Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kolmen lapsen 22 v äiti. kysyttävää ?

Vierailija
26.01.2014 |

Ja minusta ei huomaa OLLENKAAN että olen synnyttänyt, koska olen aina pystynyt karistamaan vauvakilot toisinkun varmaan suurimmasta osasta av mammoja :-)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä , käyn viihteellä vähintään sen kerran kuussa kun oma äitini 42v hoitaa lapsia :)

Vierailija
2/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksoit sitten odotella ainakin melkein täysikäseksi ennen kuin aloit eleleen yhteiskunnan tuilla? Oliko teidän perheen ennätys oikein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle :)

Vierailija
4/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäisiä lapsesi ovat ja ovatko tyttöjä vai poikia?

Vierailija
5/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo elänyt yhteiskunnan tuilla jos ei äitiysrarahaa, lapsilisiä tai kotihoidontukea lasketa :-) mies on melko hyväpalkkasessa työssä. Äitini ja isäni ovat lääkäreitä joten hekin tarvittaessa auttavat.

Vierailija
6/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monelle eri isälle?

Vierailija
7/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, 3 ja 5kk

Vierailija
8/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhimmat tyttöjä ja nuorin poika . Samalle isälle :-)

Vierailija
9/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut ehkäisystä? Osaatko sitä käyttää? Teetkö töitä, vai elätkö vain yhteiskunnan elättinä? Onko lapsillasi isä(t) kuvioissa? Onko sinulla koulutusta? Mitkä valmiudet sinulla on kasvattaa lapsistasi täysipäisiä kansalaisia, ts. ei lisää kaltaisiasi sossupummeja? Luuletko tosiaan, että nuoruus on joku meriitti äitiydessä? 

Vierailija
10/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ole ilmeisesti kouluttautunut tai ollut työelämässä juurikaan? Ja kyllä ne yhteiskunnan varoista revitään ne äitiys-, vanhempain- ja hoitotuet - elät siis yhteiskunnan varoilla...mitäs jos mies jättää - menetkö kotiin mamman ja papan elätiksi? :)

Vierailija
11/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian aikaisin olet laittanut itsesi liekaan. Onko ammattia? Onko miestä? Nuoruus eletään kerran ja naatitaan täysillä. Yritä olla hyvä äiti sitten kun on monta lasta. Lapset on suuri lahja.

Vierailija
12/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 11:06"]

Et sitten ole ilmeisesti kouluttautunut tai ollut työelämässä juurikaan? Ja kyllä ne yhteiskunnan varoista revitään ne äitiys-, vanhempain- ja hoitotuet - elät siis yhteiskunnan varoilla...mitäs jos mies jättää - menetkö kotiin mamman ja papan elätiksi? :)

[/quote]

Kuka sinun kuppiisi on kussut, kun olet noin negatiivinen ja ilkeä?

Vierailija
13/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 11:01"]

En oo elänyt yhteiskunnan tuilla jos ei äitiysrarahaa, lapsilisiä tai kotihoidontukea lasketa :-) mies on melko hyväpalkkasessa työssä. Äitini ja isäni ovat lääkäreitä joten hekin tarvittaessa auttavat.

[/quote]Eikö lekurivanhemmat antaneet sulle ehkäisyvalistusta? En usko että vanhemmat lekureita.

Vierailija
14/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 11:03"]

Oletko kuullut ehkäisystä? Osaatko sitä käyttää? Teetkö töitä, vai elätkö vain yhteiskunnan elättinä? Onko lapsillasi isä(t) kuvioissa? Onko sinulla koulutusta? Mitkä valmiudet sinulla on kasvattaa lapsistasi täysipäisiä kansalaisia, ts. ei lisää kaltaisiasi sossupummeja? Luuletko tosiaan, että nuoruus on joku meriitti äitiydessä? 

[/quote]

Voivoi teitä katkeria mammoja. :--D Joo, ensimmäinen lapsi oli kyllä vahinko, mutta alusta asti oli selvää että hänet pidämme. Loput täysin suunniteltuja :) Mielestäni lapsilisät ja kotihoidontuki kuuluu kaikille kellä lapsia on. Muita tukia emme saa, niinkun jo mainitsin vanhempani auttavat ja mies on hyväpalkkaisessa työssä. Itse opiskelen kosmetologiksi.  

Miksi olen siis sossupummi? :D 

-ap

Vierailija
15/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kanssa usko, että vanhemmat olisi lääkäreitä. Toki on näitä kapinallisia nuoria, mutta mun tuntemien koulutettujen vanhempien lapset ei ala pökätä kolmea lasta kaksikymppisenä. Tavoitteita on elämässä enemmän kuin olla teiniäiti. Veikkaan, että ap:n äiti on kouluttamaton tai hyvin matalasti koulutettu, ehkä eronnut. Itsekin teiniäiti.

Vierailija
16/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monelle eri isälle?

[/quote]

Tällaisen kysymyksen esittäminen kertoo paljon esittäjästä - eikä mitään ap:sta.

Vierailija
17/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 11:06"]

[/quote

No ei ole pelkoa et mies jättäisi, meillä on aivan vakaa ja toimiva parisuhde. :) Jos ero tulisi, kyllä saisin elatusmaksuja ja toki pärjättäisi kun itselläkin säästötili on ja tosiaan vanhemmat auttaisi ihan varppina. :) 

Vierailija
18/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 11:11"]

[/quote]Eikö lekurivanhemmat antaneet sulle ehkäisyvalistusta? En usko että vanhemmat lekureita.

[/quote]

No on sitä valistusta tullut teini-iässä melkoisesti ja olihan se eka raskaus heille hieman shokki.. mut siitä se iloks muuttui sitten. :D mut vahinko mikä vahinko!  ja uskot tai et ei ole penniikään kii. :D 

Vierailija
19/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 11:25"]

Mä en kanssa usko, että vanhemmat olisi lääkäreitä. Toki on näitä kapinallisia nuoria, mutta mun tuntemien koulutettujen vanhempien lapset ei ala pökätä kolmea lasta kaksikymppisenä. Tavoitteita on elämässä enemmän kuin olla teiniäiti. Veikkaan, että ap:n äiti on kouluttamaton tai hyvin matalasti koulutettu, ehkä eronnut. Itsekin teiniäiti.

[/quote]

Muinun äitini on erikoislääkäri ja isäni diplomi-insinööri.

Sain esikoisen kun olin 18, toisen kun olin 19 ja 22-vuotiaana odotin jo neljättä.

Toisaalta en ole niin tyhmä ja huonotapainen, että menisin väittämään toisia valehtelijoiksi vain sillä perusteella, että oma elämänkokemukseni ja ymmärryskykyni on poikkeuksellisen rajoittunutta.  

Vierailija
20/26 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 23v ja kohta kolmen lapsen äiti! :) Miten rankkaa teillä on ollut pienten lasten kanssa? Meillä keskimmäiselle ja vauvalle ikäeroa tulossa n. 1v 1kk ja jännittää kyllä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme