Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies hoiti lapset tönään kotona..

Vierailija
28.01.2014 |

Aamulla olivat syöneet muroja ja katsoneet videoita. Sitten päiväunet ja koti kaaokseen, ruuan mies oli tehnyt. Lapsille oli vitamiinit antamatta, tukat takussa harjaamatta, kuivaihoinen rasvaamatta, yhden hampaat oli pesty vasta joskus aamupäivällä Kun sanoin asiasta miehelle, että miten voi olla kaikki perusasiat tekemättä niin ärähti että älä nalkuta siinä yhtään!

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 20:54"]

Kiva mies sinulla, ei osaa ottaa ohjeita vastaan. Sen pitää jäädä useimmin lasten kanssa pyörittämään arkea. Oppiipahan tekemisen kautta.

[/quote]

Kannattaa palkata lastenhoitaja, niin osaa ottaa ohjeet vastaan. Tekee mukisematta määräysten mukaan, eikä kyseenalaista määrättyjä metodeja.

Vierailija
22/75 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en voi kyllä teidän miehiänne erityisesti kehua. Mistä tuollaisia olettekin löytänyt? Meidän tuttavapiirissämme miehet kantavat kyllä vastuunsa ja hoitavat puolet kotitöistä - tai vielä reilusti enemmän. Erään läheisemme perheessä arki sujuu niin, että isä, joka opiskelee ja tekee töitä samaan aikaan, tekee lähes kaikki kotityöt: laittaa ruuan kaikille joka aterialle, siivoaa, käy kaupassa, hoitaa asiat, hoitaa lapsia, tekee kaikkea mahdollista. Äiti on lasten kanssa päivät kotona, lapset leikkivät lähinnä keskenään ja äippä istuu tietsikalla. Ei laita ruokaa, ei mitään. "Iskä hoitaa kun se tulee kotiin".

Eipäs yleistetä tätä koskemaan kaikkia miehiä!

Vastuuntunnottomia, apaattisen laiskoja vetelyksiä on myös naisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/75 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia teidän muiden miehet on?

Vierailija
25/75 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes kanssa samaa mieltä, yksi päivä sinne tänne...

Vierailija
26/75 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minua mies syytti (ihan aiheestakin) viikonloppuna rutiinien sotkemisesta. Onneksi oli saanut jo eilen hommat taas järjestykseen.

Vierailija
27/75 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta miksi heti hälläväliä kun onkin isän vastuu tehdä?! Kehtasi vielä todeta, että olisit huolehtinut vitamiinit pöydälle lasten paikoille ennen töihin lähtöä (klo 6..). Että saa itse laiskotella.

Vierailija
28/75 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta minusta pahalta. Meillä saattaa olla samanlaista, kun minä olen kotona... se on kuitenkin vain yksi päivä.

Vierailija
29/75 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkutanko teistä turhasta? Kuten mies sanoo. Mä en oikeesti käsitä, miksi se voi yehdä eli jättää tekemättä. Sovimme, että hän hoitaa lapset muttei sitten näemmä jaksanutkaan panostaa..ap

Vierailija
30/75 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINUSTTA OKI JHIVA PÖIVÄ ÄITIN!!! ISI ON PASRAS☺️

Vierailija
31/75 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kivaa tai onnistunutta he olivat tehneet? Oliko päivässä mitään onnistunutta miehen ja lasten mielestä?

Vierailija
32/75 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hampaiden pesullakaan ei ole merkitystä, tekeekö aamulla vai aamupäivällä...Ja mitkä vitamiinit? D-vitamiinitkin ennättää antaa illalla.

Vierailija
33/75 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, rouva-hyvä. Asiat ja lapset voidaan hoitaa monilla eri tavoin ilman suurempia traumatisoitumisia. Onko sinun tapasi ainoa oikea? Miehesi on panostanut muuhun kuin sinä ja varmaankin heillä on ollut mukava ei-orjallinen päivä. Relaa hiukan.

Vierailija
34/75 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mies sinulla, ei osaa ottaa ohjeita vastaan. Sen pitää jäädä useimmin lasten kanssa pyörittämään arkea. Oppiipahan tekemisen kautta.

Vierailija
35/75 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä iho pitää rasvata ja vitamiinit antaa vastullisen aikuisen. Ymmärrän sua, ap.

Vierailija
36/75 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap. Olisi itsekin kiva joskun relata :) Mutta mitä jos kaikki aina relaisivat? Alapas itse relailee vaikka viikko ;) Katso mitä mies asiasta tykkää... Minä en jaksanut valittaa vaan erosin.  Tätä en kuitenkaan suosittele pelkän pikku ärsytyksen perusteella.

Vierailija
37/75 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sitten ärisee rumasti minulle, että älä siinä nalkuta, ole hiljaa jne ihan kuin minä olisin syypää kun itse hoitaa huonosti. Eipä tarvitsisi sanoa jos kantaisi vastuun. Ap

Vierailija
38/75 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytys on välillä hyvin iso, etenkin miehen ruman puhetyylin vuoksi. Mutta eroaminen tietysti tosi iso juttu, vaikken enää oikein arvosta miestäni. Mutta sittenhän se olisi lasten kanssa keskenään enemmän, kuka ne silloin huolehtisi kunnolla? Ap

Vierailija
39/75 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 21:00"]Joo sitten ärisee rumasti minulle, että älä siinä nalkuta, ole hiljaa jne ihan kuin minä olisin syypää kun itse hoitaa huonosti. Eipä tarvitsisi sanoa jos kantaisi vastuun. Ap

[/quote]

No ei mies ole tottunut pyörittämään arkea. Ei se ole kivaa kun kotiintuleva alkaa heti mainitsemaan mitä kaikkea unohtui tehä.

Vierailija
40/75 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi ei yleensä hoida lapsia noin pitkää aikaa kerrallaan, olet hieman kohtuuton olettaessasi että hän hoksaa hoitaa kaiken mikä kuuluu sinun hoitorutiineihisi. Kyse on myös siitä, miten asian esittää. Kuulostaa siltä, että olet heti huomannut miehen tekemät virheet, ja vain ne. Onhan mies kuitenkin ruokkinut lapset ja pitänyt huolta heidän päiväunistaan, ja harjannut kaikkien hampaat, vaikka yhden hampaat tulivatkin harjatuiksi vähän tavanomaista myöhemmin. Olisit voinut kehua siitä, että päivä on suurin piirtein sujunut, ja sitten mainita, että olisi hyvä antaa myös vitamiinit ja rasvata iho.