Heräät Muumilaaksosta,mikä on ensimmäinen asia jonka teet?
Kommentit (55)
Psykiatrista sairaalaa eli hullujen huonetta sanotaan näin meidän potilaiden kesken muumilaaksoksi jos ette ole tienneet.
Etsin poran ja kairaan muumeille persereijät, että pääsevät kerrankin paskalle.
Etsin Taikurin ja pyydän että taikoo minut takaisin omaan maailmaani ja äkkiä!
Ärtyneenä miettisin, että kaikista maailman ikävimmistä paikoista minut on pakkosiirretty Muumilaaksoon.
Vierailija kirjoitti:
Psykiatrista sairaalaa eli hullujen huonetta sanotaan näin meidän potilaiden kesken muumilaaksoksi jos ette ole tienneet.
En oo ikinä kuullutkaan. potilas
Menisin syömään Muumimamman herkullisen näköisiä pöperöitä ja vaapukkahilloa.
Vierailija kirjoitti:
Psykiatrista sairaalaa eli hullujen huonetta sanotaan näin meidä
En potilaiden kesken muumilaaksoksi jos ette ole tienneet.
En tiennyt,tarkoitin kyllä ihan sitä tv-sarjaa :D Jota lapsi katsoo just ja siitä sain idean aloitukseen .
Ap
Ei ei ei! Tulisin herranjumala hulluksi.
Kiipeäisin vuorelle Mörön kaveriksi,ainoa siedettävä tyyppi koko paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sitten muuttunut. Vielä 10 vuotta sitten ainakin ihan yleisesti sanottiin kun siellä olin muutaman kuukauden rauhoittumassa.
Tekisin tulen kaakeliuuniin ja katselisin ikkunasta merelle aamukahvia juodessani. Miettisin samalla, olenko Muumilaaksossa vai Strömsössä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sitten muuttunut. Vielä 10 vuotta sitten ainakin ihan yleisesti sanottiin kun siellä olin muutaman kuukauden rauhoittumassa.
Usein käytetään ilmausta "ei ole kaikki muumit laaksossa", jos on jostain syystä sekaisin.
Tii tu kirjoitti:
Kiipeäisin vuorelle Mörön kaveriksi,ainoa siedettävä tyyppi koko paikassa.
Mielenkiintoista. Mun mielestä mörkö on sosiaalisesti lahjaton rassukka, joka haluaa seuraa, mutta ei millään osaa hakea sitä luontevasti, vaan stalkkaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Etsin Taikurin ja pyydän että taikoo minut takaisin omaan maailmaani ja äkkiä!
Minä taas iskisin sen. Sitten voitaisiin ratsastaa sen pantterilla toiselle planeetalle muhinoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Tii tu kirjoitti:
Kiipeäisin vuorelle Mörön kaveriksi,ainoa siedettävä tyyppi koko paikassa.Mielenkiintoista. Mun mielestä mörkö on sosiaalisesti lahjaton rassukka, joka haluaa seuraa, mutta ei millään osaa hakea sitä luontevasti, vaan stalkkaamalla.
Mielummin Mörkö kuin esim. Niiskuneiti. Tekisin vielä mur han sitä ininää kuunellessa.
Lähtisin noitametaään tapaamaan noitaa.
Pyytäisin päästä sen oppiin (kuten aliisakin) jotta voisin oppia itsekin noidaksi.
Muumeja en sietäisi yhtään, eli noitametsään eristäytyminen ei haittaisi.
Lähden laskemaan pulkkamäkeä sillä hopeatarjottimella.