Käytätkö huumeita? Mitä ja miksi? Koska ja kuinka usein/paljon?
Käytkö töissä? Elätkö normaalia elämää? Vai oketko jo rappiolla?
Kommentit (23)
Olen kokeillut muutaman kerran. Tuli hyvä fiilis, muttei siihen mitään himoa jäänyt. Voin hyvin ja jäin juuri eläkkeelle. Marisätkä ennen panoa lisää nautinnon x10.
Kyllä, "käytän huumeita" sillä syön kipuihin (lääkärin määräyksellä) erästä opiaattia päivittäin. Miksi? Koska minulla on kipuja. Paljonko? No juuri sen verran kuin lääkäri on määrännyt. Koska? No silloin kuin sitä on käytettäväksi määrätty ja tarvitaan. Mitäkö käytän? No vittuako se sinulle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, "käytän huumeita" sillä syön kipuihin (lääkärin määräyksellä) erästä opiaattia päivittäin. Miksi? Koska minulla on kipuja. Paljonko? No juuri sen verran kuin lääkäri on määrännyt. Koska? No silloin kuin sitä on käytettäväksi määrätty ja tarvitaan. Mitäkö käytän? No vittuako se sinulle kuuluu?
No näyttää kuuluvan.
Käytän huumeita. Kannabista käytän viikoittain, sieniä pari kertaa vuodessa, essoja silloin tällöin ja kokaiinia tai amfetamiinia harvakseltaan.
Olen käyttänyt yli 20 vuotta. Käyn töissä ja elän ihan normaalia elämää.
"älä hotki kaikkea teippiä, sam jahva"
nyrok citystä
Totta kai käytän. Käytän koska huumeista hyvä olo ja rännäämällä tietysti, koska siten tulee nousut ja kovin olo. En ole ronkeli aineille vaan kaikki kelpaa.
Aamul vedän pirii et pääsen ylös hakee kaljaa ja sit illal otan loleja ja subuu et pääsen nukkuu. Ihan normi elämää elän aina ku en oo linnas.
16 vuotta olen satunnaisesti, viikottain-kuukausittain käyttänyt, vaki töissä koko tuon ajan
Kannabista about kerran kuussa yhdet savut. Aiemmin käytin amfetamiinia muutamia kertoja vuodessa, nyt jäänyt pois kokonaan. Rauhottaviin ollut ns. isoin koukku ja se oli sitä aikaa kun lekurit niitä määräili avokätisesti.
Juu, käytän kannabista jonka tosin lasken päihteeksi, en huumeeksi. Huumeistahan menee nuppi sekaisin. Ikinä en ole kannabiksesta mennyt millään tavalla sekaisin tai toimintakyvyttömäksi. Ennen käytin päivittäin, yhtä jaksoisesti n. 20 vuotta. Nykyään satunnaisemmin koska en voi toistaiseksi kasvattaa nykyisessä asunnossani, enkä missään nimessä osta kannabista mistään katukaupasta ties miltä piri venkulalta ja pikkurikolliselta. Valitettavasti tällä paikallisella, pitkänlinjan kasvattajalla ei ole aina haluamiani lajikkeita saatavilla, eli saatavuuden mukaan mennään tällä hetkellä.
En käytä. Mitään enkä milloinkaan. En käytä kun en ole nisti.
Kerran kesässä taikasienet, ei muuta.
Kahvia joka päivä, alkoholia (lähinnä viiniä) lasillisen kerran kuussa. Kannabista pari kertaa vuodessa.
Vedän viivan tai pari kokaa kun olen juhlimassa. Eli siis 2-3 kertaa vuodessa. Alkoholia en käytä, en polta edes tupakkaa tai juo yllä mainittua kahviakaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei narkkarit ehdi vastaa, kun on niin kamoissa.
Siltä se näyttää. Melkein kaikki vastaukset amatööreiltä.
Vedän todella paljon huumeita viikottain, jotta medän keskiluokkainen kulissi pysyisi pystyssä. Muuten kuumottaa liikaa jos ei saa huumetta
Olen käyttänyt kannabista koska joku tarjosi ja minua kiinnosti ajatus tajunnan laajentamisesta. Kannabis vain vahvisti aistiherkkyyksiä ja minulla on herkät aistit ihan luonnostaan joten ei tullut erityistä halua saada lisää. Joitain kertoja olen silti vuosien saatossa ottanut koska se on ollut yleinen päihde esim juhlissa tarjolla. Sosiaalisen elämän rauhoituttua en ole käyttänyt.
En mitään, ei ole tarvetta sekoittaa päätä. Kestän kaikenlaiset kolhut selvin päin.
Käytän kaikkea mitä on saatavissa. Peukkuakin usein.
Olen 68v ja työelämässä. Kolme lasta ja Vaimo.
Ei narkkarit ehdi vastaa, kun on niin kamoissa.