Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva vuodelle 2021-2022

21.10.2020 |

Moikka!
Onkos täällä muita, joilla hirmuisen kova vauvakuume ja vauvahaaveet menevät 2021 vuoden loppupuolelle tai 2022 vuodelle? :)
Itselläni ollut vauvakuume jo toukokuusta saakka, kun Mirena otettiin pois ja sain sosionomi-tutkinnon valmiiksi. Mies ei kuitenkaan vielä ole ollut valmis, vaikka itse tunnen että nyt olisi se hetki. Molemmilla tällä hetkellä työpaikat, miehellä vakituinen ja itselläni vuoden 2021 loppuun saakka tällä hetkellä työsopimus. Asumme omassa omakotitalossa 9 kuukautisen koiran kanssa ja arki on rutinoitunut.

Nyt itse asiaan, vauvakuume on siis hirmuinen ja mies alkanut nyt myös lämmetä ajatukselle ja ollaan pohdittu yhdessä että ensi keväänä voitaisiin jättää ehkäisy(kondomi) pois. Kierto ollut itsellä nyt suht.säännöllinen 28 +-1. Noh nyt ollaan tässä edellisen ovulaationkin aikana harrastettu keskeytettyä yhdyntää, joten saa hieman jännittää taas kierron lopussa. Nyt kp 20/28. Pienen pienen pieni toivonkipinä että mitäs jos sittenkin, vaikka hyvin pieni mahdollisuus onkin. En meinaa millään malttaa odottaa että vihdoin jätettäisiin ehkäisy pois kokonaan. Löytyykö haaveilutovereita? <3

Kommentit (1576)

301/1576 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täällä silloin tällöin kurkkimassa tuttujen nimimerkkien kuulumisia.

Itsellä ei ole oikein mitään päivitettävää omaan tilanteeseen, yk13 meneillään ja ens kuun lopussa tuleekin jo vuosi täyteen yritystä. Hoidoista oon vähän kahden vaiheilla, saa nähdä mihin suuntaan kallistutaan. Vaikka tietysti toivon ettei meidän tarvitsisi niitä miettiä, vaan tärppäisi lopulta luomusti 🙏🧡

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille 💖💖

N40 ja kolmas lapsi toiveissa, ensimmäinen yhteinen. Ya 04/20.
Menneisyydessä käyty läpi lähes koko hoitokimara keskenmenoineen.
+ 08/21 kkm rv 9+5
+ 12/21, LA 08/22

302/1576 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaista plussaa kaikille!🙏❤💕💕💕

Täällä edelleen ns. "oloja", eli alavatsaa jännästi juilii ja nyt on myös ajoittaista päänsärkyä . Mielialat kanssa välillä heittelee (kiukusta -itkuun).

Hajuaisti on tosiaan aivan erikoinen, koska kaikki tuoksut ottavat supervoimakkaasti nenään...😅

Tänään varsinkin kaupan leivonnaisosastolla tunsin olevani taivaassa😅, koska tuoksut tuntuivat niin herkullisiilta ja tulvivat voimakkaina maskinkin lävitse.

En olisi lähtenyt sieltä millään pois😅

Vielä olisi jokunen päivä maltettava, että kannattaa testata, koska on vasta dpo6. Esikosta sain plussan dpo9.

Tähtitaivas☆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
303/1576 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki välillä ollu kaikenmaailman oireita.. Vaa ei, ei silti oo tärpänny😔 esikoisesta oli vaan se tunne, et nyt oon raskaana. Määki välillä just oviksen jälkeen haistanu kaiken tosi selvästi, mut silti vaa ne menkat alkanu. Nyt kolmas kierto varmaa, et en oo niin tarkkaan miettiny oireita. Toki silti piinaavaa oottaa, et onko tärpänny vaiko ei. Nyt ehkä dpo8. Ehkä pe vois testata varhaisella testillä. Mulle jotenki ollu helppoa se, et testaan ja sit vaikka ootan ne menkat.. Tai voi henkisesti valmistautua.

304/1576 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvahaave, jospa pärähtää plussa sulle perjantaina👍🙏💕💕💕

Mä oon varma tavallaan, että oireet ei oo ihan silkkaa mielikuvitusta, vaikka aluksi niin ajattelin. Nämä oireet muistuttaa tuntemuksia, kun olin raskaana😊

Voin siis ihan hyvin olla nyt raskaana, mutta todennäköisyydet onnistuneelle raskaudelle kohdallani ovat todella minimaaliset, että saattaa katketa alkuunsa/tai jäädä heti alkuun kemialliseksi.

Välillä pohdin, että olenko enää järjissäni, sillä yritän tulla raskaaksi 48-vuotiaana, huohh🙄

Tähtitaivas☆

305/1576 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp1... Ajattelin että jos nyt ois tärpänny ni ei. Joka kuukaus tuntuu vaan pahemmalta, kuvittelen oireet ja kutkuttelen ajatuksella että jospa nyt jospa nyt!! Joka paikasta mistä luen keskusteluja niin suurimmalla osalla tärpännyt ekalla kerralla, miksei meillä?? Tää on niin rankkaa. Nyt meni siis 11yk.

306/1576 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, toivon meille kaikille plussia! Siis ja kyllä, ehottomasti voi hoksata oireista, et on raskaana👍 tietenkin se toive siitä vauvasta vielä voi lisätä sitä, et miettii paljon enemmän kaikkia tuntemuksia ja voi tuntea selkeämmin. Harmi, kun niin monet oireet passaa sekä menkkoihin että raskauteen! Yks kierto olin jo erittäin varma raskaudesta, vaan ei... 🙄

Jospa meillä kaikilla toivovilla tärppäis! Ja Tähti, oot varmasti järjissäsi. Vauvat on niin ihania❤️

307/1576 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N21, ensi kuussako varailette tutkimusaikoja? Tsemppiä ja jaksamista, vaikka rankalta tuntuukin!!! ❤

308/1576 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N21, oletko tikuttanut ovulaatiota?

Kroppa on siitä niin jännä, että ajoitus on tärkeä ja se voi mennä hutiiin siltikin, vaikka seuraa kiertoa. Joskus ovulaatio tapahtuu niin nopsaan, että sitä ei ehdi bongaan tikuillakaan.

Plussa sinne seuraavaan uuteen kiertoon👍❤💕💕💕, ellei tähän enää ole toiveita.

Tähtitaivas☆

309/1576 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totoro, joo ens kuussa varataan aikaa miehelle testiin! Kiitos sanoistasi💛 ja tähti, aloitin tikuttaa lokakuussa ja sieltä asti saanu lh piikin kiinni ja ollaan harrastettu seksiä ovisplussa päivänä ja seuraavana päivänä. Kiitos, toivotaan parasta meille kaikille💛💛

Vierailija
310/1576 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis totta kai ihan oikeasti voi olla oireita raskaudesta, mutta helposti niitä myös kuvittelee, varsinkin kun olojaan seuraa tarkasti. Muistelen, että esikoisesta eka oire oli ehkä palelu. Toisena taisi olla, ettei tehnyt mieli kahvia tai herkkuja, mutta en muista oliko se ennen vai jälkeen raskaustestin. Nykyään mua palelee jatkuvasti, niin että siitä ei voi tällä kertaa arvata olevansa raskaana. 😅

311/1576 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn täällä välillä kurkkimassa, olet ollut kovin mielessäni Chard 😀

Meillä sama tilanne, ensi kuussa vuosi yritystä täynnä 😔yhtään plussaa ei ole matkan varrella tullut..😔Olen ollut nyt useamman kierron tikuttamasta ovista.Ensi kiertoon varasin ajan gynekologille, josko sieltä selviäisi jotain 👍

Iltatähti toiveissa ❤️ ya 4/20

312/1576 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

binaari kirjoitti:

Niin siis totta kai ihan oikeasti voi olla oireita raskaudesta, mutta helposti niitä myös kuvittelee, varsinkin kun olojaan seuraa tarkasti. Muistelen, että esikoisesta eka oire oli ehkä palelu. Toisena taisi olla, ettei tehnyt mieli kahvia tai herkkuja, mutta en muista oliko se ennen vai jälkeen raskaustestin. Nykyään mua palelee jatkuvasti, niin että siitä ei voi tällä kertaa arvata olevansa raskaana. 😅

Binaari, samaa mieltä! Tosin jokaisella oireet on erilaisia.

Mulla oli siis aika voimakkaitakin alavatsan tuntemukset ja hajuherkkyys kaikille tuoksuille/hajuille🤪

Näitä oireita ei varmaan kannata sivuuttaa, koska ne voi olla silti ihan todellisia😘 Nyt mulla on samantyyppisiä ns. "oireet'".

Plussaa kaikille!❤💕💕💕

Tähtitaivas☆

313/1576 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chardille ja Kesäheinälle toivotaan pikaista plussaa!👍❤💕💕💕💕

Välillä tilanteet on haastavia, mutta nyt vaan tsemppiä ja sanoista teoiksi...varmasti yrityksen puutteesta ei olekaan kyse, mutta jotenkin välillä ei vaan aina jaksa keskittyä riittävästi.

Toivon plussat molemmille hetimiten!👍😘❤💕💕💕

Tähtitaivas☆

314/1576 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia kaikille yritykseen ja erityisesti te pidempään yrittäneet ootte mielessä!

Täällä dpo0, kp15, yk 15. Ovis toivottavasti tapahtui tässä kierrossa, koska eilen tuli plussa ja tänään on turvottanut.

315/1576 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tulla ihan pohtimaan, kun aikasemmin jo tuolla sanoin että mitään oireita ei ole että eiköhän tässä ole ihan normaali kierto kyseessä ja menkat tulossa.

Nyt on siis dpo 10 ja mies ihmettelin että mikä ihme mulla on kun olen nukkunut kuin hullu viime aikoina 😴ja siis en ole hoksannut ajatella asiaa ollenkaan!!...mutta tosiaan olen nukkunut 10 tunnin yöunia ja tosi aikasin mennyt nukkumaan kun yleensä ennemminkin valvon kun kovin aikasin nukkumaan. Ja tää alkoi viime viikon lopulla. Voiko tämä nyt olla jotain? Apuaaa

36v ja mies 38v. Ensimmäinen lapsi toiveissa, yritys toden teolla aloitettu 4/20.

316/1576 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juulia, jospa tämä olisi nyt sitä👍🙏🙏💕💕

Oireet on selvästi kyllä hirmu erilaisia naisilla.

Mulla kävi niin, että kaikki väsymys hävisi heti alkuunsa jo ennen plussaa, vaikka oletin, että raskaanaolevat on aina väsynyneitä.

Olin raskaana siis virkeämpi, että vähäisemmät yöunetkin riitti ja töissäkin jaksoin ahertaa enemmän.

Raskaus oli kyllä sellainen positiivinen energiapiikki, että tuntui siltä, että sen puolesta voisi olla aina raskaana😅

Koko aikana ei ollut mitään heikouksia, pahoinvointeja, väsymystä, kolotuksia, ei mitään...

Paljon plussatuulta sinne👍❤💕💕💕

Kohta saat jo testatakin (ja tuo voisi jo vaikka näkyäkin), mutta hoppuilla ei tietenkään tarvitse😊

Tähtitaivas☆

317/1576 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juulia, toivotaan, että olis raskaus syynä sun väsymykseen😍 mulla dpo9, eli päivän jäljessä tuun. Nännit ollu arat heti oviksen jälkeen, sitten muutama päivä vähemmän arat ja eilen taas tuli arkuutta. Muita "oireita" ei nyt ole ollut. Josko pe sitten varhaista testiä tekis.. Taas🤪

318/1576 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totoro ❤ kirjoitti:

Hei, hyppään mukaan joukkoonne luettuani kaikki 13 sivua kommentteja ☺ lyhyesti, olen 30 vuotias ja mieheni vuotta nuorempi, meille syntyi ihana poikalapsi 5/20 josta raskauduin tosi nopeasti, minulla oli mirena kierukka 8 vuotta ja ei kuukautisia koko sinä aikana, kierukka poistettiin 6/19 ja raskaaksi tulin kaksi kuukautta myöhemmin ensimmäisen kunnon kierron jälkeen. Nyt olisi palavasti toiveissa poitsulle sisarus pienellä ikäerolla, ensimmäinen ovis synnytyksen jälkeen bongattu tikuttelulla alkukuusta ja myös hyödynnetty, tänään valitettavasti alkoi kuukautiset eli yk1 ei natsannut ja vähän pettynyt olen vaikka veikkasinkin että ei varmasti ekasta nappaa ja kaiken päälle vielä imetän pikkuista. Mut ei muuta kun seuraaval oviksel taas kokeilemaan, olin ahkera tikuttaja jo ekan lapsen kohdalla ja bongasin oviksen kummallakin kerralla kun se tapahtui ennen raskautta ja hyvin vahvasti nyt myös testissä näkyi 👍😁 tsemppiä ja toivon plussaa sydämeni pohjasta ihan jokaiselle sitä yrittävälle!! 💞

Totoro, missä vaiheessa kiertoa menet?

Toivon sydämestäni sinulle pikaisen plussan👍🙏💕💕💕

Sinulla on selvästikin hyvin tietoa näistä asioista ja kiitos, että selvensit mulle tuntemukssta ihan alkuraskaudesta, ennen kuin on ns. raskaana.

Hoidoissa käytiin kaksi vuotta putkeen ja inssejä tehtiin tosiaan monia. Yksi huomio niissä oli se, että lähes aina ilmestyi tuntemuksia dpo3 paikkeilla ja monesti kuvittelin tuntevani munasolun liikkumisen ennen kiinnittymistä.

Tuolloin kirjoittelinkin tuntemuksia (eräälle toiselle) palstalle, mutta harva tuntui niitä uskovan....

Mutta se on siis mahdollista, käsitinkö oikein? Tuntemukset loppuivat sitten aina sen jälkeen, kun kiinnittyminen olisi ollut, mutta eipä näistä alkioista alkanut koskaa raskautta ja menkat alkoivat.

IVF-hoidossa sama kuvio toistui, hedelmöittyneet alkiot eivät selvinneet blastoksi saakka.

Munasolut on vaan jo niin kuraa, mutta silti sanon, että tuntemuksia oli olemassa jo vähän hedelmöittymisen jälkeen ja siitä eteenpäin.

Tässä yrityksessä nyt sama juttu, mutta "pelkään", että kohta ei enää tunnu mitään ja alkio on menetetty.

Oonko liian tuntoherkkä!😛😅😪

Tähtitaivas☆

319/1576 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähti, juuri eilen loppui kuukautiset, seurava ovista alan tikuttelemaan lauantaista eteenpäin 😁👍 uutta yritystä peliin jos vaikka napsais, vähän mietin että kuinkakohan paljon imetys vielä oikeestaan todellisuudessa vaikuttaa raskaaksi tulemiseen vaikka menkat tulivatkin takaisin mutta katsotaan, se ei todellakaan mahdotonta ole 😊 ja tosiaan herkillä ihmisillä saattaa tuntemuksia olla jo ennen alkion kiinnittymistä, mukava jos sepostuksestani jotain tietoa sai, ja tosiaan vaikka alalla en terveydenhuollon puolelta ole niin luen ja olen lukenut itse todella paljon vuosien varrelle kaikkea raskaaksi tulemiseen, raskauteen, synnytykseen ja kasvatukseen liittyviä asioita kun oma alani liippaa läheltä. Mutta, toivotaan puolestasi parasta ja ihanaa että vielä yritätte lasta vaikka ikää on jo ja niin kovin toivon että vielä pikkuisen saisitte!! ❤❤❤

320/1576 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totoro, voi että kirjoitat niin kauniisti❤💕💕💕💕 Toinen lapsi tosiaan on jo pitkään (3-vuoden ajan) ollut superkaivattu❤💕💕💕

Ja ihanasti sanot, että myös korkealla iällä (48v.) saa haaveilla vauvasta.

Ja sitten sinuun, en tiedä voisiko tilannettasi parantaa se, että imetät vähemmän? Imetys kai jostain syystä "vähän" ehkäisee.

Mä toivon sinne jokatapauksessa nyt plussaa tähän kiertoon!👍❤🙏🙏💕💕💕

.

Ps. On tosi ihanaa ja valaisevaa keskustella kanssasi😊

.

Tähtitaivas☆