Tinderissä match Toni Niemisen kanssa
Kommentit (35)
Juokse! Tonin siittiöt on kyllä niin nopeita, että voi olla että et ehdi karkuun.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
En halua Seiskaan, enkä lapsia.
-ap
Myöhäistä. Molemmat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hedelmällisessä iässä oleva nainen? Jos olet niin anna palaa vaan. Saadaan lisää Niemisiä.
Onko nykyään niin, että pelkkä match tinderissä riittää tekemään naisen raskaaksi Tonille?
Kyllä.
Mitä todennäköisimmin olet jo raskaana. Onnea valitsemallesi tielle!
Tarkasta kalun koko ja raportoi tänne.
Tiedetään onko edes sitä jotakin tarjota?
Joko se oulun anskuli on synnyttänyt sen pikkutonin?
Siis kuinka monelle naiselle niitä lapsia jo on!?
Vierailija kirjoitti:
Kerrohan millainen nainen olet. Olen nimittäin miettinyt että millaiset naiset oikein lankeaa Toni Niemiseen. Kuka ihmeessä tekee niin ja näköjään sinä :D
Ketä kiinnostaa mies joka ei osaa sitoutua niin puolisoonsa kuin lapsiinsakaan, ei osaa hoitaa taloutta, ei taida pystyä pitämään työpaikoistakaan kiinni eikä myöskään ole edes minkään näköinen?
Missä kohtaa ap kertoi langenneensa T. Niemiseen? Eihän tinder match nyt sitä tarkoita. Vai meinaatko, että kohta on taas lööpit täynnä, miten Tonin uusi onni on raskaana?
Mulle alkoi heti ehdottelemaan kaikenlaista. Todella pervo vanha ukkeli. Laittaisin kuvankaappaukset mutta näköjään poistin sen jo.
N21
Niin minäkij olen saanut Kari Ketoselta, Lauri Tähkältä ja Jari Sarasvuolta. En kuitenkaan kirjoitellut, koska uskon, ettei takana ollut aito ihminen vaan valeprofiili. Jos Toni Nieminen on oikeasti Tinderissä niin varmaan hakee elämäänsä jännitystä kaiken tämän sopan keskellä. Tervemenoa vaan suhteeseen. Tulet sitten vuoden päästä itkemään tänne, millaisen helmen löysit.
Liian myöhäistä tehdä enää mitään. Todennäköisesti olet jo raskaana. Onnea perheenlisäyksestä!🤰
Mistäs te tosiaan tiedätte, että kyseessä on aito profiili?
Vierailija kirjoitti:
Liian myöhäistä tehdä enää mitään. Todennäköisesti olet jo raskaana. Onnea perheenlisäyksestä!🤰
Kiitos, kuolen ehkä nauruun! 😂 Olisi eka lapsi ja heti Toni Niemiselle!
-ap
Jos on raskaana, pitää välttää ylirasitusta.