Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kolmen lapsen 22 v äiti. kysyttävää ?

Vierailija
26.01.2014 |

Ja minusta ei huomaa OLLENKAAN että olen synnyttänyt, koska olen aina pystynyt karistamaan vauvakilot toisinkun varmaan suurimmasta osasta av mammoja :-)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olin aikoinani minäkin ja jälkiviisaana olisi kannattanut minun hankkia ensin se ammatillinen koulutus, ennen lasteni saamista. Tuolloin töitä sai ilman koulutustakin, mutta koulunpenkille ja sairaanhoitajaksi opiskelin lasten kasvettua. Erona meillä on se, ettei minulla ollut varakkaita vahempia ja se, että koen itse olevani velvollinen huolehtimaan lasteni elatuksesta, sekä kasvatuksesta. Tilanteessasi ei ap. ole mielestäni mitään kehuskeltavaa.

Vierailija
22/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 11:25"]

Mä en kanssa usko, että vanhemmat olisi lääkäreitä. Toki on näitä kapinallisia nuoria, mutta mun tuntemien koulutettujen vanhempien lapset ei ala pökätä kolmea lasta kaksikymppisenä. Tavoitteita on elämässä enemmän kuin olla teiniäiti. Veikkaan, että ap:n äiti on kouluttamaton tai hyvin matalasti koulutettu, ehkä eronnut. Itsekin teiniäiti.

[/quote]

Vainiin :D Kyllä minut on oikein hyvin kasvatettu, ja sitäpaitsi meidän lapsiluku on täynnä. Vaikka eka olikin vahinko, niin sen jälkeen miehen kans mietittiin et tehdään lapset nyt peräjälkeen nuorena yksintein :) Vanhemmat on vain ja ainoastaan tukeneet. Okei, myönnetään, ei ne innoissaan TODELLAKAAN olleet tästä ekasta :) 

Mutta äitinikin sanoi, että on mulla kyllä aikaa kouluttautua lastenteon jälkeenkin, kaikilla ei tarvii samassa järjestyksessä nämä asiat elämässä mennä! Ylhäällä jo totesin opiskelevani kosmetologiksi. Ja se että mun vanhemmat on lääkäreitä ei varmaankaan tarvita et mun tarviis kouluttautua akateemiseksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 11:06"]

Et sitten ole ilmeisesti kouluttautunut tai ollut työelämässä juurikaan? Ja kyllä ne yhteiskunnan varoista revitään ne äitiys-, vanhempain- ja hoitotuet - elät siis yhteiskunnan varoilla...mitäs jos mies jättää - menetkö kotiin mamman ja papan elätiksi? :)

[/quote

No ei ole pelkoa et mies jättäisi, meillä on aivan vakaa ja toimiva parisuhde. :) Jos ero tulisi, kyllä saisin elatusmaksuja ja toki pärjättäisi kun itselläkin säästötili on ja tosiaan vanhemmat auttaisi ihan varppina. :) 

[/quote]

Voi kuule, vaikka se parisuhde nyt on hyvä et voi tietää mitä seuraavassa hetkessä tapahtuu. Ympäriltä on eronnut paljon sellaisia pareja joiden ei koskaan uskonut eroavan. Lisäksi on tehty tutkimus jonka mukaan vain 1% niistä suhteista jotka aloitettiin ennen 18 vuoden ikää kestää ja jatkuu vielä kun pari oli 30v.

Ainiin ja ne elatusmaksut on tarkoitettu niille lapsille - ei sulle. Ja nykyään elatusmaksu per lapsi on aikamoinen vitsi verrattuna mitä eläminen maksaa.

Vierailija
24/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden ikäisesi joka oli jo 21-vuotiaana 3 lapsen äiti. Tosin hänellä ne kaikki kolme lasta näkyvätkin kropassa..

Niin ja kaksi nuorinta on syntynyt 11kk ikäerolla.. Onneksi sentään eri vuosina!

Vierailija
25/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 11:33"]Tiedän yhden ikäisesi joka oli jo 21-vuotiaana 3 lapsen äiti. Tosin hänellä ne kaikki kolme lasta näkyvätkin kropassa..

Niin ja kaksi nuorinta on syntynyt 11kk ikäerolla.. Onneksi sentään eri vuosina!

[/quote]

Mit eiks ois mageeta jos ois samana vuonna syntyneet lapset ja menisivät sitten samalle luokalle kouluun? :)

Vierailija
26/26 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai 1% alle 18-vuotiaana seurustelemaan alkaneista pareista on yhdessä 30-vuotiaana? Aika moinen lottovoitto meidän perheessä sitten kun neljästä lapsesta kolme on edelleen yli 30-vuotiaana onnellisesti yhdessä saman henkilön kanssa jonka kanssa alkoivat 17-vuotiaana seurustella. Nykyään kaikki naimisissa ja lapsiakin löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän