Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ja kun ihminen ei osaa olla kiitollinen niin sellainen ihminen ei kuulu minun kaveriporukkaan

Vierailija
30.04.2026 |

Erittäin hyvää huomenta!

Olkaa kiitollisia!

Ap

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitollinen mistä?

Vierailija
2/20 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vippaa femma? 🏻👴🏼👍🏼

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitollinen mistä?

En tiedä, eikä minua kiinnosta sieltä tuleva paska, sieltä sitä tulee, voit pälättää tovereidesi kanssa mutta sinulta ei tule yhtään mitään kiitollisuutta

Vierailija
4/20 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vippaa femma? 🏻👴🏼👍🏼

👎😻

Vierailija
5/20 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitollinen mistä?

En tiedä, eikä minua kiinnosta sieltä tuleva paska, sieltä sitä tulee, voit pälättää tovereidesi kanssa mutta sinulta ei tule yhtään mitään kiitollisuutta

Vai et tiedä. Miksi edes vaadit sitä sitten?

Vierailija
6/20 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitollinen mistä?

Kiitollisuus itsessään on sellainen asia että siitä kiitollisuudesta ei voi keskustella siitä että mistä se kiitollisuus on koska kiitollisuus on aina ollut maapallossa, kiitollisuus on maapallossa ja kiitollisuus tulee olemaan maapallossa, jos et vielläkään ymmärrä mistä pitää olla kiitollinen niin et ole luultavasta planeetastamme

Vierailija
7/20 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä pitäisi olla kiitollinen? Siitäkö että olen työtön yli viisikymppinen enkä kelpaa mihinkään töihin? Siitäkö että tukia on leikattu? Siitäkö että oikeistolaiset riistäjät sitten vielä solvaa ja haukkuu työttömiä kuin tämä tilanne olisi työttömien aikaansaannosta, vaikka oikeisto on se todellinen syyllinen, he suosii automaatiota, tekoälyä ja halpamaita suomalaisen työntekijän kustannuksella!! Siitäkö pitäisi olla perkele vielä kiitollinen!!!!????

Vierailija
8/20 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitollinen mistä?

Vai et tiedä. Miksi edes vaadit sitä sitten?

Jos jotain meidän pitää tietää niin se on se että minä tiedän, jos et ole minut niin älä ota yhteyttä

Vierailija
9/20 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä pitäisi olla kiitollinen? Siitäkö että olen työtön yli viisikymppinen enkä kelpaa mihinkään töihin? Siitäkö että tukia on leikattu? Siitäkö että oikeistolaiset riistäjät sitten vielä solvaa ja haukkuu työttömiä kuin tämä tilanne olisi työttömien aikaansaannosta, vaikka oikeisto on se todellinen syyllinen, he suosii automaatiota, tekoälyä ja halpamaita suomalaisen työntekijän kustannuksella!! Siitäkö pitäisi olla perkele vielä kiitollinen!!!!????

Marttyyrius on narsismin piirre. On hienoa, että ihmiset uskaltavat nykyään puhua avoimemmin heikkouksistaan ja vaikeuksistaan. Tästä moni ammattimarisija on tullut harhakäsitykseen, jonka mukaan ihminen, joka jankuttaa joka paikassa, kuinka kaikki aina tuntuu väärältä, olisi mielenkiintoinen. Ei ole, kiukutelkoon yksinään. 

Vierailija
10/20 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää aloitti..

Vierailija
11/20 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitäisi empatian ja sympatian säteillä? 

Vierailija
12/20 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekopää aloitti..

Mölyävä apina ei sekoile?

Vierailija
13/20 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttökulta, Suomessa ei ole oikeistoa. Siksi olemmekin pulassa, vastavoima valtion mahdollisemman suureen rooliin puuttuu. Liian moni ihminen on jo riippuvainen hyvinvointivaltiosta, joko työntekijänä julkisella sektorilla, ja/tai tukien saajana. Ihmiset ovat laitostuneet, valtio kapaloi, opettaa, hommaa duunipaikan, maksaa eläkkeen ja hautaa. Ehkäpä tämä on ollut joidenkin poliittisten ryhmien tarkoitus. Saattaa mahdollisimman suuri osa kansasta ns. tukiriippuvaisiksi. Helpommin hallittavaksi?

Vierailija
14/20 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kiitollinen? Siitä, että sinunlaisesi ylimielinen paska vaivautuu kaveeraamaan tai ylipäänsä kommunikoimaan jotenkin? Hohhoijaa. 

Vierailija
15/20 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekopää aloitti..

Menkää te sekopäättelijät sinne sekoon mistä ootte kotoisin! Te ja teidän päät 

Vierailija
16/20 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttökulta, Suomessa ei ole oikeistoa. Siksi olemmekin pulassa, vastavoima valtion mahdollisemman suureen rooliin puuttuu. Liian moni ihminen on jo riippuvainen hyvinvointivaltiosta, joko työntekijänä julkisella sektorilla, ja/tai tukien saajana. Ihmiset ovat laitostuneet, valtio kapaloi, opettaa, hommaa duunipaikan, maksaa eläkkeen ja hautaa. Ehkäpä tämä on ollut joidenkin poliittisten ryhmien tarkoitus. Saattaa mahdollisimman suuri osa kansasta ns. tukiriippuvaisiksi. Helpommin hallittavaksi?

Maan tavaksi tullut lamaannus. Sen voisi jokainen lopettaa osaltaan ja taas muistaa keistä se yhteiskunta koostuu, eikä vain seistä piiska kourassa valtion selän takana vaatimassa paljon. 

Vierailija
17/20 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitollinen mistä?

Varmaan siitä, että saa kuulua ap:n kaveripiiriin. 

Vierailija
18/20 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sulta hyvän koiran,a🤗

Vierailija
19/20 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteen antaminen on eri asia kun asenteen kerjääminen, jos et ymmärrä että suomessa kerjääminen on kiellettyä niin silloin olet rikollinen, enkä tarvi myöskään että minulle annetaan asennetta, minä tiedän että minulla on asennetta, joten lopeta kerjääminen lukuihisi

Vierailija
20/20 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ap:lle lääkityksen tarkistuttamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän