Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 37v liikunnallinen nainen, parisuhteessa "yksin"

Vierailija
22.10.2020 |

Mieheni pelaa tietokoneellaan pahaimpina päivinä (viikonloppu) koko päivän.

Itse käyn salilla ja välillä ystävän kanssa jossain tanssimassa. Kirppiksillä, kirjastossa, lapsen vanhempainilloissa, lapsen kanssa ostoksilla.

Mieheni kävi pari kk salilla kanssani ja lopetti.
Välillä hän käy lenkillä. Minä olen se joka käy töistä tullessa kaupassa ja laittaa yleensä ruoan.

Harvoin saan miestä mukaani. Näin on ollut 10 vuotta. Sängyssä olemme olleet viimeksi ehkä pari vuotta sitten.

Tuttua kenellekään? 😶

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi uskalias ysymys, mutta herätätkö muissakaan seksihaluja, tuleeko ehdotuksia?  Voisitko itse tehdä jotain toisin, että löytäisitte kipinää?

Vierailija
22/33 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä näin likunnallisena miehenä ihmettelee, että mikä teidä sitten pitää yhdessä. Mikä oli se, johon aikanaan kumppanissasi ihasuit ja rakastuit, niin paljon että, jos ymmärsi oikein olit Ap valmis saamaan jälkikasvua hänen kanssaan. Eikä tuo pelkkä miehsi "liikkumattomuus" ole keromassasi ainoa, mikä hämmentää. Kun uli jo mieleen, että ikäänkuin eläisitte  aivan eri arkea miehesi kanssa. Et maininnu yhään asiaa, jota teksitte vaikka vain joka toinen viikko yhdessä. Onko teillä edes yhteistä puhutavaa keskenänne? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero kun tulee, se on sitten miehelle täydellinen yllätys, kun kaikki oli niin hyvin.

Vierailija
24/33 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole tuttua. En katselisi seksitöntä suhdetta kahta kuukautta, kahdesta vuodesta puhumattakaan. Mitä tuollaisella suhteella edes tekee?

Minä en asu yhdessä kumppanini kanssa, joten jos toinen ei halua tehdä kanssani mitään, sitten emme näe toisiamme, ja suhde vain loppuu. Tämä on näköjään aika hyvä ominaisuus: se suojelee väljähtäneeltä suhteelta.

Sulla ei ole ikinä ollut suhteessa kahden kuukauden taukoa seksistä? Ja ikää oli?

Ei edes kahden viikon. Ikä sama kuin elämän tarkoitus eli 42.

Vierailija
25/33 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvioon kuluu alle 4-vuotiaita lapsia. Mies se tekee kaiken suhteen "eteen" että syyllistää, haukkuu ja kertoi hänen ja minun vanhemmilleen, asioista mistä juteltiin.

Minä palaamassa työelämään vihdoin, olen lapsille päiväkoti hommaa suunnitellut tietysti(osa-aikaista). Siitäkin syyttely ja voivottelu. 

Mies ei töissä ollut yli 4-vuoteen. 

-Monimutkaiset kuviot.

Vierailija
26/33 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on pielessä, kun miehesi ei sinua halua. Oletko lihonut? Lopettanut meikkaamisen? Pukeudut säkkiin?

Vierailija
27/33 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole tuttua. En katselisi seksitöntä suhdetta kahta kuukautta, kahdesta vuodesta puhumattakaan. Mitä tuollaisella suhteella edes tekee?

Minä en asu yhdessä kumppanini kanssa, joten jos toinen ei halua tehdä kanssani mitään, sitten emme näe toisiamme, ja suhde vain loppuu. Tämä on näköjään aika hyvä ominaisuus: se suojelee väljähtäneeltä suhteelta.

Sulla ei ole ikinä ollut suhteessa kahden kuukauden taukoa seksistä? Ja ikää oli?

Onko lapsia?

Vierailija
28/33 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lapsia?

Ei v*ssa.

Vierailija
29/33 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi uskalias ysymys, mutta herätätkö muissakaan seksihaluja, tuleeko ehdotuksia?  Voisitko itse tehdä jotain toisin, että löytäisitte kipinää?

Ehdotuksia on tullut säännöllisesti. Joskus itsellänikin on ollut tunteita.

Tiedän tämän tilanteen vaativan mieheltäni jotain mihin en itsekään noin vain pysty heittäytymään.

Välit ovat niin..kaverilliset.

Vierailija
30/33 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero kun tulee, se on sitten miehelle täydellinen yllätys, kun kaikki oli niin hyvin.

Ovat eronneet jo kerran, ja aikaisempi ero on kaikkein voimakkain tulevaa eroa ennustava tekijä. Saa itseään syyttää, jos sokkina tulee. Jotkut eivät vain tajua.

Vierailija
31/33 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näitä miehiä. Minä vasta nyt nelikymppisenä törmäsin tällaiseen. Olen erittäin seksuaalinen ja seksikäskin nainen, jolla kaikki kohdallaan. Tykkään kokeilla kaikkea ja pukeudunkin mihin vaan seksileikkejä varten. Mies, jonka tapasin oli elänyt seksittömässä suhteessa vuosia ja lopulta erosi sen takia. Oli ihan huumaantunut minuun ja seksiimme. Tosin minä olisin alussakin kaivannut pidempiä sessioita.

No, mites kävikään. Puoli vuotta ja lakkas innostamasta. Alkoi puheet että ei se seksi ole niin tärkeää parisuhteessa. Koko suhde alkoi mennä metsään ja henkinen etäisyys kasvoi ja kasvoi. Nyt seksiä on kerran kuussa, enkä nauti siitä enää lainkaan. Välimme on tulehtuneet. Mies on sitä mieltä, että seesteinen parisuhde on vaikeampi saavuttaa kuin hyvä seksielämä. Ja sitähän ei enää ole kun mies alkoi oikutella ja tuli haluttomaksi.

Voisin pikakelata muutaman vuoden ja näen miehen taas " mukavassa" parisuhteessa, jossa nainen pihtaa. Minä en nimittäin tule enää kauaa tyytymään suhteeseen jossa nautinnollisin asia toisen mielestä on yhdessä sohvalla makaaminen Netflixin kera.

Vierailija
32/33 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä näin likunnallisena miehenä ihmettelee, että mikä teidä sitten pitää yhdessä. Mikä oli se, johon aikanaan kumppanissasi ihasuit ja rakastuit, niin paljon että, jos ymmärsi oikein olit Ap valmis saamaan jälkikasvua hänen kanssaan. Eikä tuo pelkkä miehsi "liikkumattomuus" ole keromassasi ainoa, mikä hämmentää. Kun uli jo mieleen, että ikäänkuin eläisitte  aivan eri arkea miehesi kanssa. Et maininnu yhään asiaa, jota teksitte vaikka vain joka toinen viikko yhdessä. Onko teillä edes yhteistä puhutavaa keskenänne? 

Siitä se tunne tuleekin, yksinäisyys.

Arvomme ovat edelleen samanlaiset.

Hän osaa ainakin kuunnella, tykkään itse analysoida kaikenlaista tai vain kertoa työpäivästä. Usein kyllä tuntuu että hän ei ole läsnä, tai olemme sitä toisillemme täysin eri aikoihin.

Vierailija
33/33 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä se tunne tuleekin, yksinäisyys.

Arvomme ovat edelleen samanlaiset.

Hän osaa ainakin kuunnella, tykkään itse analysoida kaikenlaista tai vain kertoa työpäivästä. Usein kyllä tuntuu että hän ei ole läsnä, tai olemme sitä toisillemme täysin eri aikoihin.

Kuullostaa kyllä aikas raskaalta. Voimia!