Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin penis, jota olet "saanut"

Vierailija
27.01.2014 |

Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.

Kommentit (735)

Vierailija
161/735 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:09"]

Paska aihe, get a life.

[/quote]

Sanoo hän jonka kohdalla kolahti ;)

Vierailija
162/735 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pienimunaisia miehiä olemassakaan on vain iso pilluisia naisia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/735 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koolla on väliä! Noniin, onpahan tämäkin asia nyt loppuunkäsitelty ja voidaan ne empatiapaskat unohtaa.

Vierailija
164/735 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toki penis suurenee lepotilasta aika paljonkin, mutta kyllä koko lepotilassa antaa aika hyvän vinkin siitä, millainen penis on erektiossa. Ei viiden sentin kalusta kasva 18-senttistä, vaikka kuinka hieroisi"

Ihan omasta kokemuksesta voin kertoa, että pikkuveitikka kasvaa 3-4 kertaiseksi kun juhlakuntoon pitää päästä. Tietysti kun lähtötaso ei ole Holmes-tasoa, niin ei maailmanennätystä tule.

Vierailija
165/735 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Mäntyharjulainen Lottar tuli kokeiltua ja surkea ohuen nakin kokoinen vehje oli tällä kaljupäällä

Vierailija
166/735 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuolen ,,,,molemmat...  käytän dildoja ...naruja....nautin suihinotosta....fistaan...moni nainen palannut luokseni vaikka olenkin normaalia pienempi.....:) nauttikaa  erilaisuudesta ja erilaisista ihmisistä..

Vierailija
167/735 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:32"]

Joku Mäntyharjulainen Lottar tuli kokeiltua ja surkea ohuen nakin kokoinen vehje oli tällä kaljupäällä

[/quote]

Sasse, en tajua miksi tuota melko vaatimatonta kapistusta niin isoksi sanotaan (taitaa mies itse lähinnä kehua). 

Vierailija
168/735 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattava penis info

http://5sizes.wordpress.com/

Vierailija
169/735 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenatkaa naiset lantionpohjalihaksia ni pienetkin.kullit tuntuvat paremmalt :D

Vierailija
170/735 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni penis on noin noin 13 cm. Se on kieltämättä lyhin ja varmaan myös ohuin, mitä olen koskaan saanut, mutta hän osaa käyttää sitä ja olen tyytyväinen siihen. 

Vierailija
171/735 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletteko yhtään miten pahata niistä miehistä tuntuu kenestä puhutte onko se sitte hauskaa ku ruvetaan vertailemaan naisten pilluja ja tissejä ja peppuja oikeesti miettikää

Vierailija
172/735 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 22:52"]

Ajatteletteko yhtään miten pahata niistä miehistä tuntuu kenestä puhutte onko se sitte hauskaa ku ruvetaan vertailemaan naisten pilluja ja tissejä ja peppuja oikeesti miettikää

[/quote]

Älä jaksa,  koolla on väliä mutta olennaista on löytää sopiva pari,  joka tapauksessa sen kanssa on elettävä mitä on saatu kummallakin puolella. 

Vierailija
173/735 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua näin miehenä ihmetyttää, että miten te saatte tuollaisia pienimunaisia+taitamattomia "rakastajia" käsiinne? Olen itsekkin aika vaatimattomasti varusteltu, ei ihan micropenis tasoa sentään, mutta juuri tämän takia olen opetellut käyttämään suutani ja kättäni. Ja muutenkin totutellut että seksi on muutakin kuin se pelkkä jyystö. Ei sille pituudelle itse juuri mitään voi mutta muuta tekniikkaa kyllä voi hioa rajattomasti!

Ei se "pieni mutta tekninen" sanonta ihan hatusta ole tullut, mutta ei näköjään koske kaikkia.

Vierailija
174/735 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 01:10"]

nuolen ,,,,molemmat...  käytän dildoja ...naruja....nautin suihinotosta....fistaan...moni nainen palannut luokseni vaikka olenkin normaalia pienempi.....:) nauttikaa  erilaisuudesta ja erilaisista ihmisistä..

[/quote]

Komppaan tätä. Parhaat kokemukset on jos mies todella nauttii seksistä ja naisen nautinnosta ja haluaa kokeilla erilaisia juttuja. Yhdellä poikakaverillani oli tosi iso, mutta en minä siitä paljon saanut. Se kun luuli,  että riittää kun sitä isoa liikuttaa sisään ulos sisään ulos...

Vierailija
175/735 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surullista, että tämä keskustelu sai sinut entistä surullisemmaksi. Älä kuitenkaan luovuta, olet vaan päätynyt yhteen väärien naisten kanssa. Oma mieheni on aika paljon normaalia pienempi, eikä hän usein pysy kovana kovinkaan kauaa. Itseäni kuitenkin jopa välillä sattuu, niin en voisin kuvitellaakkaan olevani kenenenkään "super suuren" kanssa.
Kaikkein parasta miehessäni on kuitenkin se, että saan lähes joka yhdyntä kerrallamme orgasmin käsin tai nuollen, ja aina minunkin nautintoni on tärkeää. Saan pusuja ja hellyydenoisoituksia ja ihan vaan sohvalla telkkaria katsoessakin kylmiä väreitä ihanasta kosketuksesta.
Viime vuonna otin puheeksi haluni saada emätinorgasmeja, niin hän aloitti niidenkin opettelun käsin, ja näkee edelleen kovasti vaivaa jotta pääsisin joskus niihinkin osalliseksi.
Se iso kyrpä ei ole kaikki kaikessa. Julmia, pinnalisia naisia tiellesi sattunut :( varmaan kaikki tämän keskustelun naiset jättäisivät miehensä jos heiltä esim. syövän johdosta jouduttaisiin penis poistamaan.....

Vierailija
176/735 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:45"]Tuodaan miesnäkökulmaa tähän: minulla on erektiossa 8 cm pitkä ja ympärysmitta 9 cm. Terska on paksumpi ja ympärysmittaa onkin herkkumutterissa sellainen kymmenisen senttiä (hieman alle). 

Olen tällä hetkellä 42-vuotias insinööri joka taitaa jäädä ikuiseksi poikamieheksi. Joskus olen laivalla tavannut humalassa naisia mutta kenenkään kanssa ei ole seurustelusuhdetta. Naisia on kahdenlaisia: kohteliaita mutta joiden kasvoista paiskaa niin suuri pettymys että oikein itseäkin hävettää. Seksi on sitten sellaista väkisin puurtamista heille ilmeistä päätellen. On myös yksi ilkeä nainen jäänyt mieleeni joka nauroi ivallisesti ja lähti kotiinsa luotani kun näki varustukseni. Vaikutti kyllä baaritiskillä ihan mukavalta ja kiinnostuneelta. 

Olen käynyt maksullisten naisten luona mutta sieltäkään en oikein saa sydämeni pohjasta nautintoa. Alkaa lähinnä keittämään ja erektio häviää kun tällä nakillani paukutan menemään ja naiset huutavat "nautinnosta" kuin heitä oltaisiin halkaisemassa....tostahan he kyllä rahan saavatkin mutta ei oikein iske. 

En ole kiinnostunut mistään jatkopaloista enkä myöskään ole bi-seksuaali. Luulen että odottelen n. 20-vuotta ja sen jälkeen kun seksi ei ole enää niin hallitsevassa roolissa ihmisten elämänvaiheessa niin minäkin saan itselleni pitkäkestoista seuraa vanhainkodissa.

Tämän viestiketjun lukeminen ei ainakaan helpottanut pahaa oloani....
[/quote]

Edellämainittu viestini oli siis kommentointi 66/263. Kyllä oikea nainen vielä löytyy :)

Vierailija
177/735 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten menin treffeille miehen kanssa, hän oli siisti, hauska, ehkä vähän ujon oloinen, ulkonäkökin ihan ok, mutta kemiat ei vain natsanneet. Sain kuitenkin kiihottavia sekstiviestejä tältä mieheltä tapaamisen jälkeen joten suostuin toiseen tapaamiseen. Huomasin ettei kemiat vieläkään natsanneet, mutta ajattelin että ujous on vienyt voiton ja päätin tehdä aloitteen.

Suutelu ja kähmintä vei sitten miehen makuuhuoneeseen (ihmettelin tässä vaiheessa miksi torjui kaikki koskettelut haaroväliin hmmm), jossa ihmetyksekseni mies laittoi valot pois, eikä riisunut itseään kokonaan, ihan toista mitä tekstiviesteissään oli ilmoittanut haluavansa/tekevänsä, mutta laitoin taas nämä ujouden syyksi.

Mies sai käsillään ja suullaan hoideltua mut orgasmiin, mutta yllättäen alkoi empimään kun ehdotin vuoron vaihtoa. Halusinhan että mieskin saisi orgasmin ja halusin itsekin panemista, eli penetraatiota. Kun deittikamu vihdoin riisui bokserinsa pois, minua tapitti vastaan KORKEINTAAN 2,5cm seisokissa oleva kalu. Siinä meni pasmat sekaisin, suoraan sanoen kaikki panohalut hiipui. Yritin ottaa suihin mutta huulilla imuttelua se lähinnä oli. Tyyppi laukesi mun pakaroiden väliin kun koitettiin vihdoin takaapäin niin että hän pusersi mun pakarat yhteen nappulansa ympärille ja hassusti "jörni" siinä sitten. 

Sääliksi kävi tämä herra, mutta oli kyllä lapsia hänellä eksänsä kanssa joten kai se pikkunappi toimi. Itse en enää tämän hepun vällyjen väliin hypännyt, ja jotenkin on "yyh" olo vielä kun ajattelee sitä ähellystä sen minimunan kanssa.

Mutta tapailin kyllä semmoisenkin miehen kanssa jolla on n.24 senttinen kärmes, ja voin sanoa että oli huonoimpia partnereita mitä itsellä oli. Ei sängyssä osannut mitään, suutelukin oli jotain ihme puolen naaman nuolentaa. Hänen mielestään sisään-ulos-rykäisy riitti, seisokkikin joskus nuukahti jos vaadin pidempi kestoista seksiä. Että ei se iso kulli mitään merkkaa!

Ja ne jotka kauhistelee näitä juttuja ja kirjoituksia miesten polkemisena, niin tiesittekö että naisia on mollattu ja arvosteltu maailman sivu! Naisia on pidetty omaisuutena, joita on maailman alkuajoista lähtien yritetty muokata kuhunkin aikauden kauneusihanteisiin sopivaksi ja todellakin naisten kauneutta ja ruumiinosia on arvosteltu aina. Joten voi voi joku vauvat sivun keskustelun aihe. Joku oli huolissaan pienistä pojistaan, siitä miten tytöt reagoivat heidän peniksiinsä kun aika koittaa, itse olisin huolissani tyttäristä jotka kasvavat maailmassa jossa rintaimplanttien otto 16 kesäisenä on ihan ok, tai pakarat paljastavissa hotpantseissä kaupungilla juoksentelu on normaalia.

Vierailija
178/735 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 08:05"]

Kompensointia on havaittu myös muidenkin elinten osalta, kuten aivojen.

Mitä isompi on leka sitä suurempi on vika (aivoissa).

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 20:07"]

Laajahkojen empiiristen kokeiden perusteella voisi todeta, että pienimmät munat ovat olleet isokokoisilla miehillä. (pituus n. 190 cm) Ja suurimmat pienikokoisilla. Ehkä tämä on joku luonnonvalinta, koska pienet miehet eivät ole maisten makuun, niin isolla munalla voisi tätä puutetta kompensoida. 

[/quote]

[/quote]

Tämä on todennäköisesti jonkun miehen kirjoittama teksti. Sillä totuutta se ei vastaa. Useissakin tutkimuksissa on käynyt ilmi, etttä peniksen pituus korreloituu miehen pituuden kanssa. Toki jollakin käppänälläkin voi olla vaikka 18cm kulli ja se näyttää isommalta jonkun 160cm kantajan yllä kuin 190, mutta todennäköisemmin löydät tuota isompaa patukkaa isommilta miehiltä. Myös omat kokemukset myötäilee näitä tutkimuksia eikä suinkaan sinun empiirisiä havaintojasi.

Vierailija
179/735 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä etusormeni pituinen mutta ohuempi... Täydessä erektiossa.. Joka sekään ei oikein onnistunut :D kaikista surullisinta oli, kun mies yritti saada kondomia päälle, kuului vain hiljaista narinaa ja kumi jäi lerpattamaan rutussa. Meinasin räjähtää nauruun, kun mies pyysi minua ratsastamaan. :D miten ihmeessä, kun en olisi oikeasti millään voinut tietää onko mies edes sisällä!

Vierailija
180/735 |
11.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ikävä keskustelu...

N32v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän