Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä kiinnostaa joku varastettu rakki? ev

Vierailija
24.07.2006 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ei niin ei...

Vierailija
22/26 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKAAN ei ole laittanut koiria ja lapsia tärkeysjärjestykseen, no koiranvihaajat ehkä. Jos ketju käsittelee kadonnutta koiraa, niin MIKSI pitää sotkea siihen mielipide-erot. Häpee, jos hävetä osaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jotkut koirafanaatikot noin kilahtivat, että alkoivat toivoa toisillekin perhepiiriin katoamisia.

Vierailija:

KUKAAN ei ole laittanut koiria ja lapsia tärkeysjärjestykseen, no koiranvihaajat ehkä. Jos ketju käsittelee kadonnutta koiraa, niin MIKSI pitää sotkea siihen mielipide-erot. Häpee, jos hävetä osaat.

Vierailija
24/26 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen äiti 2 pojalle ja emäntä 3 koiralle. Molemmat ovat tärkeitä minulle. Teen lapsieni ja koirieni eteen ihan mitä vaan.

En ymmärrä miksi pitää asettaa tälläisessä tapauksessa jompi kumpi edelle. Jos joku täällä informoi varastetusta koirasta, niin miksi pitää valita, että ai kauheaa olen äiti ennenkaikkea, ei kauheasti kiinnosta muiden varastetut koirat. Minua kiinnostaa muidenkin koirat.

Vierailija
25/26 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten jatkakaaa vaan. Toivottavasti koira saadaan kotiin!

Vierailija
26/26 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan suututtaa, kun tulee asiallinen viesti, tässä tapauksessa kadonneesta koirasta, se viesti teilataan. Tämä on AV. Ehkä sekoilen sen takia, että olen hämmentynyt ihmisistä, jotka vähättelevät koiranomistajan surua ja huolta. Ja jos sekään ei koiravihaajiin vaikuta, niin rikos on kuitenkin tapahtunut: varkaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi