Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olo teillä tulee, kun autonne on katsastuksessa?

Vierailija
22.10.2020 |

Itse kuljen aina innokkaana mukana auton alla katsastajan kanssa etsimässä vikoja. Samalla huomaa, jos katsastaja yrittää itse rikkoa auton.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton vuosihuolto aina ennen katsastusta (autolla ikää 10v). Ei jännitä.

Vierailija
22/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin aina löytyykö bemaristani spermaa.

Pakoputkesta roikkuva spemaklimppi pistää silmään helposti, ihan niinku räkäkänauha kersan nenästä.

Mutta miksi mietit, kun se ei ole hylkäysperuste?

Toisaalta, kun mietityttää, niin viikko selibaattia ennen katsastusta ja kovaa revittelyä, että palaa mähjät pakoputkesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janoinen. Kiitollinen.

Vierailija
24/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessimistinen, on ikävä tunne kun on joskus sattunut, että ei mene läpi.

Vierailija
25/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti nyt niin alamaissa ja itkuherkkä, että pelkään purskahtavani itkuun jos hylky tulee. Katsastus kuukaudensisään ja kottero vanha.

Vierailija
26/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii jännittää katsastuksia, kun meillä molemmat autot sen verran uusia, vuosimallit 1998 ja 1988.

Mies tekee itse katsastustarkastukset ennen konttorille viemistä.

Vierailija
27/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin aina löytyykö bemaristani spermaa.

Homostele muualla kuin pippelinjatkeessasi, niin ei tarvitse pelätä että katsastuksessa spermaa löytävät.

Vierailija
28/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla enkä halua enää mennä katsastajan mukaan pilkattavaksi, vaan istun kämmenet märkinä konttorilla odottamassa, että ovi aukeaa, ja ivallinen ääni sanoo, että "tuus vähän tänne kattomaan".

Olin sitten millä tahansa autolla liikkeellä.

Vierailija
29/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeeksi harmitti kun oli kaakao katsastusaseman automaatista loppu. Ei juuri muita tunteita. 2v vanha auto, että paljon ei jännitä toi läpimeno ja huomaan kyllä jos katsastusmies on jotain hajottanut, kun lähden ajamaan sitä autoa. 

Turhaan olet käyttänyt, jos autollasi on ikää vasta 2 vuotta.

Auto alkoi vinkumaan katsastusta ja ainoa konsti saada se lamppu pimeäksi on viedä se sinne katsastukseen. Tosin just muistin, että onhan se vanhempi 3v tuli nyt syksyllä.

Vierailija
30/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvii jännittää katsastuksia, kun meillä molemmat autot sen verran uusia, vuosimallit 1998 ja 1988.

Ymmärrän tyyneytesi. Jossain tilapäisessä mielenhäiriössä luovuin vuoden 1988 Peugeot 405:stani. Se ei ruostunut koskaan. Nykyisin saa jännittää, että mistä kohtaa katsastussedän meisseli(tirsk) tällä kertaa holahtaa läpi.

Vierailija
31/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää pääseekö läpi ja onko mahdollisesti jotain vikaa mikä pitäisi korjata.

Vierailija
32/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tyyneytesi. Jossain tilapäisessä mielenhäiriössä luovuin vuoden 1988 Peugeot 405:stani. Se ei ruostunut koskaan. Nykyisin saa jännittää, että mistä kohtaa katsastussedän meisseli(tirsk) tällä kertaa holahtaa läpi.

Siellä se sun jalkojen välissä holahtaa läpi.

Vierailija
33/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeeksi harmitti kun oli kaakao katsastusaseman automaatista loppu. Ei juuri muita tunteita. 2v vanha auto, että paljon ei jännitä toi läpimeno ja huomaan kyllä jos katsastusmies on jotain hajottanut, kun lähden ajamaan sitä autoa. 

Turhaan olet käyttänyt, jos autollasi on ikää vasta 2 vuotta.

Auto alkoi vinkumaan katsastusta ja ainoa konsti saada se lamppu pimeäksi on viedä se sinne katsastukseen. Tosin just muistin, että onhan se vanhempi 3v tuli nyt syksyllä.

Se on silti alkanut vinkumaan vuoden liian aikaisin.

Vierailija
34/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa oma sählääminen. Asun ulkomailla ja kaikki autosanasto unohtuu siellä katsastuksessa. Ai se oli takasumuvalo päälle, jaa että kaasua pitää painaa jne... 

Vierailija
35/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta hermostuttaa yhtä paljon vaikka usein menee läpi ilman korjauskehotuksia. Joskus tutkitaan joka ikinen rako sen puoli tuntia jos sieltä nyt jotain vikaa löytyisi ja joskus tuntuu että auto ajetaan vain hallista läpi ja hyväksytty päätös. 

Vierailija
36/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka korona, niin menette viereen norkoilemaan. Enpä usko, että olette niin tyhmiä. Tai että ainakin Katsastus hlö tajuaisi sanoa, että Etäisyyttä!

Vierailija
37/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento tunne on. Katsastuskonttori tarjoaa kahvit ja pullat. Saa hymyillä sille kun saksalaisromujen omistajat saavat hylkylapun ja oma 15v Japsi menee aina ilman huomautuksia läpi :D

Vierailija
38/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo? Istun ilmaisilla kahveilla ja neulon ja katson samalla telkkaria. Mikä erityinen olo siinä pitäisi olla?

Vierailija
39/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittää ja huolestuttaa niin että maha menee sekaisin. Kun auto ajetaan sisään, niin menen aina siihen viereen norkoilemaan, koska pelkään että alan itkeä jos saan vasta lopuksi koosteen vikalistasta :( Menopelini on ollut minulla 18 vuotta, ja olen hyvin kiintynyt siihen. Hänestä olen pitänyt niin hyvää huolta kuin suinkin pystyn olemattomilla taidoillani. Se on pompannut nyt kahtena vuotena peräkkäin, onneksi korjaukset ovat olleet vain joitakin kymppejä, koska ystäväni korjaa autoni osien hinnalla.

<3 <3 <3

Vierailija
40/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No...onpas uusia👍😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi