Voiko nainen saada seksiä, vaikka käyttäisi aina tavallisia valkoisia Sloggi-pikkuhousuja?
Voiko nainen saada seksiä, vaikka käyttäisi aina tavallisia valkoisia Sloggi-pikkuhousuja? Vai onko naisen seksiä saadakseen pakko käyttää jotain pellepikkuhousuja?
Kommentit (36)
Valkoiset perus pikkarit on todella kiihottavaa.
Mä käytän vain sloggi maxi alushousuja. Saan seksiä. :D
Vierailija kirjoitti:
eiks ne kaikki pikkarit riisuta?
Äidinkieli 10.
Asiaan, ei riisuta. Tuntuu kireämmältä näin pienikulliselle kun jättää päälle.
Mikä kysymys tämä on? Itse saan seksiä AINA kun on jotkut maailman rumimmat pikkarit päällä. Mun seksionnen pikkarit oli pitkään tulipunaiset vähän revenneet tipilintu pikkarit. Aina kävi flaksi jos ne oli päällä
Hyvin vaikeaa on. Kerran olen todistettavasti saanut, kun mulla yksi lapsi. Eipä sitä enempää tarvikaan.
Mustat ehkä kuumemmat. Silti ei kyllä pikkareista jää kiinni
Mun vaimo käyttää myös mustia ja suurin osa niistä valkoisistakin on oikeastaan harmaita, mutta seksiä piisaa!
Meillä ei saa seksiä ellei ole stay-upit jalassa ja pikkarit korkeintaan mallia stringit tai sitten niissä on oltava aukot oikeilla kohdilla (latex ja datex alushousut).
Voi saada. Mutta jos nainen ei koskaan haluaisi käyttää kivannäköisiä alushousuja, ei suhde välttämättä kestäisi loputtomiin ainakaan minun kanssani.
Valkoiset alusvaatteet ovat seksikkäät.
Voi. Seksin saanti ei riipu pikkareden väristä
Ka riippuupi varmaan siitä että miten tämä sloggien käyttö ilmenee. "Mulla on sloggit jalassa, naidaanko?" Ei välttämättä toimi, mutta jos saat miehen satimeen muilla keinoilla, niin ne slogit lentää nurkkaan alta aikayksikön.
Minua kiihottaa vaimon valkoiset slogit.Olen pikkarien nuuhkija ja niihiin tarttuu hyvin pillun tuoksut. Joskus työnnän kullin pikkarien lahkeesta. Silloin tuntuu tiukemmalta.
Hyvännäköinen nainen on haluttava, vaikka hänellä olisi perunasäkki vaatteena. Vastaavasti, "vähemmän vetovoimainen" nainen ei ole haluttava, vaikka olisi millaiset seksiasut päällä.
Voi saada. Todistettu on. Pyykkikoneen päällä. T: Rouva etätöistä
Pellepikkuhousuja? AP on ruma läski, jolle pienet ja sirot alusvaatteet ei käy.
-N27