Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatko kirjailijaksi? Mistä kirjoittaisit?

Vierailija
13.01.2014 |

Onko täällä ketään, joka haaveilee kirjan kirjoittamisesta? Mikä olisi sen aihe/teema? Juoni? Tämä tuli mieleeni, kun luin oman asuinkuntani paikallislehdestä naisesta,joka kirjoittaa kirjan joka vuosi (omakustanne). Tiedän naisen ja ihmettelin tätä harrastusta,kun hän ei päälle päin vaikuta sellaiselta tyypiltä, joka kirjoja kirjoittelisi. Onko muitakin, jotka ovat joko julkaisseet oman kirjan tai haaveilevat niin joskus tekevänsä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, mulla on ainakin 8 romaanin rungot hahmoteltuna, jokuseen olen jonkun lauseen jo saanutkin aikaiseksi. Mutta itse kirjoitustyö on vielä aloittamatta!

Ovat esim. kauhua, scifiä ja jännitystä.

Vierailija
2/5 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjottaisin dekkarin. Olen keksinyt jo murhaajan, joka on niin kiltti että ettepä varmasti arvaa! Tässä vinkit: maikkarin meteorologi, ujo ja piipittävä mutta yli nelikymppinen. Käyttää söpöä verbiä "satelee". :)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 15:12"]

Mä kirjottaisin dekkarin. Olen keksinyt jo murhaajan, joka on niin kiltti että ettepä varmasti arvaa! Tässä vinkit: maikkarin meteorologi, ujo ja piipittävä mutta yli nelikymppinen. Käyttää söpöä verbiä "satelee". :)))

[/quote]Petri Takalahan esiintyy Miika Nousiaisen Vadelmavenepakolaisessa, tulipa tästä mieleen :)

Vierailija
4/5 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen julkaissut 5 kirjaa useilla eri kustantajilla, näistä 3 Suomen ulkopuolella. En silti ole kirjailija, enkä halua olla.

Vierailija
5/5 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kirjoittaa jonkin ihan päättömän hullun tarinan, joka kaikessa mielettömyydessään voisi kuitenkin tapahtua tosielämässä.