Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva vuodelle 2021-2022

21.10.2020 |

Moikka!
Onkos täällä muita, joilla hirmuisen kova vauvakuume ja vauvahaaveet menevät 2021 vuoden loppupuolelle tai 2022 vuodelle? :)
Itselläni ollut vauvakuume jo toukokuusta saakka, kun Mirena otettiin pois ja sain sosionomi-tutkinnon valmiiksi. Mies ei kuitenkaan vielä ole ollut valmis, vaikka itse tunnen että nyt olisi se hetki. Molemmilla tällä hetkellä työpaikat, miehellä vakituinen ja itselläni vuoden 2021 loppuun saakka tällä hetkellä työsopimus. Asumme omassa omakotitalossa 9 kuukautisen koiran kanssa ja arki on rutinoitunut.

Nyt itse asiaan, vauvakuume on siis hirmuinen ja mies alkanut nyt myös lämmetä ajatukselle ja ollaan pohdittu yhdessä että ensi keväänä voitaisiin jättää ehkäisy(kondomi) pois. Kierto ollut itsellä nyt suht.säännöllinen 28 +-1. Noh nyt ollaan tässä edellisen ovulaationkin aikana harrastettu keskeytettyä yhdyntää, joten saa hieman jännittää taas kierron lopussa. Nyt kp 20/28. Pienen pienen pieni toivonkipinä että mitäs jos sittenkin, vaikka hyvin pieni mahdollisuus onkin. En meinaa millään malttaa odottaa että vihdoin jätettäisiin ehkäisy pois kokonaan. Löytyykö haaveilutovereita? <3

Kommentit (1576)

601/1576 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea superisti plussanneille 💞 ja tervetuloa mukaan uudet jännittäjät❣️

Musta tuntuu myös, et kierukan poiston jälkeen olo on ollu virkeempi ja muutenkin myönteisempi.. Toki niinku joku jo mainitsikin, saattaa johtua keväästä, lisääntyneestä valon määrästä tai ehkä myös tästä vauvahaaveprojektista 😇

Täällä siis ehkä 7 tai 8 päivää oviksesta ja pitäs siis vielä jaksaa odottaa ennenkuin alan testailla... 😁 oireita tulee kyllä kytättyä liiankin kanssa..

Esikoinen 03/11
Toinen haaveissa: ya 04/21

602/1576 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pitäisi alkaa menkat, mut mitään tietoakaan niistä ei ole. Huomenna teen kyllä testin, jos ei ala.

Olishan se älytöntä et heti tärppäis, kuparikierukka poistettiin 13.4. ja ovis oli kyllä sen jälkeen.

Ehkä tää on vaan toiveajattelua.

37v. haaveilee iltatähdestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
603/1576 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli taas aamulla testata. Tiedän että tulen testaamaan joka aamu menkkoihin tai plussaan asti. Onneksi on jemmassa noita liuskoja, niitä raaskii käyttää haaveiluun.

Tämän aamun testissä näen jotain kääntelemättä. Se voi hyvinkin olla vain viivan paikka, mutta on kivempaa elää pienessä toivossa. 😂 Eilisessä testissä ei näy mitään, ainoastaan valkoinen viivan paikka.

Tsemppiä kaikille kanssakuumeilijoille! Jos haamua tai plussaa pukkaa niin laittakaa kuvia. ❤️

604/1576 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli ensin varhaisen testin ja toisen rfsun testin tulos lauantai aamuna täysin negatiivinen eikä mitään pieniäkään merkkejä edes haamuviivasta. Olin laskenut, että silloin pitäisi jo näyttää jotai, eli tulos oli pettymys. Sitten maanantaina aamupäivällä tein huvikseen toisen testin, kun niitä kaapissa oli ja yllätyin siitä haamusta mikä siihen ilmestyi! Tiistaina aamulla sitten clearblue antoi selkeän positiivisen tuloksen! Sillä tiellä edelleen, eli kyllä se pieni haamu on jo mielestäni merkki positiivisesta tuloksesta! Onnea!

605/1576 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähtitaivas☆ kirjoitti:

Lorna kirjoitti:

Tähti☆ kirjoitti:

Lorna kirjoitti:

Lisään tänne mielummin kun plussa/nega/haamu-ryhmään 😄 nään ite hailuraisen mutta luulen että on viivanpaikka tai jotain 😄 yleensä ei tuu mitään ja joudun kuitenkin säännöllisin väliajoin testaamaan koska muuten oisin varmaan niitä naisia jotka synnyttää pönttöön kun ei tienny olevansa raskaana 😆 (koska menkat tulee miten sattuu)

Mulla on varmaan erityisvahvat viivalasit - eihän tuossa oo mitään? 🤔

Ja tsemppiä piinailijat! 💕

Lorna, kyllä olen näkeväni siellä jotain👍💕💕💕

Jospa huomenna ois vahvempi👍👍👍

Olen täällä satunnaisesti, kun tässä kierrossa jätettiin yritys väliin...

Ihanaa kun en ole ainoa jolla vahvat viivalasit 💕

Epäilen kuitenkin että huomenna testaan puhtaan negan 😄

Lorna, miten sulle kävi? Toivon plussan tietenkin👍💕💕💕

Kaikille muillekin plussaa ja plussanneille onnitteluja...❤💕💕

Tsemppiä niille, jotka negan saaneet.

En ole ehtinyt lukea kaikkia viestejä, pahoittelut. Yllättäin en olekaan enää varma haluanko raskaaksi 48-vuotiaana.

Tilanne on kiikun kaakun🙄(?)

Kaikille hyvää omiin tilanteisiin💕💕💕

T. Tähti☆

Nega sieltä tuli niinkuin ajattelinki 😄 en uskonut noihin mun haamuihin kun ei ole mitään oireita ollut ja tuskin ovulaatiotakaan 😄

Vauvakuume nosti taas huolella päätään että menin ja tilasin lisää ovulaatiotestejä vaikka vannotin etten tuijottele niitä enää 🙄

Harmi että sulle on Tähti tullut epäröintiä, mutta ymmärrän kyllä hyvin kun miettii miten kauan ootte yrittäny ja haaveillu toisesta lapsesta 💕 toivottavasti saat ajatuksiis selkeyttä 😊

Vierailija
606/1576 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp1, kuten ounastelin. Noh, ajattelin sen ja kauniin kevätpäivän kunniaksi ostaa itselleni pitkästä aikaa siiderin. Ensi kierrossa taas menee työt ihan persiilleen ovulaation kannalta mutta jospa saisi kuitenkin yrityksiä tällekin kierrolle.

607/1576 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin siideriajatuksia 😅 tän päivän menot suunniteltu jo ajat sitten ja mielessäni hykertelin silloin että hihhih jospa joudun keksimään jonkun tekosyyn olla menemättä kun olenkin raskaana 🙄 jep.

Tänään siis hieman juhlitaan ja sitten lähdetään mökille perheen kanssa lomaileen, ovulaatio menee nyt käyttämättä todennäköisesti. Harmittaa vähän mutta toisaalta nyt heitän aivot narikkaan ja aion surutta lipitellä olutta pitkin päiviä..gynelle puhelinaika ens viikolla ja mietitään miten edetään ja mitä ehkä lähdetään sitten kokeileen 👍🏼

36v ja mies 38v. Ensimmäinen lapsi toiveissa, yritys toden teolla aloitettu 4/20.

608/1576 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille ja onnea plussanneille.

Täälläkin kp 1, yk 17.

609/1576 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkään ei mitään uutta. Yhtä harmaa viivan paikka kuin eilenkin. Todella vahvat menkkatuntemukset, saisinko edes vähän lyhyemmän kierron kiitos. 😄 Kp32.

610/1576 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yllätti tosi vahva ovisplussa tänä aamuna, kp 15. Odottelin sitä vasta alkuviikkoon, kun eilen ei testissä ollut mitään merkkejä plussasta ja viime kierrossa oli ovis kp 19.

Nyt sit aktiivista tallettelua koko viikonloppu, ja sormet ristiin että tässä kierrossa tärppäisi.

N34+M34. Esikoisvauvan yritys 02-2021 alkaen

611/1576 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanu näin vahvaa viivaa ovulaatioliuskoilla 😅 tää ei kuitenkaan taida olla vielä positiivinen?

Näin niin ”levottomia” unia viime yönä että oli pakko testata 🙈

612/1576 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Täällä muutama viikko sitten plussannut ja toista lastani odotan. Uutena kommentoijana tulen ja olen lueskellut välillä tätä palstaa. Aikaisemman lapsen kohdalla meillä oli "intiimimpi" Facebook ryhmä plussanneiden kesken ja mietin onkohan täällä ollut idea sellaista perustaa? ☺️ Olisi todella kiva jos olisi esim 10-40 henkilön salattu ryhmä, niin asioista voisi jutella henkilökohtaisemmin! Onko ketään kiinnostuneita?

Onnea kaikille plussanneille ja paljon plussatuulia kovasti odottaville❤️

613/1576 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 23/dpo 11. Yritän malttaa vielä muutaman päivän ennen ku testaan. Eilen alkanut lievät menkkajomottelut ja näyttäis jatkuvan edelleen. Ja tissit on toista viikkoa todella kipeät eli ihan samat oireet kun aina ennen menkkoja 😕 mutta eipä se auta kuin odotella mitä tapahtuu. Jännää kyllä on 😊

N26. Esikoisesta plussattu 5/21, la 2/2022.

614/1576 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin Lorna tulkinnut tuon positiiviseksi 🧐

Jinny tsemppiä jännitykseen!

Iik sain ajan koronarokotukseen noin kolmen viikon päähän. Rokotuspäivänä on kp 24 eli jos tulisin nyt raskaaksi en vielä tiedä sitä silloin kun saan rokotuksen.

25v. Esikoisen yritys aloitettu 4/21.

615/1576 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovisoireita kyllä oli ekaa kertaa pitkään aikaan 😅 eli en tiedä että oliko vai ei, mutta jos parin viikon päästä tulee menkat niin siitähän sen viimeistään tietää 😂

En vaan luota noihin viivoihin kun kattoo muiden kuvia ja positiivisissä ovistesteissä on aina niin selvästi tummempi/samanvahvunen se testiviiva 🧐 mutta tuo on kyllä ehdottomasti vahvin viiva minkä oon saanu koskaan.

616/1576 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös vaivakuumeillaan vuodelle 2022, ehkäisy jätettiin pois joulukuusta ja nyt vasta kierto alkaa asettumaan. Ovulaatiota olen bongaillut tammikuusta, ihan kiertojen alusta loppuun mutta en ole sitä testiin saanut. Nyt kun kierrosta ehkä joku haju + kehon tuntemuksista ja merkeistä, bongasin ovulaation tälle viikolle..varmaa päivää en tiedä kun tuntemuksia useempana päivänä niin ollaan sitten joka päivä vauvaa tehty😁 Nyt jännäviikot sitten edessä, tärppäsikö. Sinäänsä touveikas olo, koska aikaisemmin mulla on ollut paljon oireita,kipuja ja tuntemuksia ja sieltä ne menkat sit onkin alkaneet ja nyt kun ei ole mitään ja on jotenkin rauhallinen fiilis, miettii että voisko se ettei juuri tuntemuksia ole, olla merkki siitä että menkkoja ei tule ja tulis plussa😜

617/1576 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivää menkat myöhässä, raskaustesti ei näytä mitään. Turhautunut olo.

618/1576 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattis täällä ihan sama tilanne! Useamman päivänmenkat myöhässä, mut testi nega. Onko sulla normaalisti säännöllinen kierto? Mulla on ja nyt yhtäkkiä kierto monta päivää venähtänyt..

619/1576 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvahaaveilija, joo on ollu säännöllinen, ihan 1-2 päivää kierron pituudessa eroa.

Nyt huhtikuussa poistettiin kuparikierukka, se ehti olla 10v. eikä mitään muistikuvaa minkälaiset oli ennen sitä.

Kyllä mä taas huomenna aamulla teen testin.

620/1576 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toffi kirjoitti:

Tsemppiä kaikille ja onnea plussanneille.

Täälläkin kp 1, yk 17.

Pahoittelut uudesta kierrosta 🙁

Täälläkin alkoi jälleen uusi kierto, oliskohan yk 15 😔

Iltatähti toiveissa ❤️ ya 4/20