Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä ottaa yhteyttä kun on vaikeaa

Vierailija
22.10.2020 |

Tuntuu että ottaa yhteyttä vain kun on vaikeaa elämässä. Siinä kun vaihdetaan viestiä, ei välttämättä lopulta enää vastaa mitään. Sitten kun kyselen kuulumisia jokusen viikon päästä taas, koska ystävä ollut ennen hyvin läheinen mulle ja nyt on puhuttu että koitetaan kuroa takaisin yhteyden pitoa, niin pahoittelee ettei ole jaksanut vastailla...itse ajattelen kuitenkin että öhöm..olet kuitenkin jaksanut tällä välin tehdä useamman päivityksen someen, käydä ostoksilla yhden kaverin kanssa ja toisen kanssa syömässä...silti et ole jaksanut minulle mitään vastata, vaikka edes että jutellaan myöhemmin lisää tms. Tuntuu kyllä vähän kurjalta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sitä samaa kun ystävät jättävät sinut vuosien ystävyyden jälkeen kuin nallin kalliolle kun löytyy se miesystävä. Kaikki yhteydenpito lakastuu. Silloin ehkä ottavat yhteyttä kun mies on reissussa/baarissa tms ja itse kaipaavat kaveria rientoihin...yleensä baariin. Ja kyse siis ihan aikusista ihmisistä jotka asuvat yhdessä niin että luulisi sitä yhteistä aikaa löytyvän. Monta teatteri/keikkakaveria on ainakin minulta hävinnyt vuosien saatossa...

Vierailija
2/9 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen "ystävä" minullakin joskus oli. Otti yhteyttä vain kun silloin kun oli terapeuttia vailla tai tarvitsi apua. Ja joka ikinen kerta kun tuli hyvä kausi niin yhteydenpito loppui siihen paikkaan. Ei vastaillut viesteihin, ei halunnut kuulla miten minulla menee eikä koskaan ollut hyvää hetkeä tavata. Nykyään kun hän on yrittänyt ottaa yhteyttä en ole reagoinut mitenkään, koska tiedän jo valmiiksi että yrittää vain lämmitellä välejä ja päästä taas purkamaan oman elämänsä risuja. Ei kiinnosta yhtään kuunnella taas vuodatuksia ja miten kurjasti menee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin on paljon kokemusta tälläsistä kavereista. olen pistänyt välit poikki jos ei viitsitä edes vastata puhelimeen tai soiteta takaisin. en tarvi feikkifrendejä.

Vierailija
4/9 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se ystävyyden elvytys ei vain enää onnistu. Älä turhaan yritä jos yhteydenpito jää yksisuuntaiseksi. Eikä sinun tarvitse ryhtyä hyväksi haltijaksi, kyllä se pärjää yksinkin. Saat vain pahan mielen.

Vierailija
5/9 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoi ymmärtää, että turvautuu sinuun, kun on vaikeaa.

Kyllä hän näyttää sinua rakastavan, vaikka itsekäs on.

Näin tulkitsin tekstiäsi.

Vierailija
6/9 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rakasta. Jos rakastaa ystäväänsä, niin haluaa pitää yhteyttä ja tavata muulloinkin kuin silloin kun on vaikeaa. Ap:n "ystävä" käyttää ap:ta likasankona, jota ei tarvita silloin kun menee hyvin. Minullakin oli yksi tällainen ystävä, mutta en enää pidä yhteyttä, kyllästyin olemaan vain likasanko.

Vierailija
7/9 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rakasta. Jos rakastaa ystäväänsä, niin haluaa pitää yhteyttä ja tavata muulloinkin kuin silloin kun on vaikeaa. Ap:n "ystävä" käyttää ap:ta likasankona, jota ei tarvita silloin kun menee hyvin. Minullakin oli yksi tällainen ystävä, mutta en enää pidä yhteyttä, kyllästyin olemaan vain likasanko.

Joillakin on selkeä jako näihin oksennusämpäreihin ja ystäviin joiden kanssa sitten vietetään aikaa ja pidetään hauskaa. Oksennusämpäri on sitä varten, että siihen oksennetaan ettei oksenna niiden kavereiden päälle joihin välit haluaa pitää hyvinä ja mukavina.

Vierailija
8/9 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tuntuu ettei siksikään pidä minuun yhteyttä nykyisin, kun minulla menee nyt paremmin kuin hänellä; olin pitkään yksin lapseni kanssa, monta vuotta. Lähi vuosina olen matkustellut paljon, tapasin ihanan miehen jonka kanssa menimme naimisiin, talo jota remontoidaan. Käydään paljon treffeillä jne. Kuitenkaan en ole mitenkään ylpistynyt tai muuta, tuntuu vain etten oikein voi kertoa ilon aiheistani, kun huomaan että hän on hieman kateellinen..hänellä itsellään on miehensä kanssa ongelmia paljon, luottamuspula ja peliongelmia, eivät ole naimisissa vaikka tiedän että ystäväni suuri haave.. on kerran myöntänyt että on ollut vähän kade mulle, mutta puhuimme siitä ja luulin sen menneen ohi. Harmi, koska joskus meillä oli hyvä ystävyys. Ap

Vierailija
9/9 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi tuntuu ettei siksikään pidä minuun yhteyttä nykyisin, kun minulla menee nyt paremmin kuin hänellä; olin pitkään yksin lapseni kanssa, monta vuotta. Lähi vuosina olen matkustellut paljon, tapasin ihanan miehen jonka kanssa menimme naimisiin, talo jota remontoidaan. Käydään paljon treffeillä jne. Kuitenkaan en ole mitenkään ylpistynyt tai muuta, tuntuu vain etten oikein voi kertoa ilon aiheistani, kun huomaan että hän on hieman kateellinen..hänellä itsellään on miehensä kanssa ongelmia paljon, luottamuspula ja peliongelmia, eivät ole naimisissa vaikka tiedän että ystäväni suuri haave.. on kerran myöntänyt että on ollut vähän kade mulle, mutta puhuimme siitä ja luulin sen menneen ohi. Harmi, koska joskus meillä oli hyvä ystävyys. Ap

Onpa naurettavaa kadehtia sinun elämääsi, kun omankin elämänsä saisi helposti paremmaksi eroamalla peliongelmaisesta epäluotettavasta avomiehestään. Sanopa tämä sille niin se suuttuu etkä enää joudu olemaan "ystäväsi" likasankona. Jotkut naiset vaan tykkäävät hakata päätään seinään ja sitten valittavat kun päätä särkee. Vaihtoehtoina sillä on joko tottua tilanteeseensa ja hyväksyä se, tai sitten erota.