Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhelut suomalaisista numeroista missä puhuu intialainen nainen

Vierailija
22.10.2020 |

Tänään tullut pari soittoa suomalaisista numeroista missä puhuu joku intialainen nainen ja sitten lyö luurin korvaan. Taustalla kuuluu toimistohälyä. Onko jotain vanhusten kusetusyrityksiä, koska lyövät luurinkorvaan kun kuulevat äänestä että olen nuori mies henkilö?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huijauspuheluita. Ja soittajan numero on huijattu, puhelu ei oikeasti tule Suomesta, vaikka numero näyttää suomalaiselta.

Näitähän on ollut liikkeellä paljon tämän vuoden aikana.

Joo taustalta kuului toimistohälyä ja kieli kuulosti intiankieleltä. Myös nainen puhui intiaa (?).

Ekana numero oli suomalainen kännykkänumero. Tunti myöhemmin tuli puhelu numerosta joka voisi olla jonkun suomalaisen yrityksen numero. Kännykässä luki myös toisen puhelun kohdalla, että soitto tulisi kymin alueelta.

Oliko peruskoulu noin muuten haastavan tuntuista? Intiaa?

Vierailija
22/30 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lehdet tehneet hiljattain juttua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi rásismia. Eiköhän noista puheluista tule vielä joku lasku mikä pitää maksaa ja laskua perii suomalainen perintätoimisto.

Vierailija
24/30 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi rásismia. Eiköhän noista puheluista tule vielä joku lasku mikä pitää maksaa ja laskua perii suomalainen perintätoimisto.

Jos lukee uutisia niin on varmaan törmännyt juttuihin. Ainakin keväällä näin muutaman.

Vierailija
25/30 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kävi mulle pari viikkoa sitten. Laitoin luurin korvaan saman tien ja laitoin numeron mustalle listalle. Eka puhelu tuli joskus 8:30 aamulla, sen jälkeen tuli yhteensä 8 puhelua samana päivänä, kaikki eri suomalaisista numeroista ja intialaisella aksentilla puhuivat englantia, välillä mies ja välillä nainen, toimistohälyä taustalla. Löin luurin korvaan joka kerran ja mustalle listalle laitoin numerot. Yhden päivän ajan näitä puheluita tuli ja siitten loppuivat.

Vierailija
26/30 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu kävi mulle pari viikkoa sitten. Laitoin luurin korvaan saman tien ja laitoin numeron mustalle listalle. Eka puhelu tuli joskus 8:30 aamulla, sen jälkeen tuli yhteensä 8 puhelua samana päivänä, kaikki eri suomalaisista numeroista ja intialaisella aksentilla puhuivat englantia, välillä mies ja välillä nainen, toimistohälyä taustalla. Löin luurin korvaan joka kerran ja mustalle listalle laitoin numerot. Yhden päivän ajan näitä puheluita tuli ja siitten loppuivat.

Ne puhui englantia 22 virallisen intian kielen eri aksentilla.

T: Pilkunnussija

Vierailija
27/30 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kanssa noita puheluita useita viime viikolla. Sanoin aina suomeksi, että kun soitat suomalaisesta numerosta, niin puhu Suomea. Yrittivät saada puhumaan Englantia, mutta en suostunut, joten aina lopettivat puhelut lyhyeen.

Vierailija
30/30 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitähän on ollut liikkeellä paljon tämän

Joo taustalta kuului toimistohälyä ja kieli kuulosti intiankieleltä. Myös nainen puhui intiaa (?).

Ohis. Sellaista kieltä kuin intia ei ole.

Wikipedia: ”Intiassa on käytössä 22 virallista kieltä. Intian virallinen kieli on hindi ja keskushallinnon kieli on englanti.”

Olen vähän pettynyt sun kouluopettajiin. Tässä puhutaan kuitenkin maailman 2. suurimmasta maasta.

Mä olen pettynyt intialaisiin, koska paskantavat, juovat ja peseytyvät ganges joessa. Ydinasevaltio.

Hymyilevä Buddha....