Kohta alkaa Satuhäät!
Kakkosella.
Kommentit (219)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 21:30"]
Lapset olivat todella suloisia ja tämän palstan kasvatuskritiikkiä en allekirjoita yhtään. Minun mielestäni lapset saivat olla lapsia ja he tekivät asiat positiivisella energialla.
[/quote]
Painepesuri 5-vuotiaan käsissä on sun mielestä "posiitivista energiaa"? Toivottavasti sulla ei ole lapsia.
Aivan ihanaa, aidonoloista häätunnelmaa tässä jaksossa. Puhumattakaan mainioista persoonista! Älkää jaksako inistä täällä turhista ja kylvää mielipahaa muille jaksoon ihastuneille! Edes vaikka se helpottaisi omaa kurjuuttanne sekunniksi. Lisää tällaisia <3
Nyt mäkik aion katsoa, kun huomasin ajoissa!
Joka kerta ollut täällä niin mehukkaat keskustelut aiheesta, että aivan vituttanut, kun on mennyt ohi suun.
Taasko näitä kerran käytettyjä jotka ei ole aiemmin päässeet naimisiin...
"Hannalla on aiemmista suhteiSTAAN 2 lasta."
Bravo bravo!! Yle taas löytänyt wt-pariskunnan.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 21:05"]Jaha ja taas lapset eri isille
[/quote]
Kauden teema.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 21:07"]Minkä ikäinen morsian?
[/quote]
26
Poika puristeli kameramiestä persuksista :D Taas on kasvatus kohdillaan.
Eipä meidän muksut uskaltais varpaille ajella, tai läpsiä kuvaajaa...
Edellinen - vaikka olikin raskaana - oli sentään eronnut edellisestä suhteestaan ennen seuraavan aloittamista...
Pojot Piialle
Kertokaa mulla MIKSI nuo ihmiset suostuu tuomaan (tuollaisen) elämänsä kameran eteen? En kertakaikkiaan ymmärrä! Miksi, miksi, miksi???
minun mielestä ainaki vallan sympaattinen ja eloisa pieni perhe! kaikkien lapsien aina tarvii olla pyhäkoulupönöttäjiä :)
Tämä perhe peittosi WT-asteikolla jo melkein Soramonttuprinsessoiden porukan...