Ketä kiinnostaa joku varastettu rakki? ev
Kommentit (26)
KUKAAN ei ole laittanut koiria ja lapsia tärkeysjärjestykseen, no koiranvihaajat ehkä. Jos ketju käsittelee kadonnutta koiraa, niin MIKSI pitää sotkea siihen mielipide-erot. Häpee, jos hävetä osaat.
että jotkut koirafanaatikot noin kilahtivat, että alkoivat toivoa toisillekin perhepiiriin katoamisia.
Vierailija:
KUKAAN ei ole laittanut koiria ja lapsia tärkeysjärjestykseen, no koiranvihaajat ehkä. Jos ketju käsittelee kadonnutta koiraa, niin MIKSI pitää sotkea siihen mielipide-erot. Häpee, jos hävetä osaat.
Itse olen äiti 2 pojalle ja emäntä 3 koiralle. Molemmat ovat tärkeitä minulle. Teen lapsieni ja koirieni eteen ihan mitä vaan.
En ymmärrä miksi pitää asettaa tälläisessä tapauksessa jompi kumpi edelle. Jos joku täällä informoi varastetusta koirasta, niin miksi pitää valita, että ai kauheaa olen äiti ennenkaikkea, ei kauheasti kiinnosta muiden varastetut koirat. Minua kiinnostaa muidenkin koirat.
Joten jatkakaaa vaan. Toivottavasti koira saadaan kotiin!
Se vaan suututtaa, kun tulee asiallinen viesti, tässä tapauksessa kadonneesta koirasta, se viesti teilataan. Tämä on AV. Ehkä sekoilen sen takia, että olen hämmentynyt ihmisistä, jotka vähättelevät koiranomistajan surua ja huolta. Ja jos sekään ei koiravihaajiin vaikuta, niin rikos on kuitenkin tapahtunut: varkaus.
Mutta kun ei niin ei...