Must tulee koko ajan verta! Mitä tää on?
Siis viimesten kk.n jälkeen jokaiasena päivänä must on tullu varta aluks vähemmän ja nyt tosi paljon ja tilanne on pahentunut. Ja oon tosi huolissani et mikä mulla on. Huomen meen lääkäriin tästä. Voisko olla joku tulehdus? Ehkäsynä on hormonikierukka.. Mahaan sattuu tosi paljon ja heikko olo = (
Kommentit (5)
Joo se on varmaan sit menny paikoiltaan kun tää on tosi outoa. Kyllä mä aattelin kestää huomiseen..mutta kertokaa muutkin kokemuksia jos on ollu vastaavaa..
Millaista sun vatsakipu on? Menkkamaista, supistuksen tapaista vai jotain ihan muuta?
Tosi hyvä että pääset huomenna lääkäriin. Jotain häikkää on, mutta mitä. Se selviää siellä lääkärissä.
Jos haisee muunlaiselle kuin vuoto yleensä, on varmaan tulehdus. Joskus kierukka voi kai puhkaista kohdun. Onneksi sulla on huomenna se lääkäri. Jos vuoto tai kivut yltyy vielä tuosta, niin mene ihmeessä päivystykseen.
Mulla kierukka ei ollut paikoillaan ja oireili vuotamalla ennen kuin tuli pois. Tietysti tulehduskin on mahdollinen, valitettavasti. Kuinka paljon sitä verta tulee? Jos siteitä alkaa mennä useampi tunnissa, pitäisi varmaan lähteä päivystykseen.