Olisiko tosi mautonta antaa koiralle nimeksi Korona?
Pentu kohta tulossa, ja tästä ajasta muistuttava nimihän tuo olisi. Onko jotain syytä, miksi ei voisi antaa?
Kommentit (23)
Ei. Senkus nimeät koiran Koronaksi.
muodin huipulle ohjelmassa (en tiedä mikä kausi, tulee telkasta kai subilta) oli intialaistaustainen muotisuunnittelija nimeltään kovid. ajattelin stalkata, että mikä hänen nimensä alkuperä on, mutta en ole vielä ehtinytviitsinyt tehdä sitä. että kai se korona -koirakin menisi, on koirilla hassumpiakin nimiä.
Ajattele edes koiraa...
Anna joku söpö nimi vaikka. Ei tommosta mikä herättää ihmisissä inhoa.
Kukaan ei jaksa kuulla sanaakaan koronasta tän pandemian jälkeen.
Kyllähän niitä kaikenlaisia eläimen nimiä näkee, ei tuo ole edes pahimmasta päästä. Ei koira tiedä mitä se tarkoittaa tai tule kiusatuksi.
Ikävä jos koiran nimenä on kaljamerkki tai lautapeli.
Kukin saa nimetä koiransa miten tahtoo, eikös vaan.
Et kuitenkaan jaksa sitä Koronaksi kauaa kutsua, joten jos se on poika, siitä tulee Koro, jos se on tyttö, siitä tulee Rona. Tästä ajasta muistuttava nimi voisi olla myös Covid, sopis poikakoiralle !
Ei nimi miestä (eikä koiraa) pahenna, jos ei...
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä nimi. Luulen, että eniten annetaan Korona nimiä vasikoille ja muille kotieläimille.
Mikähän kirjain tänä vuonna syntyneiden vasikoiden nimien alkukirjain? Googletin, se on S.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele edes koiraa..
Ja koirahan tietysti ymmärtää, että sen nimi viitaa johonkin pandemiaan ;-) Tahtoo yhtä viisaan koiran!
Itse antaisin nimeksi spitaali menneiden aikojen muistoksi. Tai peräpukama, se on yleisempi kuin korona.
Sitten huudat ulkona:
"Koronaa tule tänne"
Omaan suuhun liian pitkä, lyhenisi kaksitavuiseksi, joten miettisin vielä.
Ihan hyvä nimi. Luulen, että eniten annetaan Korona nimiä vasikoille ja muille kotieläimille.