Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mädäntyykö teillä koskaan napa?

Vierailija
22.10.2020 |

Mulla säännöllisesti kerää karstaa ja välillä on aivan täynnä vihreää kokkaretta ja iho punoittaa. En tiedä mikä sitä vaivaa!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos ihan pesisit napasi päivittäin...

Vierailija
2/23 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pesen Sebamedilla :(

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä, vaikka pesen päivittäin. Mun napa on syvällä ison leikkauksen jäljiltä ja ilmeisesti sinne vaan kertyy pöpöjä pesuista huolimatta. Käsidesi auttaa nopeasti ja Sibicort-voide.

Vierailija
4/23 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok mä kokeilen käsidesiä napaan, kiitti!

Ap

Vierailija
5/23 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nice

Vierailija
6/23 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1% hydrokortisonivoide auttaa hajuun ja mätänemiseen. Sitä saa apteekista ilman reseptiä.

Vierailija
7/23 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi sss mikset pese ja kuivaa sitä hyvin?!

Vierailija
8/23 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans oli joskus sama ongelma, nykyään ei enää. En osaa sanoa mistä johtuu kun kuitenkin aina pitänyt hygieniasta huolta. Kai se napa sitten jostain aina ärsyyntyi, ja oli kyllä kipeä vaiva

Vierailija
9/23 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basibact, saa ilman reseptiä. Myös talkkimaisessa muodossa.

Vierailija
10/23 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitääkö napa pestä päivittäin? Tai pestä ylipäätään? Eikö se ole vähän liian herkkä pestäväksi?

Vierailija
11/23 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kysymys jonka ei ole tarkoitus olla loukkaava tai hyökkäävä: Oletko lihava? Sillä jos vatsanseudulla on todella runsaasti rasvaa, napa jaa rasvapoimujen väliin ja tuollaisia ongelmia saattaa syntyä kun napa hautuu poimujen välissä. Laihduttaminen auttaa kun poimut katoaa. Mutta jokatapauksessa lääkäriin tarkastukseen ettei ole jotain vakavampaa.

Vierailija
12/23 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuokin niitä lihavien kuvottavia ongelmia? Napakin on niin syvällä läskissä, ettei sitä pysty pesemään ja kuivaamaan, vaan se hautuu omassa nöyhdässään.

Vierailija
13/23 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo vaiva oli ihan normaalipainoisena, mutta kyllä varmasti lihavuus altistaa sille vielä enemmän. Luulisi ettei sitä napaa kannata pestä/ronkkia turhaan jos ei mitään ongelmaa ole tai voi alkaa ärtymään siitä.

Vierailija
14/23 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranne aika, en ole tiennytkään tuollaisesta ongelmasta. Täytyypä olla iloinen omasta navasta, vaikka olenkin pulleahko.

Vierailija
15/23 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuokin niitä lihavien kuvottavia ongelmia? Napakin on niin syvällä läskissä, ettei sitä pysty pesemään ja kuivaamaan, vaan se hautuu omassa nöyhdässään.

Minulla oli päinvastoin: lihavana napa oli siististi kahden pinkeän makkaran välissä eikä siinä ollut mitään ongelmia, mutta kun laihduin lähes 50 kg, iho alkoi roikkua navan päällä ja napa tulehtui herkästi. Ei siis olisi kannattanut laihduttaa.

Vierailija
16/23 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut ongelmia navan kanssa. Kaipa niiden rakenne ja muoto vaihtelee sen verran ihmisten välillä että toiset on alttiimpia tulehduksille.

En ole koskaan hoitanut napaani mitenkään, pesen suihkussa käydessäni, siinä kaikki. Olen normaalipainoinen.

Vierailija
17/23 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
18/23 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ylilihavien ongelmilta.

Vierailija
19/23 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on napa täynnä nöyhtää ja pölyä. ilmavirta vie pölyt tonne jostain syystä.

t. laiha

Vierailija
20/23 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on napa täynnä nöyhtää ja pölyä. ilmavirta vie pölyt tonne jostain syystä.

t. laiha

Ilmavirta :D Onko napasi tunneli? Minne se johtaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi