Kohta alkaa Satuhäät!
Kakkosella.
Kommentit (219)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 21:12"]
minun mielestä ainaki vallan sympaattinen ja eloisa pieni perhe! kaikkien lapsien aina tarvii olla pyhäkoulupönöttäjiä :)
[/quote]
Käytöstapojen opettamisesta ei silti luulisi olevan haittaa ;>
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 21:12"]
Kertokaa mulla MIKSI nuo ihmiset suostuu tuomaan (tuollaisen) elämänsä kameran eteen? En kertakaikkiaan ymmärrä! Miksi, miksi, miksi???
[/quote]
Mitä tarkoitat tuollaisella?
Ihana :D " ei tarvitse pelätä meillä on turvamies" ja " ei saa kuvata meen puskaan pissille :D hei valoon! Relax siskot. Meitä on moneen junaan. Lapsia ja aikuisia
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 21:14"]Mut hei onneks äiti sentään on Rotunainen!! :D
[/quote]
Morsiamen nimittäin
Ahahahha, toinen nuolee korvaa, hmmmh, miten kostan? suutelen suuta, joka juuri oli korvassani. Naminami
Kuka työntää kielen toisen korvaan, jos ei oo ikinä edes suudellu toista!?!? :DD
Itse diggasin viime kesänä kun tuli stadissa kuninkaalliset häät vanhassa kirkossa. Toki nää paritsat on enemmän elämänmakuisia.
Morsian on yllättävän kauniina! Onneks on tajunnut piilottaa noi kammottavat inkit.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 21:15"]
Meneekö ihmiset oikeesti noin pian naimisiin??
[/quote]
Tuohan oli ehtinyt lapsetkin tehdä jo kauan ennen mitään sitoutumisia. Eipä se yksi avioliitto siinä paljon paina.
Voi ei wt.
Lähihoitajaksi opiskelee tuo nainen, enpä haluaisi tavata.
Jos en tietäs minkä ikäsiä, niin veikkaisin 15-vuotiaiks. Jutut ihan samanlaisia "kateltiin leffoja sitten pussattiin hihihih".
Morsiamella on tosi kauniit kasvot, kun vielä treenaisi kroppansa kuntoon niin aikamoinen kaunotar olisi kyllä.
Mies sanoi että sillä on aivovaurio, pikkuauto tippui pienenä päähän.