Milloin kuukautiset alkaneet synnytyksen jälkeen?
Täällä synnytyksestä kulunut pian 8kk ja maha kipuilee, taitaa varmaan menkat alkaa... niin olisin toivonut että ei vielä, imetänkin vielä. Miten teillä muilla ja imetätkö vielä, eikös se yleensä keskimäärin vähän siirrä menkkojen alkamista...
Kommentit (12)
heti jälkivuodon perään alkoi, eli noin kuusi viikkoa synnytyksestä...:( Imetin myös silloin, mutta eipä vaikuttanut asiaan.
3kk synnytyksen jälkeen alkoi, poikaa täysimetin 5,5kk...
Valdine
alkoi 4kk päästä synnytyksestä. Täysimetin 2kk, ja kolmas kuukausi oli osittaisimetystä.
Ja synnytyksestä oli kulunut aika tarkkaan 2 kuukautta.
Olisin minäkin luullut että kauemmin ovat pois, mutta ei. :)
Bongasin nimimerkkisi ja rupesin kyselemään kuulumisia :) Voi kamala kun aika kuluu nopeasti, sunkin pikkuisesti jo 8kk :0 Meidänkin pikku-ukko jo vähän yli 4kk, ei millään uskoisi. Välillä tuntuu, et mähän synnytin ehkä toissaviikolla :D Kaikkea hyvää teille myös jatkossa, toivottavasti " törmäillään" taas :)
Kuule, mulla oli sellainen olo, että sä varmaan tämän viestin huomaat. Kiva juttu. Välillä olen niin miettinyt, että olisi taas kiva kirjotella kanssanne, oltiinhan me yhteyksissä yli vuoden verran...
Vai on teidänkin vesseli jo 4kk ja meidän 8kk tosiaan. Siellä on varmaan kova vauvabuumi meneillään, aika monella oli LA kesäheinäkuussa. Voi että. Mukavia kesäpäiviä sinulle ja koko perheelle!
Mulla ekasta alkoi 8kk synnytyksestä, enkä enään imettänyt. Lopetin 6kk iässä siis imettämisen..
Toisesta alkoi 2kk päästä synnytyksestä vaikka täysimetinkin.
Nyt tästä kolmannesta sitten en tiedä, mutta nyt olen vuotanut 2 pvää ihan normaalisti vaikka ns. jäkivuoto oli jo vkon poissa. JA synnytyksestä tulee 4 vkoa torstaina -> tyttö tuli.
Mukavaa loppukesää! =)
Meillä vauva pian 10 kk eikä menkat vieläkään alkaneet. Täysimetin 5,5 kk ikään asti ja sen jälkeen edelleen ahkerasti. Nyt olen vähentänyt 2 imetyskertaan päivässä. Saa nähdä alkaisko ne menkat pian. Eipä ainakaan tunnu siltä. Enpä toisaalta niitä kyllä kaipaakaan vielä.
Rooibos
Pakko tuppautua tähän pinoon, kun näin monta tuttua huomasin :)
Marieelan kanssa jo muutama sananen vaihdettiinkin. Ihanaa että siellä vauva-arki on lähtenyt sujumaan mallikkaasti. Kyllä sulla riittää vilskettä kolmen ipanan kanssa ;) Kohta isompi J aloittaa tokan luokan, joko odottaa kovasti?
Emmasannalle ja Jellonalle onnittelut pienistä nuppusista. Hui kun aika meneekin nopeasti.
Mulla olis vielä töitä kolme päivää! Sit pidän pienen loman, ansaitun :)
Itse kysymykseen - Mulla alkoi muistaakseen kaks-kolme viikkoa viimeisen imetyksen jälkeen. Eli kun neiti oli 1v.
Tyttö täyttää sunnuntaina 11 kk, eikä menkat oo vieläkään alkaneet.
Täysimetin 6 kk ja edelleen tisutellaan useasti päivässä ja yössä...
=)
Mä täysimetän, ja menkat alko viime keskiviikkona, synnytyksestä silloin 6viikkoa 2päivää :)
Luulin tosiaan että olisivat pysyneet kauemmin poissa..
Sattui vielä olemaan jälkitarkastus silloin ja lääkärikin totes että menkat ne olivat eikä jälivuotoa joka olikin loppunut kolme viikkoa aiemmin..
Nazuli ja tyty 7vkoa