Onko miehellä oikeus kieltää minua kutsumasta ystäviäni syömään?
Mies ei hyväksy, että pyydän tänne mitään "neekereitä hyppimään". Tutustuin vuosi sitten erääseen ghanalaisäitiin lapsineen. Jos satun pyörähtämään siellä, alkaa armoton syöttäminen. Olen syönyt itseni siellä ähkyyn jo kolme kertaa. Meillä on hirveän hauskaa, olen nauranut hänen kanssaan enemän kuin vuosiin. Olisin halunnut vaihteeksi laittaa heille ruokaa, meidän lapsemme tulevat hienosti toimeen. Mutta ei, en voi ottaa sitä riskiä miehen kanssa. Sillä oli omat suunnitelmansa tälle päivälle muualla, joten ei olisi ollut edes paikalla.
Sitä ei kuulemma "kamalasti haittaa", vaikka käyn siellä joskus, kunhan eivät tänne tule.
Mun on hirveän vaikea saada ystäviä. Eilen illalla lähdin tuonne pimeään kävelylle, mutta jalat ei oikein kantaneet ja pyörrytti.
Olen 29 vuotias.
Kommentit (39)
Kyllähän yhteiseen kotiin kutsutaan vieraita vain niin että se sopii kummallekkin. Mielestäni miehellä on oikeus kieltää jotain tulemasta kotiinsa, mutta kuinka juntti tuollainen mies sitten on, niin se on sitten eri keskustelu.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 11:46"]
Vitsi mua ärsyttäis tommonen juntti miehenä... heivaisin pihalle.
[/quote]
Miten heivaat juntin pihalle, joka omistaa 70 % talostasi?
Ap
[/quote]
Tarkoitat kai "talostansa"? Jos omistaa 70 %, niin silloin sinä lähdet muualle.
[/quote]
No sehän oli mun pointti, perkele. Ei minulla tällaisen lukaalin ylläpitoon oli yksinäni resursseja muutenkaan. Mutta kyllä tämä on minunkin kotini ja taloni. Olan tästä ihan rahalla maksanut.
[/quote]
Mies ostaa sinulta sitten osuutesi?
On kyllä taas uskomaton ketju.
Ap ei saa kutsua ghanalaisia ystäviä kotiinsa, niin jo ollaan taloa myymässä ja eroamassa. Ihan oikeesti??? No, tietty jos nää aloitukset on nykyään provoja kaikki, niin ihan sama, senkun eroatte.
Tottakai saa. Minä en ainakaan haluaisi, että mieheni raahaisi tänne jonkun sprungun tai jonkun jota inhoan. Haluan veto-oikeuden vieraisiin. Se on sitten eri asia kannattaako tuollaisen miehen olla yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:25"]
Ap ei saa kutsua ghanalaisia ystäviä kotiinsa, niin jo ollaan taloa myymässä ja eroamassa. Ihan oikeesti??? No, tietty jos nää aloitukset on nykyään provoja kaikki, niin ihan sama, senkun eroatte.
[/quote]
Teksteissä tuli ilmi, että mies raivoaa muutenkin perheelleen.
Itse en olisi raistin kanssa missään tekemisissä. Niin vastenmielisiä tyyppejä kartan kuin ruttoa.
Mikset heitä miestäsi pihalle?
Yritä nyt kuitenkin vielä keskustella miehesi kanssa. Tee selväksi, että olet tosissasi. Jos mies rakastaa sinua, hän ymmärtää vaikeutesi saada ystäviä.
[/quote]
Jos luet muutakin, mitä kirjoitan, niin tajuat, että tämä ei ole ainoa syy, miksi minä voin pahoin tässä suhteessa. Se on vaan asia, jonka nostan otsikoksi ja aloituksen aiheeksi. Mies on inhottava minulle ja lapsille, ja syyttää siitä meitä, kun me olemme niin vaikeita. Nuorimmaiselle tuli aamulla pissa vahingossa housuun ja isä haukkui ja kirosi ja poika itki niin että tärisi. Minun lohdutukset eivät kelvanneet. Vahinkoa ei ole sattunut puoleen vuoteen.
Tottakai saa. Minä en ainakaan haluaisi, että mieheni raahaisi tänne jonkun sprungun tai jonkun jota inhoan. Haluan veto-oikeuden vieraisiin. Se on sitten eri asia kannattaako tuollaisen miehen olla yhdessä.
[/quote]
Spurgut eivät tarjoa maittavaa ruokaa kolmea kertaa yllätysvieraalle. Ei voi inhota ketään, jota ei ole koskaan tavannut. Joten kaksinaismoralistista verrata, että naisen äitivieras on samalla viivalla miehen spurguvieraan kanssa.
Ap
Oot joskus aiemminkin kirjoittanut tilanteestasi, eikö niin ap? Minäkin suosittelisin että lähdet tuollaisesta parisuhteesta.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:45"]
Oot joskus aiemminkin kirjoittanut tilanteestasi, eikö niin ap? Minäkin suosittelisin että lähdet tuollaisesta parisuhteesta.
[/quote]
Varmaankin olen joo. En tänä talvena mutta joskus joo.
Ap
Mä meen nyt pilkkoon syttypuita. Tänne jäätyy. Huomenna alan myymään kamojani.
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:41"]
[/quote]
Spurgut eivät tarjoa maittavaa ruokaa kolmea kertaa yllätysvieraalle. Ei voi inhota ketään, jota ei ole koskaan tavannut. Joten kaksinaismoralistista verrata, että naisen äitivieras on samalla viivalla miehen spurguvieraan kanssa.
Ap
[/quote]
Mutta äitivieras ei tarjoa hörppyjä pimeän viinan pullosta joten eivät todellakaan ole samalla viivalla.
Oletko vähän tyhmä? Sinun mielestäsi siis teille saa kutsua sellaisia vieraita joista meihesi ei pidä koska ne vieraat ovat sinun mielestäsi kivoja? Olet aika itsekäs etkä kunnioita miehesi toiveita. Minä minä minä.
Joo. Mikään Eddie murphy -fanitus ei kerro mitään, kun kyseessä on perussuomalainen "ulkomaalaiset on ok kunhan eivät mun reviirille tule" -junttiasenne. En hetkeäkään katselisi tuommoista. Outoa jos noin vahvat asenteet ovat säilyneet piilossa tähänkin saakka. Huh.
Mieshan on rasisti vaan. Ei oo hyvää juttu,varsinkin jos sinun ystävät ovat mukavia ja teillä on oikeästi hauska:). Ystävä on sielunkumppani :).
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:15"]Kyllähän yhteiseen kotiin kutsutaan vieraita vain niin että se sopii kummallekkin. Mielestäni miehellä on oikeus kieltää jotain tulemasta kotiinsa, mutta kuinka juntti tuollainen mies sitten on, niin se on sitten eri keskustelu.
[/quot
Onko miehelläsi mielenterveysongelmia? Vai miksi se huutaa noin?
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 13:44"]
Onko miehelläsi mielenterveysongelmia? Vai miksi se huutaa noin?
[/quote]
En osaa sanoa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 11:46"]
Vitsi mua ärsyttäis tommonen juntti miehenä... heivaisin pihalle.
[/quote]
Miten heivaat juntin pihalle, joka omistaa 70 % talostasi?
Ap
[/quote]
Tarkoitat kai "talostansa"? Jos omistaa 70 %, niin silloin sinä lähdet muualle.
[/quote]
No sehän oli mun pointti, perkele. Ei minulla tällaisen lukaalin ylläpitoon oli yksinäni resursseja muutenkaan. Mutta kyllä tämä on minunkin kotini ja taloni. Olan tästä ihan rahalla maksanut.
[/quote]
Sori kirjoitusvirheet.
Ap