Mitä teil on tänään päivälliseksi?
Ja monelta yleensä syötte päivällisen? Kokkaatteko itse?
Ajattelin ite tehdä jotain lohkoperunaa, kanaa ja salaattia. En jaksais keksiä muuta
Kommentit (40)
Meillä on varmaan n. Puolen tunnin päästä ruoka, ruokana naudan ulkofilettä, raakana mulle, valkosipuliperunoita, salaatti ja punkkua. Jälkkäriks illan mittaan sipsuleita, dippiä ja arnoldsin donitsi. Herkkupäivä :)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 14:53"]
Valmista kasviskeittoa.
[/quote]Joudun keksimään viikolla ruoat ja kun oon nyt viikonlopun yksin niin saa kelvata vaatimatonki ruoka. Kuten toi valmis kasviskeitto.
Me syötiin just perunamuusia, salaattia, kanaa ja karrikastiketta. Oli hyvää : P
Meillä kotitekoista kebabia mausteisilla lohkoperunoilla ja valkosipulijogurtilla. Valmiina tuossa seitsemän maissa.
Kalasoppaa lohesta. Fetasalaattia alkuruuaksi.
Meillä oli lounas klo 13, syötiin savukala-simpukkakeittoa. Päivällinen on noin 19.30, tänään tehdään grillattu broileri, sen kanssa tulista chili-hedelmä-vihannessalaattia. Itse tehdään aina ruuat.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:03"]
Meillä oli lounas klo 13, syötiin savukala-simpukkakeittoa. Päivällinen on noin 19.30, tänään tehdään grillattu broileri, sen kanssa tulista chili-hedelmä-vihannessalaattia. Itse tehdään aina ruuat.
[/quote]
Tuo chili-hedelmäsalaatti kiinnostais, miten teet?
Gulassia rupean juuri tekemään:) Syödään joskus 4 maissa.
Tein eilen kermaista lohikeittoa ja sitä tänään lämmitetään.
Kaapissa odottaa paahtopaisti ja mietin mitä siitä valmistan.
ei mitään. mies on vasta hakemassa lounas take awayta. varmaan syödään illalla sipsejä, oliiveja, juustoa tms punkun ja kaljan kanssa.
kana-nuudeliwokkia :) helppo ja nopea, tänään ei jaksa kokkailla kummempia..
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:05"]
Gulassia rupean juuri tekemään:) Syödään joskus 4 maissa.
[/quote]
Hups,siis syödään klo 6
mä en ymmärrä, mutta olen sillä tavalla rajoittunut ihminen että on vois kuvitellakaan syöväni kanaa perunan kanssa, en muusin, en lohkojen. enkä pastankaan kanssa. kaikkea sitä ihmiselämässä on.
Me ollaan miehen kanssa tänään kaksin ja käydään leffassa ja sen jälkeen syödää miehen toiveiden mukaisesti naudan lehtipihvit valkosipulivoilla ja lisukkeena rosmariiniperunoita ja salaattia. Ruoka on valmiina varmaankin n. klo. 20
Paahtopaisti on uunissa, ostin eilen cittarilta kun oli tarjouksessa 2kg palan, en ole koskaan aikaisemmin tehnyt, joten en tiedä mitä siitä tulee.
Pääruoka syödään sen mukaan miten mies on töissä, joko 12 tai 17.
Meillä oli tänään päivälliseksi fetasalaattia ja pihviä naudan paistista. Punaviiniä ruokajuomaksi vähän, kun on niin hyvää pihvin kanssa. Syötiin jo, mutta normaalisti arkisin syödään neljän jälkeen. Ja itse siis yleensä tehdään ruuat. Joskus kun tulee totaalinen kyllästyminen ruuan laittoon ja ideatkin loppuu niin haetaan jotain valmista.
Makkaraa ja perunamuusia