Kohta alkaa Satuhäät!
Kommentit (219)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 21:21"]
Morsiamella on tosi kauniit kasvot, kun vielä treenaisi kroppansa kuntoon niin aikamoinen kaunotar olisi kyllä.
[/quote]
Siis et ole tosissasi. Itse katsoin, että on surkee naama.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 21:23"]
Onko morsiamella tatuoitu roosa-nauha rintaan?
[/quote]En tajua, että ihmiset ottavat tatuointeja. Sillä toisella kaasollakin iso tatuointi sääressä. Ennen tatuoinnit olivat vain merimiehillä ja eivät kuulemma sen takia saaneet sitten muita töitä. Mutta nykyään tatuointi on bisnestä.
Ensinnäkin, kehäkolmosen sisäpuolella asuu varmasti suhteessa enemmän näitä "tupakkaa posket lommolla ja sidukkaa perään" ihmisiä, menkää katsomaan vaikka mistä lähiöstä, niin paljon pahempia wt-ihmisiä sieltä löytyy kuin maalta. Ei ihminen muutu mitenkään sivistyneeksi asuinpaikkaa vaihtamalla.
Pojat oli alttarilla tosi söpöjä, ihan tuli omat pojat mieleen :)
Minua häiritsi tässä jaksossa, kuten niin monessa muussakin, kyllä myös se tupakan poltto ja alkoholin juominen suoraan tölkeistä, todella rumaa, sitä ei tarvis kyllä näyttää.
Minua häiritsi taas kerran myös se, että teemaväri oli kai viininpunainen, kun sitä oli hääparin ja kaasojen vaatteissa, mutta sitte osa koristeluista oli vähän eri punaista, ja mikä pahinta, hääkimppu ja sulhasen rintapielessä ollut kukka oli ihan eri punaista, joka pisti ikävällä tavalla silmään.
Muuten oli aika "tylsä" jakso, mutta kiva. Silloin satuhäiden ensimmäiset kaudethan olivat jopa useinkin sellaisia että oli nuori kaunis hääpari, eikä mitään moitittavaa, joskus oli repäisynä joku vanhempi pari, ja jotkut meni ulkomaillakin naimisiin.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 01:52"]
Ensinnäkin, kehäkolmosen sisäpuolella asuu varmasti suhteessa enemmän näitä "tupakkaa posket lommolla ja sidukkaa perään" ihmisiä, menkää katsomaan vaikka mistä lähiöstä, niin paljon pahempia wt-ihmisiä sieltä löytyy kuin maalta. Ei ihminen muutu mitenkään sivistyneeksi asuinpaikkaa vaihtamalla.
Pojat oli alttarilla tosi söpöjä, ihan tuli omat pojat mieleen :)
Minua häiritsi tässä jaksossa, kuten niin monessa muussakin, kyllä myös se tupakan poltto ja alkoholin juominen suoraan tölkeistä, todella rumaa, sitä ei tarvis kyllä näyttää.
Minua häiritsi taas kerran myös se, että teemaväri oli kai viininpunainen, kun sitä oli hääparin ja kaasojen vaatteissa, mutta sitte osa koristeluista oli vähän eri punaista, ja mikä pahinta, hääkimppu ja sulhasen rintapielessä ollut kukka oli ihan eri punaista, joka pisti ikävällä tavalla silmään.
Muuten oli aika "tylsä" jakso, mutta kiva. Silloin satuhäiden ensimmäiset kaudethan olivat jopa useinkin sellaisia että oli nuori kaunis hääpari, eikä mitään moitittavaa, joskus oli repäisynä joku vanhempi pari, ja jotkut meni ulkomaillakin naimisiin.
[/quote]
Kun kerran useammassa jaksossa näkyy kun vedetään röökiä ja juodaan tölkistä, niin ei käynyt mielessä, että näin tapahtuu aika monissa suomalaisissa juhlissa. Mun mielestä oli tosi kivat häät tällä parilla. Ei joku suoraan tölkistä juominen tee häistä huonoja.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 21:41"]Bestman on silmänruokaa, aah
[/quote]
Täh?? Katsonko väärää jaksoa, vai olenko ainoa joka ei syty 170cm pitkästä 45kg painavasta pikkupojasta? :D
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 01:25"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 21:21"]
Morsiamella on tosi kauniit kasvot, kun vielä treenaisi kroppansa kuntoon niin aikamoinen kaunotar olisi kyllä.
[/quote]
Siis et ole tosissasi. Itse katsoin, että on surkee naama.
[/quote]
Munkin mielestä oli aika tavallinen, rumahko naama. Iso ja pyöreä pottunenä ja lehmämäiset kasvonpiirteet. On niitä nätimpiäkin
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 02:11"]
wt:n hokeminen on pahempaa kuin wt itsessään.
[/quote]
Juu. Eiköhän se ole white trashia kutsua toisia white trashiksi. Jos edes muistavat mistä on kyse, miksi ja kenestä puhuttiin. Tärkeintä on haukkuminen.
Ihan järkyttävää tämä haukkuminen täällä. En ymmärrä. Ei ois oikeasti mitään syytä haukkua esim. morsiamen kasvoja. Tosi mautonta.
Morsian oli häissä tosi kaunis,kamalat tatskat oli saatu piilotettua. Tukka ja meikki oli tyylikkäät. Sulhanen eli vissiin tupakalla. Bestman oli hot :) vieraat oli ihan tyylikkäästi pukeutuneet...ei leggings-meininkiä. Tarjoilut näytti oikein herkullisilta,siis ruokapuolen tarjoilut... Viinaa oli melkoisen reippaasti. Noissa häissä olisi varmaan ollut kiva olla vieraana... Ihan positiivinen jakso vaikka vähän WT meininkiä tuo olikin. harvoin näkee nykyään tuollaista röökin kärytystä kuin eilen.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 02:13"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 21:41"]Bestman on silmänruokaa, aah
[/quote]
Täh?? Katsonko väärää jaksoa, vai olenko ainoa joka ei syty 170cm pitkästä 45kg painavasta pikkupojasta? :D
[/quote]Sulhanen se aliravittu oli. Bestman oli normaalipainoinen. Väärä mies, ei väärä jakso.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 22:47"]
En jaksanut katsoa loppuun. Sen mitä näin, niin oikein mukavilta ja rennoilta vaikuttivat ja naimisiin meno tuntui oikealta päätökseltä. Komea sulhanen ja kaunias, kukkea morsian.
Paljon kului tupakkaa ja en lainkaan ymmärrä, mikä pakko polttareissa on juoda krapulaan asti, jos tietää, että häät ovat parin päivän päästä.
Lähes kaikki "mun ihmiset" syövät järkevästi ja terveellisesti, pyrkivät liikkumaan paljon, käytännössä juuri kukaan ei tupakoi, alkoholia käytetään niin, että se ei aiheuta vapinaa seuraavana päivänä. Tämä ohjelma on aikamoinen ikkuna siihen, miksi suomalaisessa yhteiskunnassa on niin kovat tervyeserot. Jos meinaa tämä on oikeasti sitä "tavallista suomalaista elämää kehäkolmosen ulkopuolella" kesäkuukausina viinhakureissuineen, makkaranpaistamisine ja tupakkataukoineen.
[/quote]
Ja mä taas ymmärrän, miksi keskiluokkaiset ihmiset ovat niin saatanan puuduttavan tylsiä. Ne on tottelevaisia ja kuuliaisia, kaikkia sääntöjä täytyy noudattaa ja aina tehdä juuri niin kuin milloin mikäkin auktoriteetti vaatii.
Tästä hääparista en kyllä pitänyt - natsihenkistä perussuomalaista porukkaa maalaiseen rempseyteen peiteltynä. Rempseitä ja eiluja ollaan tasan niin kauan kuin vastassa on heidän mielestään ns. oikea ihminen. Pthyi.
Eikö teillä ihmiset oo muuta tekemistä?? Rupes v******n ku luki näitä!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 10:16"]
Eikö teillä ihmiset oo muuta tekemistä?? Rupes v******n ku luki näitä!
[/quote]
Aaaaaaaivan aaaaaaivan todellaki todellaki todellaki.
No joo, olihan nämä nyt kuitenkin ihan täysjärkisiä, sikäli jakso ei aiheuttanut suurempaa ahdistusta. Röökin poltto ja alkoholin kittaaminen ärsyttävät henkilökohtaisesti enkä ymmärrä miksi sitä pitää vielä erikseen telkussa näyttää.
Mutta en tajua eikö tuohon ohjelmaan sitten ole halunnut kukaan aikuinen, tavallinen ja vakavarainen pari? Ymmärrän ettei koko ohjelmaa nyt voi näyttää vain tavallisia, nättejä ja kivoja häitä, mutta olisihan se kivaa vaihtelua jos joskus olisi pari joka ei asu jossain romun keskellä, laske pennejä kaljatölkkiä ostaessa ja kisko koko ajan sitä röökiä. Ja ole niitä tatuointeja joka puolella, ja lapsia jokaiselle kylänmiehelle.
Minun puolestani sitten parin ammatit vaikka voisivat olla jotenkin erikoisia tai jotain muuta mikä erottaisi heidät ihan taviksista, tai sitten jos olisivat todella varakkaita, mutta olisi kiva joskus katsoa sellaiset häät jotka ei ällötä tai herätä myötähäpeää. Ja olisi ihan piristävää jos lapsia ei olisi vielä ollenkaan tai pariskunnalla vain keskenään. Ja jos vaikka olisi jonkinlainen tyylitaju eikä ne ohjelmassa näytettävät läheisetkään olisihan junteista junteimpia.
No mutta kai sellainen on liian tylsää. Ehkä ihmiset tykkäävät mieluummin katsella kaltaisiaan siellä telkussa, onhan sellainen rööki huulessa örveltäminen ja kurittomien kakaroiden tehtailu parikymppisenä varmasti monelle täällä sitä tuttua perusarkea.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 10:23"]
No joo, olihan nämä nyt kuitenkin ihan täysjärkisiä, sikäli jakso ei aiheuttanut suurempaa ahdistusta. Röökin poltto ja alkoholin kittaaminen ärsyttävät henkilökohtaisesti enkä ymmärrä miksi sitä pitää vielä erikseen telkussa näyttää.
Mutta en tajua eikö tuohon ohjelmaan sitten ole halunnut kukaan aikuinen, tavallinen ja vakavarainen pari? Ymmärrän ettei koko ohjelmaa nyt voi näyttää vain tavallisia, nättejä ja kivoja häitä, mutta olisihan se kivaa vaihtelua jos joskus olisi pari joka ei asu jossain romun keskellä, laske pennejä kaljatölkkiä ostaessa ja kisko koko ajan sitä röökiä. Ja ole niitä tatuointeja joka puolella, ja lapsia jokaiselle kylänmiehelle.
Minun puolestani sitten parin ammatit vaikka voisivat olla jotenkin erikoisia tai jotain muuta mikä erottaisi heidät ihan taviksista, tai sitten jos olisivat todella varakkaita, mutta olisi kiva joskus katsoa sellaiset häät jotka ei ällötä tai herätä myötähäpeää. Ja olisi ihan piristävää jos lapsia ei olisi vielä ollenkaan tai pariskunnalla vain keskenään. Ja jos vaikka olisi jonkinlainen tyylitaju eikä ne ohjelmassa näytettävät läheisetkään olisihan junteista junteimpia.
No mutta kai sellainen on liian tylsää. Ehkä ihmiset tykkäävät mieluummin katsella kaltaisiaan siellä telkussa, onhan sellainen rööki huulessa örveltäminen ja kurittomien kakaroiden tehtailu parikymppisenä varmasti monelle täällä sitä tuttua perusarkea.
Vejä se haiseva rönttönen piähäsi, helevetin luuska.
T: Kiihtelysvuaralainen
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:15"]
Mun kysymys: millä rahoilla lähäri-opiskelija ja 23-vuotias autonasentaja kustansivat nuo hääjuhlat pitopalveluineen ja alkoholeineen...?! Oliko siitä mitään puhetta jaksossa?
Tuskin ainakaan omalla rahalla...maksoivatko vanhemmat?
t. 30-vuotias KTM joka edelleen säästää omiin häihin
[/quote]
Ja sitä makkaraakin oli heheh. Mistäs ne rahat yleensäkin tv-esiintyjille tulee?
[/quote]
Rahaa tv-esiintymisestä? No tuskin YLE ainakaan maksaa centtiäkään hääkuluista, näin olen aiemmilla kausilla olleilta ymmärtänyt.
Eiköhän heillä vanhemmat ja isovanhemmat osallistuneet kustannuksiin.
[/quote]
Kyllä ne jotain maksaa, tutun häissä maksoivat bändin.
[/quote]
No siksipä nämä sitten onkin näitä alimman kansanluokan eksploitaatioita, jos ne kerran saavat jonkun almuroposen hääkassansa pohjalle kameroiden läsnäolosta.
Näihin satuhäät-ketjuihin kirjoittavat voisivat ensin kysyä itseltään kysymyksen: lähtisinkö itse omalla naamallani tv-ohjelmaan, jonka seurauksena kaikki mahdollinen repostellaan mahdollisimman ikävään sävyyn. Ok, itsepä parit ovat leikkiin lähteneet, mutta näissä ketjuissa on asiallisuus ja suvaitsevaisuus kaukana. Jos toisten elämä näyttää kamalalta, niin ole onnellinen, että omasi on parempaa.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:27"]
Näihin satuhäät-ketjuihin kirjoittavat voisivat ensin kysyä itseltään kysymyksen: lähtisinkö itse omalla naamallani tv-ohjelmaan, jonka seurauksena kaikki mahdollinen repostellaan mahdollisimman ikävään sävyyn. Ok, itsepä parit ovat leikkiin lähteneet, mutta näissä ketjuissa on asiallisuus ja suvaitsevaisuus kaukana. Jos toisten elämä näyttää kamalalta, niin ole onnellinen, että omasi on parempaa.
[/quote]
En.
Enkä suosittelisi sitä kenellekään, varsinkaan näille jotka ovat mukaan lähteneet.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 22:22"]
Mitä tarkoittaa lyhenne AV?
[/quote]
Aihe vapaa