Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
no niin nyt se ellen on paranemaan päin. ja sitä myöten mulla meni usko et tää juttu ois totta!
24.07.2006 |
jotenki tuntuu et voiko tuo olla mahdollista? kaverilla on kaikki sisuskalut mäsänä ja niin se vaan aina palaa takaisin elävien kirjoihin. kuinkahan kauan se jaksaa vielä viilata linssiin??
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
en ole lukenut niitä päikkäreitä kuin vilkaisemalla joten en ole ihan varma mitä se sisältö on ja onko syytä epäillä että se olisi keksittyä...