Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitenn AV on vaikuttanut sinuun?

Vierailija
25.01.2014 |

Ensin olin huvittunut rehellisistä anonyymeistä viesteistä ja kommenteista. Sain vastauksia kysymyksiini ja opin asioita mistä en ollut ennen tiennytkään. Sain AV:ltä ehkä viikon-kaksi oikeasti jotain viihdettä.

Olen täällä saanut kattavan käsityksen, miten monella eri tavalla ihmiset ajattelevat pahaa toisistaan. Se alkaa vaikuttaa näkemykseeni ihmisistä yleensä.

Ennen en välittänyt pätkän vertaa siitä mitä muut ajattelevat, mutta tätä suunnatonta mustuutta alkaa olla vaikea sietää kepein mielin.

Millä tavalla AV on vaikuttanut sinuun?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on maailman ainoa paikka jossa ihmiset sanoo mitä he on oikeasti asioista mieltä. AV pelasti elämäni 9v. sitten, sitä ennen tuntui että tukehdun jos en saa keskustella asioista oikeasti aidosti. Lähinnä nämä 9v. on vaikuttaneet siten etten juuri jaksa vaivata itseäni esim. ystävien näkemiseen, vituttaa vaan se small talk, kun voin saman ajan käyttää täällä oikeaan keskusteluun.

Rakastan sinua AV, älä koskaan muutu, kiitos kun olet olemassa <3

Vierailija
42/43 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen irl kokenut nuo juntit moukat yms niin vähemmistöksi, että mulle on ihan sama, jos täällä palstalla mellastavatkin. 

Itse ainakin välillä provoan (=rankasti suoraviivaistan tai yksinkertaistan) kommenteillani, koska kukaan ei jaksaisi lukea toisaalta - toisaalta jorinaani pitkästi perustellusta kommentista. 

Itseäni ei myöskään ns. poliittiset aiheet kauheasti kiinnosta, vaan enemmän ihmissuhdeasiat. Niissä harvoin on rasisteja. Jos on moukkia, olen vain tyytyväinen, kun huomaan, että olen itse fiksumpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten että itsetuntoni on noussut enkä usko kaikkea. Olen myös oppinut että naisten asenne on se että haukutaan mitä tahansa ja yritetään nujertaa toiset tavalla tai toisella. Palstalla käy eräs siivoojana esiintyvä huora haukkumassa muita naisia ja kaikkia bloggaajia.

T. tiedän hänet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi