SQUATIT eivät toimi!!!
Olen (vieläkin) lievän ylipainon puolella, mutta salilla olen ahkerasti käynyt & syönyt suht terveellisesti. Silti peppu ei kasva (haluan ison, lihaksikkaan pepun)
Sen sijaan reidet (ongelmakohta, päärynävartalo) ovat kasvaneet :(
Mitä teen?
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 12:29"]
"Yleensä painot 50-55kg 6-8 toiston sarjoja
Ap"
Jos haluat pienemmän pepun ja kiinteämmät lihakset, ovat painosi aika hurjia. Nuo ovat sellaisten pienempien junioripainijoiden voimatreenisarjoja.
Pienennä painoa, lisää toistoja. Tee välillä puolikyykkyjä (ei siis syväkyykkyjä, vaan jätä kyykky reippaasti vajaaksi). Lisää mukaan myös räjähtäviä nousuja, esim. maastavedoilla KEVYILLÄ painoilla, noin 15*3-4 toistoa. Jos teet lyhyitä sarjoja isoilla painoilla on selvää, että lihas kasvaa pyöreyttä, muttei muutu jänteikkääksi. Tästä syystä monet painonnostajatkin ovat kuin pyöreäksi pumpattuja hobitteja.
Monipuolisuus on tärkeä osa salitreeniä.
[/quote]
Mikä ihme on "jänteikäs" perse? Kuulostaa aika... kamalalta. :/
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 12:52"]
Koitapa hack-kyykkyä ja jalat aika eteen.
[/quote]
Hackkihan on enimmäkseen etureisille!
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 12:52"]
[/quote]
[/quote]
Jalat eteen niin eipä olekaan.
Komppaan kyykkykirjoittajaa. Peppuahan kuvan naisella on jo. REIDET ovat leveät, ja antavat kuvan pienemmästä takapuolesta. Siksi suuret painot ja pienet toistot eivät todellakaan ole sitä, mitä kannattaa tehdä.
Reisien muotoa pitäisi muuttaa. Peppu kyllä pyöreytyy mukana.
Kokeile maastavetoa kyykkyjen sijasta, sillä sen bootyn pitäisi kasvaa.
Jänteikkyydellä viitattiin reisiin. Tällä hetkellä reidet ovat kuin ilmapallot.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 13:04"]Kokeile maastavetoa kyykkyjen sijasta, sillä sen bootyn pitäisi kasvaa.
[/quote]
Niin ja kyykyt "ass to the grass", maastavetojen lisäksi. Jos ei näin beba kasva, niin on geeneissä vika.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 22:42"]
Olen (vieläkin) lievän ylipainon puolella, mutta salilla olen ahkerasti käynyt & syönyt suht terveellisesti. Silti peppu ei kasva (haluan ison, lihaksikkaan pepun)
Mitä teen?
[/quote]
Sulla on välitykset sellaset että kyykky ottaa etureisiin jos käytä liian alhaalla.. Kyykkäätkö kapeelta? jos niin levennä asentoa, kyykkää taakse eläkä liian alas eli kyykkää noin 90-asteen kyykkyä taakse. Liian alas tarkoitan IPF-syvyyttä (googlaa merkitys)
Ja muista että monesti naiset niissä peppu kuvissa notkistaa selkäänsä. Musta toi on aika hyvä.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 13:06"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 13:04"]Kokeile maastavetoa kyykkyjen sijasta, sillä sen bootyn pitäisi kasvaa.
[/quote]
Niin ja kyykyt "ass to the grass", maastavetojen lisäksi. Jos ei näin beba kasva, niin on geeneissä vika.
[/quote]riippuu niistä välitykistä, mulla noin kasvaa juuri etureidet!!!
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 12:52"]
[/quote]
[/quote]
Jalat eteen niin eipä olekaan.
[/quote]
Kyllä hack pysyy etureisipainotteisena liikkeenä riippumatta jalkojen sijoittamisesta. Aivan kuten etukyykyssä, painojen painopiste on erilainen (edempänä) kuin takakyykyssä, samaten vartalon kulma on paljon pystympi ja tämä käy enemmän etureisiin. Hackin eristävyyttä saa kyllä tehotettua jalkojen asentoa vaihtamalla.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 13:06"]
[/quote]No rasvaahan siihen tulisi tuosta polttaa! Paljonko ap painat?
Pahoittelut. Tarkoitin pienemmän pepun sijaan pyöreäpää peppua kommentissani kyykyistä. Aloittajan suurin ongelmahan ovat ylikehittyneet reidet suhteessa takapuoleen.
Oletko kokeillut squirtata? Squirttaamalla voi saavuttaa huomattavia tuloksia. Siinä muuten trikoot kastuu alta aikayksikön. Syväkyykylle mukavasti vaihtelua antaa syväkurkku. /PT-mies
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 13:06"]
[/quote]
Olen n. 172cm pitkä & painan n. 76kg
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 13:06"]
[/quote]
Olen n. 172cm pitkä & painan n. 76kg
Ap
[/quote]Luulen että jos saat tuosta vähän laihdutettua niin läskiä lähtisi reisistä ja peppusi näyttäisi pyöreämmältä. Lisäksi tuli mieleen (tuo paita voi kyllä valehdella...), jos sinulla olisi kapeampi uuma sivusta niin edelleen pepa näyttäisi pyöreämmältä.
Sitten noista välityksistä eli vartalon mittasuhteista... Itse olen saman pituinen ja minulla on aika pitkä reisi vrt. sääreen ja se välitys on sellainen, että syväkyykky ottaa lähinnä etureiteen (etureisi venyy siinä asennossa) ja en pääse helposti sinne syvään. Jos haluan osumaa pakaroille, niin minun pitää kyykätä levähköllä taaksepäin ja noin 90 asteen kulmaan.
41 lisää vertailin vähän omia ja sinun kuviasi, niin ei tuo reitesi niin pitkältä vaikuta kuin minulla. Tosin kuvakulma ja asento vaikuttaneen. Mutta neuvoni:
Laihduta reippaasti ensin, esim. 65-68 kiloon ja jos on mahdollista mittuuta rasvaprosenttisi pihdeillä että se olisi noin 20 % ja ala siihen kasvattaa maltillisella plussakaloreilla lihasta. Rasvaa nimittäin siinä tulee melko varmasti lisää ja tuohon 20 %:iin on mielestäni vara vähän tullakin, jos ei ole fitness-kisalavat mielessä ja kai heilläkin voi off-rasvat olla jopa 25 %:ia...
Kuvasta ei voi kyllä rasvan määrää arvioida.
ja vielä; kuinka kauan olet käynyt salilla ja oletko sitä ennen harrastanut urheilua eli onko pohjia... ei tuo niin toivottomalta näytä tai sitten katson asioita aina positiivisesti.
41/42
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 22:42"]Olen (vieläkin) lievän ylipainon puolella, mutta salilla olen ahkerasti käynyt & syönyt suht terveellisesti. Silti peppu ei kasva (haluan ison, lihaksikkaan pepun)
Mitä teen?
http://aijaa.com/SuxaHW
[/quote]
Perse ei kasva pienillä painoilla. Lisää vastusta, enemmän maksimi treeniä. Venyttelyy ja muistaa et lihas kasvaa levossa.
Hyvä olisi myös tarkistaa ammattilaiselta teetkö liikkeet oikein, jos reidet kasvaa kyykky-liike tehdään väärin.