Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä 2 paitaa mitä vaihtelee, tilanne kuin tilanne

Vierailija
27.01.2014 |

Olen tapaillut miestä muutaman kuukauden. Jo nopeesti pistin merkille, että hän käyttää kahta hupparia vuorotellen. Toki pesee paidat välillä, mutta tilanteella ei ole väliä aina on jompikumpi näistä paidoista. En oikein kehtaa hänelle asiasta huomauttaa. Miten voisin kauniisti hänelle vihjaista, että voisi vaihtaa välillä paitatyyliä, etenkin jos olemme esim. menossa ulos syömään?? Mietin että ostan hänelle lahjaksi uuden paidan, mutta nyt ei ole siihen oikein otollista tilannetta, eikä oikein mitään syytä, "ostin sulle uuden paidan"- meiningille.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, ole tyytyväinen 'tosimieheen'.

Ei tämäkään niin hääviä ole kun mies peilailee ja sommittelee väriyhdistelmiä tunnin kun ollaan johonkin lähdössä. Kauemmin sillä kestää päällensä pukea kuin minulla. Tulee jotenkin epänaisellinen olo kun itse en jaksa niin hirveästi peilin edessä pyörähdellä :(

Vierailija
22/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla useampi samanlaiten huppari?

Mulla voisi esim. luulla olevan vain yksi työpaita, mutta mulla on viisi ihan samanlaista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta huppareitahan pidetään paidan päällä, ei kai niitä useampaa tarvi ollakaan. Ei mullakaan ole kamalaa läjää jotain villatakkeja, tai takkeja. 

Vierailija
24/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta huppareitahan pidetään paidan päällä, ei kai niitä useampaa tarvi ollakaan. Ei mullakaan ole kamalaa läjää jotain villatakkeja, tai takkeja. 

Vierailija
25/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 22:04"]

Joo t-paitoja pitää siellä alla, mut se mikä näkyy aina päällepäin on huppari, eikä hupparia jätetä narikkaan tai naulakkoon.

ap

Vierailija
26/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla aika nuoria? Ei kai aikuiset miehet pidä huppareita päällä ainakaan jatkuvasti sisällä, tms. 

Vierailija
27/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos rahasta ei ole kyse niin selvästi on vaan miestyyppiä jota ei kiinnosta vaatteet :D Muistan kyllä itekin kun koulus aina vaihtu pari paitaa samal ihmisel, kyl siihen kiinnittää huomion jokainen.. 

Ehdota viikonloppun jos lähtisitte kiertelee vaatekauppoi, meette miestenosastolle ja kysyt jostain kivast paidast et "ostetaa sulle tämmönen, näyttäs hyvältä:)?" jossei sil oo rahaa ni osta sinä vaik.. sit jutun edetessä voit ostella sille paitoja mielinmäärin ja kun suhde on tarpeeks vakava niin voit sanoa suoraan niistä vaatteista

Vierailija
28/28 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naah, se on persoona. 

Eikä Steve Jobsilla ollut aina "samat" vaatteet. 

Peter Vesterbackakin taitaa käyttää aina hupparia :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi