Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olo teillä tulee, kun autonne on katsastuksessa?

Vierailija
22.10.2020 |

Itse kuljen aina innokkaana mukana auton alla katsastajan kanssa etsimässä vikoja. Samalla huomaa, jos katsastaja yrittää itse rikkoa auton.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeeksi harmitti kun oli kaakao katsastusaseman automaatista loppu. Ei juuri muita tunteita. 2v vanha auto, että paljon ei jännitä toi läpimeno ja huomaan kyllä jos katsastusmies on jotain hajottanut, kun lähden ajamaan sitä autoa. 

Vierailija
2/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kyllästynyt, vaikkei se kovin pitkään kestä. Koskaan en ole hylkyä saanut.

Auton alla käyn aina kurkkaamassa, että kaikki näyttää normaalilta ja ruostesuojauksessa ei ole koloja. Alle kun harvoin pääsee näkemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes paikan päällä.

Vien auton tuttuun huoltopaikkaan, tsekkaavat valot yms.

Pakokaasutestin, käyttävät katsastuksessa.

Mä käyn vaan maksamassa huollossa ja ajan katsastetulla autolla kotiin.

Aina tullut hyväksytty eka kerralla.

Vierailija
4/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllinen olo.

Vierailija
5/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pelkään, että hajottavat jotain ja sitä hylkäystä tietenkin.

Vierailija
6/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kaupassa sillä välin.

Nyt kyllä harmittaa vietävästi kun pari viikkoa sitten auto meni katsastuksesta läpi ja viikko sitten todettiin huollon kanssa että parempi laittaa varaosiksi koko kaara kuin lähteä kallista remonttia tekemään.

Voi v...

Vierailija
7/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aina löytyykö bemaristani spermaa.

Vierailija
8/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika veemäinen olo se aina oli. Kunnes tuli se päivä että lista oli niin pitkä ettei siitä enää selviytynyt. En halua sitä tunnetta enää kokeakaan.

Vierailija
9/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnistunut olo, jos joudun katsastukseen menemään.

Yleensä ajan niin uusilla autoilla, ettei tarvi.

Vierailija
10/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelokas. En enää mene mukaan. Kädet ristissä toivon, että tänäkin vuonna vielä pääsisi läpi. Auton vm 2003.

Vierailija
11/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää se on kun ei ne edes huomaa vikoja.

Koiranluun yläpäästä oli kumi revennyt. kaksi vuotta meni katsastuksesta läpi, kolmatta en enää kehdannut korjaamatta kokeilla.

Vierailija
12/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää ja huolestuttaa niin että maha menee sekaisin. Kun auto ajetaan sisään, niin menen aina siihen viereen norkoilemaan, koska pelkään että alan itkeä jos saan vasta lopuksi koosteen vikalistasta :( Menopelini on ollut minulla 18 vuotta, ja olen hyvin kiintynyt siihen. Hänestä olen pitänyt niin hyvää huolta kuin suinkin pystyn olemattomilla taidoillani. Se on pompannut nyt kahtena vuotena peräkkäin, onneksi korjaukset ovat olleet vain joitakin kymppejä, koska ystäväni korjaa autoni osien hinnalla.

Vierailija
13/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne sitä siellä etsi.

Vierailija
14/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan niin uudella autolla, että ei tarvitse katsastaa.

Vierailija
15/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen vähän samanlainen tunne, kun aina hammaslääkäriin mennessä, kun odotushuoneessa alkaa jokaista hammasta särkeä ja on ihan varma, että on vähintään 20 reikää, vaikka järjellä tietää, että ei ole. 

Vierailija
16/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne sitä siellä etsi.

Ei tietenkään, mutta voi löytyä ihan etsimättäkin, jos on tarpeeksi.

Vierailija
17/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä herättää vitutusajatuksia Suomalaisen rahastusbyrokratian ja holhouksenbylenpalttisesta määrästä.

Vierailija
18/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää se on kun ei ne edes huomaa vikoja.

Koiranluun yläpäästä oli kumi revennyt. kaksi vuotta meni katsastuksesta läpi, kolmatta en enää kehdannut korjaamatta kokeilla.

Mitä vähemmän ne huomaa, sitä parempi. Kyllä jokainen osaa autostaan itse pitää huolen.

Vierailija
19/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeeksi harmitti kun oli kaakao katsastusaseman automaatista loppu. Ei juuri muita tunteita. 2v vanha auto, että paljon ei jännitä toi läpimeno ja huomaan kyllä jos katsastusmies on jotain hajottanut, kun lähden ajamaan sitä autoa. 

Turhaan olet käyttänyt, jos autollasi on ikää vasta 2 vuotta.

Vierailija
20/78 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää. Vanha, paljon ajettu auto, suunnilleen joka toinen vuosi tulee hylky. Joku vuosi varmaan tulee sen verran pitkä lista, ettei enää kannata korjata. Toivottavasti ei vielä tänä vuonna, mutta kyllä siihen varauduttu on. Haluan kuitenkin ajaa tuon auton loppuun asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi