Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehellä oikeus kieltää minua kutsumasta ystäviäni syömään?

Vierailija
26.01.2014 |

Mies ei hyväksy, että pyydän tänne mitään "neekereitä hyppimään". Tutustuin vuosi sitten erääseen ghanalaisäitiin lapsineen. Jos satun pyörähtämään siellä, alkaa armoton syöttäminen. Olen syönyt itseni siellä ähkyyn jo kolme kertaa. Meillä on hirveän hauskaa, olen nauranut hänen kanssaan enemän kuin vuosiin. Olisin halunnut vaihteeksi laittaa heille ruokaa, meidän lapsemme tulevat hienosti toimeen. Mutta ei, en voi ottaa sitä riskiä miehen kanssa. Sillä oli omat suunnitelmansa tälle päivälle muualla, joten ei olisi ollut edes paikalla.

Sitä ei kuulemma "kamalasti haittaa", vaikka käyn siellä joskus, kunhan eivät tänne tule.

Mun on hirveän vaikea saada ystäviä. Eilen illalla lähdin tuonne pimeään kävelylle, mutta jalat ei oikein kantaneet ja pyörrytti.

Olen 29 vuotias.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP jatkaa: Miehen lempileffoja on Berverly Hills kyttä-leffat ja suosikkinäyttelijä Eddie Murphy.

Vierailija
2/39 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet miehesi ja lastesi isän valinnut. Mitä oikein mietit kun rasistin kanssa päätit perheen perustaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö miehen kaverit teillä?

Oletteko sopineet yhteen mennessänne, että omaan kotiin ei kavereita tule? Jos ette, niin ei voi kieltää.

Itse en sellaisen miehen kanssa olisi, joska kieltäisi ystävien kutsumisen kotiini. Toki voi asioista neuvotella, esim. jos toinen on kovin väsynyt tai stressaantunut, niin silloin ei kylään kutsuta jne.

Vierailija
4/39 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 11:30"]

Itse olet miehesi ja lastesi isän valinnut. Mitä oikein mietit kun rasistin kanssa päätit perheen perustaa?

[/quote]

Tiesin, että sen suosikki on Eddie Murphy, en älynnyt sen olevan tuommoinen.

Vierailija
5/39 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 11:30"]

Käykö miehen kaverit teillä?

Oletteko sopineet yhteen mennessänne, että omaan kotiin ei kavereita tule? Jos ette, niin ei voi kieltää.

Itse en sellaisen miehen kanssa olisi, joska kieltäisi ystävien kutsumisen kotiini. Toki voi asioista neuvotella, esim. jos toinen on kovin väsynyt tai stressaantunut, niin silloin ei kylään kutsuta jne.

[/quote]

Ei olla sovittu semmoisia. Joskus harvoin käyvät, olen iloinen jos tulevat. Ei sen pitänyt olla edes paikalla tänään, eikä muuten ole. Olisin hakenut, kestinnyt ja vienyt heidät kotiinsa, ennen miehen kotiintuloa.

Vierailija
6/39 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole edes paikalla, niin ei tietenkään voi kieltää sun ystäviä käymästä.

Eli kutsu kylään ihmeessä! Mies voi sitten juuriharjalla hinkata kämpän, jos pelkää, että neekeripöpöt menee yön aikana nenään.

Vierailija
7/39 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa koskaan käydä tuttavan luona, eikä kukaan sen tuttavistakaan. Sen mies ihan tavallinen valkolainen ja heillä iso ok- talo. Itse pyytäisin kylään, mutta niin ettei mies tiedä ja ei ole kotona.

Vierailija
8/39 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mua ärsyttäis tommonen juntti miehenä... heivaisin pihalle.

Vierailija
9/39 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se kärsii niin kauheasti, kun en kestä edes katsoa siihen. Karjuu kostoksi lapsille, ja syyttää siitäkin minua, että kun "me kaikki ollaan niin V'tin vaikeita". Puhuu omasta kärsimyksestään ja siitä, kuinka vaikeaa on elää meidän tuppisuiden kanssa. Jos meillä on jotain ikävää sanottavaa, niin se vastaa siihen vihalla. Meidän vikahan se kai sitten on.

Meidän tyttömme 9 v on varmaan psyk. termein "sairastunut vahvuuteen". Hän eilen minulle, että mitä sinä äiti otat hänen lojuvista housuista iskän vihat niskoillesi, syytä häntä, koska hänelle iskän karjuminen on täysin yhdentekevää, ei tunnu missään. Siis miten 9 vuotias puhuu minulle tuollaista? Tämä perhe on varmaan menossa kohti katastrofia ja mun pitäisi aikuisena kääntää tää homma toiseen suuntaan. Rohkeutta ja rahaa ei paljon ole.

Vierailija
10/39 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron paikka jos mies todella käyttäytyy teitä kohtaan noin.

Vierailija
11/39 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 11:46"]

Mä en saa koskaan käydä tuttavan luona, eikä kukaan sen tuttavistakaan. Sen mies ihan tavallinen valkolainen ja heillä iso ok- talo. Itse pyytäisin kylään, mutta niin ettei mies tiedä ja ei ole kotona.

[/quote]

Joo valkolaisia ollaan mekin ja iso omakotitalo. Kyllä mä tänne saisin kutsua pohjustamisen jälkeen valkoisia työssäkäyviä ihmisiä. Tämä minun ystäväni lähtee opiskelemaan vanhusalaa, mikä on miehen mielestä "hieno asia", mutta ei silti saa tulla meille. Mitä helvettiä???

Vierailija
12/39 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä paljon kuin sinullakin on oikeus kieltää miestäsi kutsumasta ystäviään teille.

Itse en sellaiseen sulkeutuneeseen perhe-elämään alkaisi missä toista rajoitetaan tapaamasta ihmisiä kotonaan tai muualla.

Vierailija
13/39 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miten heivaat juntin pihalle, joka omistaa 70 % talostasi?

Ap

Vierailija
14/39 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole oikeus kieltää. Mä en tottelisi tuollaisia kieltoja.

Vierailija
15/39 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harmillista, todellakin. Kaikki ei vaan tykkää kaikista ei sille mitään voi. Mutta minusta puolisot voivat keskustella vakavasti keskenään ja miettiä saako vieraita käydä. Ei oikein voisi kuvitella ettei miehesi antaisi äidin lapsineen tulla teille syömään. On kyllä aika pahat ennakkoluulot. Kyllä minä yrittäisin jutella että olisihan se sivistynyttä jo vastata siihen vieraanvaraisuuteenkin mitä hän on teille osoittanut. Kyllä itse jollain keinolla pyytäisin heidät kotiini, jos mies on vaikka joskus poissa. Kertoisin sitten jälkikäteen kyllä. Se on miehen oma häpeä jos siitä suuttuu.

Kuule, tänä päivänä moni lapsistammekin tulee ottamaan erivärisiä puolisoita sitä ei estä mikään, miehesi kannattaisi hieman avartaa näkemystään. Itse olemme tutustuneet moniin erilaisiin ihmisiin ja käyvät meillä syömässäkin. Hyviä ja pahoja, huonoja ja upeita on ihan meissä kaikissa. Lämpimät terveiset miehellesi, jospa voisitte kerran edes kokeilla?

Vierailija
16/39 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tämä olla tottakaan? Ryhdistäydy, nainen!

Tulee mieleen tuollaisesta määräilystä, että sinä olisit lapsi ja mies olisi isäsi, jota tottelet.

Vierailija
17/39 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 11:57"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Tarkoitat kai "talostansa"? Jos omistaa 70 %, niin silloin sinä lähdet muualle.

Vierailija
18/39 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:04"]

Tulee mieleen tuollaisesta määräilystä, että sinä olisit lapsi ja mies olisi isäsi, jota tottelet.

[/quote]

Mä alan huomenna muuttamaan pikkuhiljaa rahaksi kaiken, mitä ilman pärjään. Mulla on säästötilillä reilut kolmetonnia. Työt loppuu muutaman kuukauden päästä, mutta olen hakenut kolmea paikkaa. Tarvitsen kaiken autosta lähtien. Hyvästi pelto, johon taimitarhaa haaveilin, hyvästi iso talo harrastetiloineen.

Vierailija
19/39 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:04"]

[/quote]

Mä alan huomenna muuttamaan pikkuhiljaa rahaksi kaiken, mitä ilman pärjään. Mulla on säästötilillä reilut kolmetonnia. Työt loppuu muutaman kuukauden päästä, mutta olen hakenut kolmea paikkaa. Tarvitsen kaiken autosta lähtien. Hyvästi pelto, johon taimitarhaa haaveilin, hyvästi iso talo harrastetiloineen.

[/quote]

Hyvästi kontrolloiva mies.

Vierailija
20/39 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:06"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 11:57"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Tarkoitat kai "talostansa"? Jos omistaa 70 %, niin silloin sinä lähdet muualle.

[/quote]

No sehän oli mun pointti, perkele. Ei minulla tällaisen lukaalin ylläpitoon oli yksinäni resursseja muutenkaan. Mutta kyllä tämä on minunkin kotini ja taloni. Olan tästä ihan rahalla maksanut.