Mies uskoo ennemmin ystäväänsä kuin minua
Olin viikko sitten ravintolassa syömässä ystävieni kanssa. Satuin näkemään siellä mieheni parhaan ystävän suutelemassa naisen kanssa, joka ei ollut hänen vaimonsa. Tämä ystävä näki minut, meni hämilleen ja pian jo kiikutti naisen käsipuolessaan ulos. Hänpä oli sitten turvannut oman selustansa ja soittanut miehelleni, että MINÄ olin ollut toisen miehen kanssa. Varmaan kertonut oman tarinansa, mutta muuttanut päähenkilöksi minut.
Olemme seurustelleet mieheni kanssa 7kk ja tämän ystävän hän on tuntenut lapsesta asti. Arvaatte varmaan, kumpaa hän uskoi. Tästä seurasi aivan hirveä riita. Mies haukkui minut huoraksi, petturiksi ja valehtelijaksi. Kun yritin kertoa totuutta, hän vain tuhahti, että hänen ystävänsä varoitti minun tulevan toimimaan juuri näin. Ystävänikään eivät kelpaa todistajiksi, hehän ovat vain minun puolellani olevia lutkakavereita. Ainoa ihminen miehen kaverin lisäksi, joka voisi kertoa totuuden on tämä toinen nainen, mutta en tiedä kuka hän on. Eikä sillä oikeastaan ole enää väliä.
Emme varsinaisesti eronneet miehen kanssa, koska hän on kuulemma aivan sekaisin. Rakastan häntä ja kuvittelin, että eläisimme loppuelämämme yhdessä. Mutta nyt tuntuu, että tätä ei korjaa enää mikään.
Mies on nyt viikon ajan nukkunut omassa asunnossaan, ei ole vastannut viesteihin eikä puheluihin. Tänään laitoin hänelle viestiä, että hakee tavaransa ja palauttaa minun avaimeni. Hänen käsityksensä minusta on pelkkää valhetta, enkä minä kestä sitä. Parempi, että unohdan hänet.
Lisäksi ajatus siitä, että hänen ystäväpiirinsä pitää minua petturina, sattuu todella paljon. Olen juuri tutustunut kunnolla heihin kaikkiin ja he pitävät minusta. Nyt tämä yksi paskapää on pilannut kaiken. Ja raivostuttavaa tässä on, että kaikki uskovat häntä!!!!
Kommentit (27)
Ei sun kannata kunnianloukkauksesta poliisille mennä. Asia voisi mennä läpi, mutta joutuisit vellomaan asiaa vielä pitkään. Parempi jatkaa reippaasti eteenpäin.
Tuu sit kertoon millaisia vastauksia saat!
Ap tässä. Tsemppasitte sen verran, että tosiaan lähetin facebookin kautta kaikille asianosaisille, siis tälle petturimiehelle, hänen vaimolleen sekä myös nykyiselle exälleni, kuinka ilta todellisuudessa meni. Exältä tuli viesti, että hän ei ole nyt sittenkään varma ketä uskoa... On siis alkanut tuo kaverinsa tarina epäilyttämään. Vaan sillä ei ole enää väliä. Minun on vaikea antaa tätä anteeksi vaikka hän pyytäisikin. Tällä hetkellä ajatuskin, että koskettaisin häntä, oksettaa! Tuo kunnianloukkaussyyte mahtaa olla aika pitkä prosessi? Kunhan nyt saisin vain totuuden esille, niin mielelläni unohtaisin tämän kaiken mahdollisimman pian.
Saa nähdä miten tämä avioparin käy. Onneksi heillä ei ole vielä lapsia.
Oikein! Petetty nainen ansaitsee tietää ja kusipää-kaverin kuuluu jäädä kiinni valheesta.
Ihana provo ketju viimein <3 innolla odotan mitä seuraavana ap:lle tapahtuu.