Voisinpa kääntää kelloa taaksepäin. En halua töihin.
Tästä se taas alkaa, 5 päivän ällöttävä olo ja kamala ahdistus. Viime viikkoisen pomon kanssa käydyn keskustelun jälkeen on ahdistanut ihan mielettömästi, itse asiassa koko viikonlopun. Voisinpa kääntää kelloa taksepäin.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 22:16"]Minulla oli myös samanlainen tilanne aikaisemmin. Hain koko ajan uusia töitä, mutta mitään ei löytynyt. Viimein ahdistus oli vaan niin valtava, että irtisanouduin työpaikastani ja jäin tyhjän päälle. Pelotti tosi paljon tehdä tuo,mutta koin ettei muuta vaihtoehtoa enää ollut. Olin aivan rikki. Irtisanoutumisen jälkeen olin kuukauden verran vuosilomilla ja kuukauden verran työttömänä, jonka jälkeen aloitin uudessa työpaikassa. En saanut vakituista paikkaa eikä minulla sitä vieläkään ole, mutta katunut en ole päivääkään, että irtisanouduin. Ainut katumisen aihe on se, että kestin sitä paskaa liian kauan, että olisi pitänyt tehdä se ratkaisu jo aiemmin. Voimia ja tsemppiä!
[/quote]
Voisinpa ja uskaltaisinpa tehdä saman. Nodtan kyllä hattua niille jotka uskaltavat heittäytyä tyhjän päälle.
Pitäisi mennä nukkumaan mutta ei siitä tule mitään, joten valvon. Sängyssä pimeässä kaikki vaan pahenee.
Ap
Been there... Vain työpaikan vaihto auttoi. Eipä ole sen jälkeen tuollaisia ongelmia ollut.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 22:34"]Been there... Vain työpaikan vaihto auttoi. Eipä ole sen jälkeen tuollaisia ongelmia ollut.
[/quote]
Joo, mutta kun mikään ei tärppää. Ei edes haastattelun haastattelua. Uskohan tässä menee.
Ap
Jos keskustelu on käyty vasta viime viikolla, saatat tällä viikolla hyvinkin huomata, että mitään ahdistumisen syytä ei ole.
Sama juttu. Ahdistusta jo kuudetta vuotta.
Vaihtakaa työpaikkaa, jos noin onnetonta on..ei sitä tartte huonossa työsuhteessakaan roikkua.
Mikä ahdistaa? Itselläni myös välillä, mutten oikein pääse käsiksi siihen, miksi näin on... :(
Minulla oli myös samanlainen tilanne aikaisemmin. Hain koko ajan uusia töitä, mutta mitään ei löytynyt. Viimein ahdistus oli vaan niin valtava, että irtisanouduin työpaikastani ja jäin tyhjän päälle. Pelotti tosi paljon tehdä tuo,mutta koin ettei muuta vaihtoehtoa enää ollut. Olin aivan rikki. Irtisanoutumisen jälkeen olin kuukauden verran vuosilomilla ja kuukauden verran työttömänä, jonka jälkeen aloitin uudessa työpaikassa. En saanut vakituista paikkaa eikä minulla sitä vieläkään ole, mutta katunut en ole päivääkään, että irtisanouduin. Ainut katumisen aihe on se, että kestin sitä paskaa liian kauan, että olisi pitänyt tehdä se ratkaisu jo aiemmin. Voimia ja tsemppiä!