Kehiin ihania runoja ja riimejä, jolla voisi tekstarilla kerota sukulaisille ja ystäville masuasukista!
Kommentit (14)
Vanha kunnon puhelu kehiin.
T. Eräs, joka saanut monta kertaa tekstarilla ' Jo näkyy sormet ja varpaat..'
Tuleville isovanhemmille:
Teillä on 9kk aikaa toipua:
Meille tulee vauva!!!
Muille:
Meillä on uutinen
kasvaa __ masussa vauvanen :)
ihan karmeita " runoja" !
Pitääkö yleensäkään kertoa millään tekstiviestillä?! Eikö voi kertoa puhelimessa tai kasvotusten kun seuraavan kerran tapaa?
Peiton alla posken nukka
jalassa punainen sukka.
Tänään meille onni tuotiin
ikioma tyttö suotiin.
Peiton alla posken nukka
jalassa sininen sukka.
Tänään meille onni tuotiin
ikioma poika suotiin.
minä en ainakaan ilmoittanut tekstarilla kellekään... sori vaan mutta mun mielestä noi runot on aika noloja, niin tekstareissa kun hääkutsuissa ja muissakin.
Kyllähän se jossain kohtaa varmaan kaikille selväks muutenkin tulee.. Toki ymmärrän, et kertoo omille ja miehen vanhemmille, ettei niiden tarvi sitä kyliltä kuulla. Mut niillekkin sen voi kertoo kasvotusten.
musta noi runot on ainaskin hellyyttäviä! ja postikortin muodossa vois toimiakans!
Ja hyvä niin. Voisin olla vähän H. Moilasena..
Eipä tekstari-ilmoittelijat paljoo ystäviään/sukulaisiaan arvosta...
ja meillä tuon tyyppiset viestit tarkoittaisivat että " SOITA HETI, tuo oli vaan keskustelunaloitus ja haluan heti kertoa kaikille että vauva tulee" . Muuten en tekstarilla ilmottaisi kellekään.
Mutta tarviiko serkuille, tädeille ja sedille alkaa ilmoittelemaan erikseen? Jos ovat läheisiä, niin varmasti näette heitä kesällä ja voitte kertoa kasvotusten tai jos on tapana soitella, niin puhelimessa voi kertoa.
Oli jussi ja mies mua nussi.
Kai arvaat tuloksen, mä testin tein positiivisen.
Kohta kasvaa maha, tissit ja housuihin lirahtelee pissit.
Mieskään ei enää halua mua panna, eikä mun myöskään pettää anna.
Mut ei se mitään, saadaan me vauva sentään!
Me saamme vauvan,
eikä kestä kauan,
kun saatte alkaa maksaa,
ja lahjoja jaksatte meille kantaa.
On kivaa kerrottavaa meillä,
ei kohta olla enää kaksin näillä teillä.
On meitä pian lisää yksi,
tulitteko yllätetyksi?