Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenestä näet tuhmia unia?;)

Vierailija
28.01.2014 |

Kenestä haaveilet? Kenen kanssa viettäisit nautinnon hetkiä jos vain saisit ja voisit? ja miksi juuri hänestä haaveilet? Missä elämäntilanteessa itse olet?

Ja  omat vastaukset: Minä voisin sekstailla mielelläni yhden töistä tutun miehen kanssa. Hän on vanhempi minua ja ilmaissut joskus kiinnostustaan. jäi kaihertamaan ja kutkuttamaan ;)  Minusta me olemme samalla aaltopituudella, kemiat ehkä kohtaa. Vaikea varmasti sanoa kun en kovin tunne häntä. Ja oon ite kolmikymppinen parin lapsen äiti, poissa töistä vielä ainakin pari vuotta, että haaveiluksi jää :D

olisi mukava tietää onko muillakin märkiä unia jostain tietystä, vai oonko poikkeus kun oon jaksanut tästä yhdestä unelmoida jo pidempään...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä näin pitkästä aikaa seksiunta. Tästä viime vuoden voice of finlandin voittajasta Antti Railiosta. Siinä on kyllä Mies. Ai että ku vieläkin pyörii uni mielessä ja kunpa pääsis toteuttamaan.. ;)

Vierailija
22/26 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen, että saan viekoiteltua pomoni lähtemään kanssani Thaimaan Phuketiin ja että hän maksaisi kulut. Pomo on jo hiukan lämmennyt seksuaalisesti minua kohtaa, mutta vaatii vielä paljon työstyöä päästä tavoitteeseeni asti. Panostan kaikkeni ensimmäiseen panoon. Kun hän kerran pääsee makuun, niin sit hän on koukussa. Vielä vähän kärsivällisyyttä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

unelmoin Viivi Pumpasesta....

Vierailija
24/26 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 09:33"]

[/quote]niin minäkin, onkohan sillä sheivattu pimpsa, vai oikein kunnon puska ?

Vierailija
25/26 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 09:33"]

[/quote]niin minäkin, onkohan sillä sheivattu pimpsa, vai oikein kunnon puska ?

[/quote]

Veikkaisin puskaa, kun on muutenkin niin estoton. Voi olla karvoja perseessäkin hyvässä lykyssä.

Vierailija
26/26 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kiva nähä Viivi aivan nakuna, taitais pyssyni laueta ihan itsestään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä