Onnistumisen iloa, olen laihtunut 4kg!
Olen vuoden alusta saakka liikkunut monipuolisesti ja syönyt terveellisesti, ja paino on pudonnut tasan 4kg ja kokoa pienemmät housut humpsahtavat jalkaan! :)
Mahtava fiilis, tsemppiä kaikille kohtalotovereille!
Kommentit (22)
No mutta onhan paino pienentynyt joka tapauksessa ja tärkeintä että ap itse on tyytyväinen ja iloinen, 2 taitaa vaan olla kateellinen ikilyllerö. Onnea ap!
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:12"]
Varmaan nesteitä, jotka kuka tahansa saa pois kun syö hiukan vähemmän suklaata ja pullaa.
[/quote]
No nesteet tuppaa yleensä lähtemään ensimmäisenä. Ainakin jollain on ollut tahtoa jättää ne suklaat ja pullat syömättä, vituttaako.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:43"]
Varmaan nesteitä, jotka kuka tahansa saa pois kun syö hiukan vähemmän suklaata ja pullaa.
[/quote]
No nesteet tuppaa yleensä lähtemään ensimmäisenä. Ainakin jollain on ollut tahtoa jättää ne suklaat ja pullat syömättä, vituttaako.
[/quote]
Älä viitsi olla urpo. Jos ei ole mitään kaunista sanottavaa, älä sano mitään.
Juuri tuollaiset inhottavat kommentit voi tuhota jonkun laihdutuskuurin.
Hyvä ap, tosi hienoa!
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:43"]
[/quote]
[/quote]
Älä viitsi olla urpo. Jos ei ole mitään kaunista sanottavaa, älä sano mitään.
Juuri tuollaiset inhottavat kommentit voi tuhota jonkun laihdutuskuurin.
Hyvä ap, tosi hienoa!
[/quote]
Hei anteeksi! Lainasin ihan väärän kommentin! Piti ottaa kakkonen.
-5
Hyvä...
Ja ei varmasti ole vain nesteitä..
Kesällä "joudut" kaikki vaatteet uudistaan... :)
Onnea Ap!
Voisitko kirjottaa peruspäiväsi ruokavalion tänne millä painosi on tippunut?
Hei kiitos kannustuksesta!
Voin laittaa esimerkin peruspäivästäni kun joku pyysi.
Aamupala: Kaurapuuro marjoilla. Mustaa kahvia.
Lounas: Linssibataattikeitto, runsas salaattilautanen
Välipala: Appelsiinirahka (2 appelsiinia ja purkki maitorahkaa, hiukan hunajaa)
Päivällinen: Uunikasvikset ja kanafilee, jogurttipohjainen kastike
Iltapala: Munakas kasviksilla ja raejuustoa
Ihan perusruokaa siis, vettä juon paljon ja liikuntaa tulee päivittäin harrastettua. Ap
Nam, hyvän kuuloistaa ruokaa syöt! :D Voisin itsekin alkaa "laihikselle". Vaikka tässä ei tainnut nyt olla mikään varsinainen dieetti kyseessä, vaan terveelliset elämäntavat. Onnea vielä!
Nam, hyvän kuuloistaa ruokaa syöt! :D Voisin itsekin alkaa "laihikselle". Vaikka tässä ei tainnut nyt olla mikään varsinainen dieetti kyseessä, vaan terveelliset elämäntavat. Onnea vielä!
Hieno juttu ja tsemppiä jatkoon! Tuollaisista onnistumisista saa hirveästi motivaatiota jatkaa samalla linjalla. Varo vaan, sulla on kohta mielettömän hyvä kroppa :)
Syöt hirveän PALJON! Miten voit laihtua?
No kai se paino tippuu kun on mistä tiputtaa ;)
Hienoa! Olet syystäkin tyytyväinen!
Syömällä laihtuu. Teet ihan oikein, kun syöt terveellisesti monta kertaa päivässä. Jos kroppa ei sa ravintoa se alkaa säilömään rasvaa ym, joten oikein teet. Hieno kannustus, minäkin jatkan dieettiäni! :) Kaikki turhat suklaat, pullat ym. pois! Rahat säästyy ja vatsa kiittää!
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 13:13"]
Syöt hirveän PALJON! Miten voit laihtua?
[/quote]
Eihän tuossa ole mitenkään paljon ruokaa?
Suurin osa tekee sen virheen, että syö liian vähän, kun kuvittelee kalorimäärät jotenkin paljon suuremmiksi, mitä ne ovatkaan. En tiedä mistä sekin käsitys on tullut, kai sitten joka puolella vain hoetaan, ettei saisi mitään syödä.
nimenomaan: oikein syömällä laihtuu!
Mulla on kuukaudessa tippunut kolme kiloa. Minusta tuo esimerkkipäivä ei kuulostanut erikoiselta. Ettehän te tuosta esimerkistä annoskokoja tiedä, ja jos liikkuu paljon, pitää syödä. Itse lasken kalorit, koko ajan vajausta n 500-700 kcal/päivä. En pyri nopeaan laihtumiseen, en jaksa mitään superdieettiä. Parempi näin.
Mulla on kuukaudessa tippunut kolme kiloa. Minusta tuo esimerkkipäivä ei kuulostanut erikoiselta. Ettehän te tuosta esimerkistä annoskokoja tiedä, ja jos liikkuu paljon, pitää syödä. Itse lasken kalorit, koko ajan vajausta n 500-700 kcal/päivä. En pyri nopeaan laihtumiseen, en jaksa mitään superdieettiä. Parempi näin.