Ärsyttää kun lähikaupan myyjä tietää tupakkamerkkini
Kommentit (6)
Nykyisin kun tupakat eivät ole enää esillä, monet tajuaa vasta maksettuaan että tupakkaakin pitäis ottaa. Ehkä hän siksi kyselee.
t: myyjä
Kannattaisko lopettaa kun kerran noin paljon hävettää normaali kysymys?
Kyllä meilläkin huoltoasemalla käy monet päivittäin ja ainoastaan tupakkaa ostamassa, kyllä ne muistaa. Joten otan yleensä sen askeleen sinne tupakkahyllylle päin, koska AINA sieltä tulee se tupakka-aski seuraavaksi. Aivan sama hermostuuko siitä joku siitä. Samalla tavalla teen jos joku papparainen ostaa päivittäin pillimehun, niin lyön sen siihen koneeseen ennen kuin hän on tiskillä. Saahan sen siitä pois, ja sen askeleen tupakkahyllyltä takaisin, jos ihme kävisikin ja ostokset muuttuisivat.
Onko sulla jotenkin huono omatunto tupakoinnista vai mikä sua nyppii?
Oi ja voi. Meidän lähikaupan myyjä tietää, että mä käytän laktoositonta maitojuomaa, Valion sellaista. Mitä mä nyt teen? Se varmaan naureskelee kavereitten kanssa pubissa mulle ja mun maitojuomalle. Ärsyttää!!!
Minua taas ärsyttää ap:n kaltaiset huonoitsetuntoiset rottanaamat jotka häpeää itseään ja kohdistaa aggressionsa itsensä ulkopuolelle viattomiin ihmisiin. Älä peiliä syytä kun naama on vino.
Eiks olis korkea aika lopettaa?