Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kevyttoppatakki nykypäivän tuulitakki?

Vierailija
23.10.2020 |

Käytän kyllä itsekin mutta eihän tuo mikään tyylikäs vaate ole.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs nyt mollata takkeja! Tuulitakit on kätsyjä lenkillä. Omani on Helly Hansen. Ja on hyvä.

Vierailija
22/70 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoat tyylikkäät kevyttopat ovat Monclerilla, hinta kirpaisee, mutta eivät ole laatikoita. Eihän suomalaisella juntilla ole varaa mitään Moncleria ostaa, mennään vaan Prismaan ja Citymarketiin vaateostoksille. Onkin syytä kysyä, onko Suomessa liian kova verotus, koska täällä ihmisillä ei ole varaa ostaa sellaisia vaatteita mitä Keski-Euroopassa on ihmisillä varaa ostaa. Suomalaiset ovat köyhää markettikansaa.

Minusta ei ole kovin tyylikästä kuvitella, että oma maku on just se toistenkin maku. Googlasin tuon merkin takit, eivätkä ne ainakaan minun makuuni istuneet. Esimerkin takit olivat kiiltäväpintaisia, mistä en itse pidä lainkaan.

Siellä on myös mattapintaisia, taitaa olla niin että siiderivalaan ruhosi ei mahdu näihin tyylikkäisiin Monclerin takkeihin, se on oikea syy, ei kiiltäväpintaisuus. Mutta ainahan on kivempi selitellä muuta, eikös vain.

Mäkään en tykkää Monclereista. Rumia ja yhdistän nykyään Katiska-porukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoat tyylikkäät kevyttopat ovat Monclerilla, hinta kirpaisee, mutta eivät ole laatikoita. Eihän suomalaisella juntilla ole varaa mitään Moncleria ostaa, mennään vaan Prismaan ja Citymarketiin vaateostoksille. Onkin syytä kysyä, onko Suomessa liian kova verotus, koska täällä ihmisillä ei ole varaa ostaa sellaisia vaatteita mitä Keski-Euroopassa on ihmisillä varaa ostaa. Suomalaiset ovat köyhää markettikansaa.

Minusta ei ole kovin tyylikästä kuvitella, että oma maku on just se toistenkin maku. Googlasin tuon merkin takit, eivätkä ne ainakaan minun makuuni istuneet. Esimerkin takit olivat kiiltäväpintaisia, mistä en itse pidä lainkaan.

Siellä on myös mattapintaisia, taitaa olla niin että siiderivalaan ruhosi ei mahdu näihin tyylikkäisiin Monclerin takkeihin, se on oikea syy, ei kiiltäväpintaisuus. Mutta ainahan on kivempi selitellä muuta, eikös vain.

Miksi sinä puhut tyylikkyydestä, jos viestittelysi on sitä, että keksit toisesta ihmisestä asioita ja keskityt sittten niihin? Pidätkö sinä tuollaista henkisesti tasapainoisen ihmisen tapana keskustella asioista?

Vierailija
24/70 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Sehän on valtavan hyvä takki! Olen käyttänyt arjessa koko syksyn! Todella käytännöllinen takki. Kaikesta ihmiset tekeekin ongelman 😂

Vierailija
25/70 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monclerillä ei ole ainoatakaan kevyttoppatakkia. Kaikki heidän takkinsa on untuvaa.

Kyllä monella suomalaisilla olisi varaa, muttei haluja. Moni ei halua laittaa 600€ kevytuntuvatakkiin, eikä moni edes mahdu noihin Monclerin kokoihin, vaikka heillä varaa ja haluja olisikin.

Ei Keski-Euroopassa köyhät kävele Monclereissä.

Vierailija
26/70 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käyttää niitä. Varmasti ovat tyylikkäämpiä kuin ap.

Vierailija
27/70 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei näytän jonkun mielestä tyhmältä ja rumalta. 

Vierailija
28/70 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten naisella aivan hirveän epänaisellinen ja laatikkomaisen näköinen.

Miksi minun pitäisi näyttää silmiisi naiselliselta? Mitä minä siitä hyötyisin?

Tilasin juuri pari viikkoa sitten elämäni ensimmäisen kevyttoppatakin ja oli jo tällä viikolla tarpeeseen.

