Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teil on tänään päivälliseksi?

Vierailija
25.01.2014 |

Ja monelta yleensä syötte päivällisen? Kokkaatteko itse?

Ajattelin ite tehdä jotain lohkoperunaa, kanaa ja salaattia. En jaksais keksiä muuta

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on varmaan spagettia, pestoa ja kanaa. Tai vietnamilaista possua ja riisiä. En ole vielä päättänyt. Syödään varmaan klo 20-21, kunhan on saunottu ja lenkitetty koira.

Vierailija
22/40 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunissa hautumassa olut-lihapata, valmista muutaman tunnin päästä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohta ja perunaa oli lounaaksi. Päivällistä syövät vain lapset ja se on makaronilaatikkoa. Huomenna lounas perheen kesken stroganoff ja päivällinen lapsille samaa makaronilaatikkoa.

Vierailija
24/40 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohipastaa.

Vierailija
25/40 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tänään ohraa, kanankoipia ja kasviksia. Ja syöminen menee varmaan tuonne lähemmäs puolta kuutta. Viiden ja kuuden välillä syödään yleensä päivällinen.

Vierailija
26/40 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 14:35"]

Ja monelta yleensä syötte päivällisen? Kokkaatteko itse?

Ajattelin ite tehdä jotain lohkoperunaa, kanaa ja salaattia. En jaksais keksiä muuta

[/quote]

Tortilloja tehtiin. Poikkeuksellisen aikaisin koska ollaan menossa illaksi luistelemaan ja sen jälkeen tuskin jaksetaan muuta kuin iltapala.

Huomenna appelsiiniankkaa ja riisiä sekä wokkia.

Vierailija
27/40 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihakeitto. Mies sai toivoa. Kahden maissa syötiin. 

Vierailija
28/40 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä söin lounaaksi lautasellisen toissapäiväistä nakkisoppaa. Nyt söin lapsen kanssa vastavalmistunutta makaroonilaatikkoa. Illalla tehdään vielä tortilloja. Syön samana päivänä kolmea eri lämmintä ruokaa erittäin harvoin, joten tämä ei ollut tyypillinen päivä. Meillä kokataan kohtalaisen paljon, pääasiassa perusruokaa, viikonloppuisin välillä kalliimpaa tai muuten vaan jotain herkkuja. 

Vierailija
29/40 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushia

Vierailija
30/40 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonaaksi kahvia ja voileipiä, lapselle maksalaatikkoa. Kohta alan tekemään kinkku-kasvispiirakkaa ja salaattia. Lapselle pakasteesta kalaleikkeitä ja jotain perunaa.

Vierailija
31/40 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 16:18"]

Sushia

[/quote]

Teekö itse? Jos teet, niin millaisia paloja?

Itse olen koukussa kotitekoisiin nigeihin, joiden sisällä on lohta, tuorejuustoa, kurkkua, ruohosipulia, porkkanaa ja tietenkin wasabia sekä riisiä.

Uudet "lempiherkut" ovat hakusessa.

Vierailija
32/40 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 16:18"]

Sushia

[/quote]

Itse olen koukussa kotitekoisiin nigeihin, joiden sisällä on lohta, tuorejuustoa, kurkkua, ruohosipulia, porkkanaa ja tietenkin wasabia sekä riisiä.

Vierailija
33/40 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tekee mieli vähän itämaistyyppistä safkaa, joten teen alkuun muutaman palan sushia kullekin, pääruoaksi mies paistaa seesamiöljyssä lihaa inkiväärin, chilin ja sitruunaruohon kanssa. Jälkkäriks kypsennettyjä päärynöitä jonkunnäköisessä matcha-siirapissa (saa nähdä minkälaista saadaan aikaiseksi!). Muut ottaa varmaan vielä viiniäkin, mutta mulla on tipaton menossa. Syödään seiskan-puol kasin maissa.

Vierailija
34/40 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:03"]

Meillä oli lounas klo 13, syötiin savukala-simpukkakeittoa. Päivällinen on noin 19.30, tänään tehdään grillattu broileri, sen kanssa tulista chili-hedelmä-vihannessalaattia. Itse tehdään aina ruuat.

[/quote]

Tuo chili-hedelmäsalaatti kiinnostais, miten teet? 

[/quote]

Ei ole mitään ohjetta. Sekoitan vain eri hedelmiä ja kasviksia, mitä sattuu olemaan kaapissa tai on hyvännäköistä kaupassa. Punaista chiliä ja valkosipulia, korianteria.

Vierailija
35/40 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohkoperunoita, naudan entrecote-pihvejä,pippurikermakastiketta, fetasalaattia, punaviiniä (lapselle maitoa). Jälkkäriksi Lidlin suklaajätskiä! Ihanan "kevyttä".. :D 

Syödään tuossa kuuden jälkeen, kunhan mies ja poika tuleva pojan futistreeneistä. 

Vierailija
36/40 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 16:18"]

Sushia

[/quote]

[/quote]

Joo ite niita vasailtiin, tehtiin ihan perus maki sushia ja sisaan laitetaan lohta, porkkanaa ja avokadoa tietty riisin lisaksi. Wasabit viela siihe ni hitsi kun on hyvaa!

Vierailija
37/40 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nautaa punaviinikastikkeessa, itsetehdyt maustelohkoperunat, tuoresalaattia, kera punkun ja jälkkäriksi brunbergin suukot

Vierailija
38/40 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokado-savulohipastaa

Vierailija
39/40 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokado-savulohipastaa

Vierailija
40/40 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivälliseksi tulee kanaa tikka, dalia, kasviscurrya, tomaattirelishiä, kurkkuraitaa ja raakoja kasviksia (kurkkua, porkkanaa, paprikaa). Päivällinen meillä syödään n. kl 19.

Lounas syötiin kahdelta ja se oli kukkakaalimuusia ja juustokastikkeella gratinoitua seitä sekä salaattia. Jälkkäriksi sokeritonta marjarahkaa.

Aamiaisella oli munakokkelia, mung-ituja, verigreippiä ja jugurtti-marjajuomaa. (turkkilaista, loraus kermaa, mustikoita ja mansikoita)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän