyty viimeksi helmikuussa. Muotoon leikatut lyhyet hiukset, jotka on nyt kasvaneet sen 7cm pidemmiksi. Ks. esim. leffassa Jokeri päänäyttelijä Phoenixin hiuskuontalo edustaa tätä mallia.
Miksi? Eikö miehet välitä ulkonäöstään?
Kommentit (45)
Rahaa vaatii ja jos ei rahaa ylimääräiseen niin siinäpähän sitä ollaan.
Minä ihmettelen enemmän miehiä jotka jaksavat käydä koko ajan parturissa. Näin naisena riittää paljon harvempi sykli.
Tympeää nykyinen muoti, kun kynitäään puoli päätä kaljuksi
Mistä sitten johtuu että on noin vähän kasvanut helmikuusta?
Miksi oi miksi? Minä ihmettelen.
Ainakin nuoret neidot pitävät runsaista hiuksista miehellä.
Miten se vaikuttaa aloittajan elämään?
Mites se kehorauha?
Vierailija kirjoitti:
10€ - 20€ saa perus miesten leikkauksen, jopa minulla työttömällä on tuohon varaa kerran kuussa.
Mä kyl tykkään miehillä siitä lookista.
Köyhänä naisena leikkaa ite, tupla unicorn:illa, välil kyl menee viduiks, siks pidänkin ponnarilla yleensä.
N51
Leikkaam itse pari kertaa vuodessa
Minua harmittaa niin miehet että teen aloituksen miehistä jotka käyvät harvoin parturissa. Koita kasvaa aikuiseksi.
Hiukset ja parta kasvaa kauheaa vauhtia, 3 viikon välein pitäisi käydä. Helpointa on kun leikkaa itse.
Jättäkää naiset miesten ulkonäkö rauhaan! Ei me teitä varten siistiydytä! Eihän teidänkään ulkonäkövalintoja saa kommentoida millään tavalla! ULKONÄKÖRAUHA KAIKILLE KIITOS!
Se on naisen tehtävä leikata miehensä tukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10€ - 20€ saa perus miesten leikkauksen, jopa minulla työttömällä on tuohon varaa kerran kuussa.
Tuon hintaiset ovat aina mallia ananas koska ei ne osaa muuta tehdä.
Ihan itteeni varten annan hiusteni kasvaa enkä käy parturissa. Mitä se mun ulkonäkö kenellekään kuuluu.
Ollaan jokainen sellaisia kuin ollaan.
Leikkaan aina siilitukan 2 kuukauden välein. Vaimo leikkaa täällä kotona. Parturissa maksaisi 18 euroa leikata siiliksi 3 minuutissa. Ostin oman koneen joskus ja olen jo säästänyt paljon rahaa.
Ehkä ne käyvät säännöllisesti joka helmikuu?