Vierailija
29/70 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kevytuntuvatakki on Suomessa älyttömän käytännöllinen takki. Se menee mielestäni sekä hienompien vaatteiden kanssa että urheilutyylisten vaatteiden kanssa. Se on erinomainen syksyllä ja keväällä, toimii myös osittain talvella ainakin pk-seudulla. Enemmän ihmettelen ihmistä jolla ei ole tuollaista takkia. Se ei myöskään todellakaan ole millään tavalla tyylitön eikä myöskään verrattavissa tuulitakkiin.

Vierailija
30/70 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeilla jäljillä. Niin rakkaat kevytuntsikkani kokivat arvonalennuksen, kun naapurin ruma muotitiedoton juoruämmäkin oli vihdoin ostanut sellaisen. Monta vuotta sain nauttia takeistani yksin. Mutta nyt niitä saa joka marketista, ei tarvi enää mennä parempiin kivijalkakauppoihin. Ostin sitten kauniin villatulsterin, että erotun rahvaasta.

Vierailija
31/70 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyttoppatakki on harvinaisen hyvä takki. Osta ap sinäkin, ehkä tulet paremmalle tuulelle kun on säähän sopiva mukava takki🙈

Vierailija
32/70 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyttikkitakki on yleiseurooppalainen syksy/talvivaate. Halvimman näin pari vuotta sitten vaatekupan ikkunassa Napolissa. Hinta oli 12 euroa. Italiassa niitä oli kakkialla ja kaikilla, sekä naisilla että miehillä.

Vierailija
33/70 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun naisellisuus tulee vasta takista niin ei kyllä hyvin mene. Kyllä minä olen hyvinkin naisellinen kevytuntuvatakissa. En tarvitse takkia tekemään itsestäni naisellista.

Vierailija
34/70 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rahaa ostaa parin sadan takki. Oletettavasti hieno kiiltävä merkkitakki maksaa enemmän, mutta ei kai sitä ole tarkoitettu ulkoiluun tai ruokakaupassa käyntiin? Olisiko vähän jurpon näköistä olla lenkillä kaupunkitoppatakissa?

Vierailija
35/70 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei näytän jonkun mielestä tyhmältä ja rumalta. 

Jep ja arvaa mitä, et oikeasti edes näytä vaan näytät upealta 😍

Vierailija
36/70 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiiltäväpintaiset tuo mieleen narkkivaatteet.

Narkkivaatteet ja pissikset, joilla äidiltä salaa otettu tai siirtokuva tramp stamp ja stringit vilkkuu matalavyötäröisten farkkujen alta. Myös itäblokin iloset naiset tulee mieleen. Olen hylännyt muuten kivan takin juurikin kiillon vuoksi.

Oman kevyttoppiksen ostin marketin alennuksesta. Se ulottu melkein polviin saakka. Hyvä löytö oli. Olen siitä iloinen.

Vierailija
37/70 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat höyhenenkevyitä ja lämpimiä sekä osa niistä on edullisia. Osa malleista ihan kevyesti hylkii sadettakin. Siinä on syy niiden suosioon.

Vierailija
38/70 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiiltäväpintaiset tuo mieleen narkkivaatteet.

Narkkivaatteet ja pissikset, joilla äidiltä salaa otettu tai siirtokuva tramp stamp ja stringit vilkkuu matalavyötäröisten farkkujen alta. Myös itäblokin iloset naiset tulee mieleen. Olen hylännyt muuten kivan takin juurikin kiillon vuoksi.

Oman kevyttoppiksen ostin marketin alennuksesta. Se ulottu melkein polviin saakka. Hyvä löytö oli. Olen siitä iloinen.

Heikko on itseluottamus, jos noin paljon pitää pelätä. Asutko seudulla, jossa on paljon ilolintuja? Normaalisti ihmiset harvemmin edes näkevät sellaisia missään, jos elävät säntillistä elämää.

Vierailija
39/70 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes kyylää toisten vaatteita? En koskaan kiinnitä muiden vaatteisiin huomiota ellei nyt satu olemaan jotenkin todella erottuvat, yliampuvat vaatteet joiden tarkoituksena selvästi onkin kerätä katseita.

Muuten ei kyllä tule toisten vaatteita eikä tosiia muutenkaan kyylättyä. En ymmärrä tuollaista tuntemattomien ihmisten stalkkausta mitä ap harrastaa.

Vierailija
40/70 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevyttoppatakki on harvinaisen hyvä takki. Osta ap sinäkin, ehkä tulet paremmalle tuulelle kun on säähän sopiva mukava takki🙈

Mitä jos lukisitkin aloituksen ennen kuin kommentoit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi