Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni pelkää lihoamistani

Vierailija
10.03.2024 |

Olen normaalipainoinen, mutta miesystäväni ilmeisesti kovasti pelkää, että lihon kun hän yrittää kontrolloida syömisiäni. Heitänkö miesystävän pihalle?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko pihalle

Vierailija
2/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heittäisin mäkeen. Sukupuolesta riippumatta jeesustelu kumppanin lihomisesta vituttaa. Jos se on suhteessa se paskin juttu ja tekee toisesta kelvottoman ihmisen, niin etsikää vaan parempaa, onnea matkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse

Vierailija
4/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LihoA lihoA lihoA vielä kerran.

Vierailija
5/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä vajaamielisiä aloituksia kumpuaa?

Vierailija
6/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäät ahmia?  haluat maata sohvalla ja napostella?

Vierailija
7/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse heittäisin mäkeen. Sukupuolesta riippumatta jeesustelu kumppanin lihomisesta vituttaa. Jos se on suhteessa se paskin juttu ja tekee toisesta kelvottoman ihmisen, niin etsikää vaan parempaa, onnea matkaan.

Tämä! Tässä eräässä toisessa ketjussa joku akka valitti, että kun mies painaa nykyään sata kiloa, niin ällöttää. Voi vettu, sata kiloa ei ole miehelle paino eikä mikään, ei edes lyhyelle miehelle. Paitsi jos on joku 120cm pitkä lyhytkasvuinen.

Vierailija
8/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalle. Ei hän kestä, jos vaikka sairastut ja kaipaat apua.

Vierailija
9/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verbi väärin kirjoitettu.

Vierailija
10/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää jätin yhden exäni kun se rupes lihomaan. En kadu.

Vierailija
11/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tykkäät ahmia?  haluat maata sohvalla ja napostella?

Mitä sitten vaikka tykkäisi? Jokaisen oma valinta.  Etsikööt tyyppi uuden.

Vierailija
12/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksaisi tuollaista. En muutenkaan jaksa mitään ahtaampaa juttua miehen kanssa. Max- kerran viikossa tapaaminen ja eri kämpissä asuminen. Mutta tuo on jo extra-ahdistavaa. Äiä mäkeen.

Vierailija
13/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväsi on käsittänyt Painonvartijat väärin.

Vierailija
14/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Tässä eräässä toisessa ketjussa joku akka valitti, että kun mies painaa nykyään sata kiloa, niin ällöttää. Voi vettu, sata kiloa ei ole miehelle paino eikä mikään, ei edes lyhyelle miehelle. Paitsi jos on joku 120cm pitkä lyhytkasvuinen.

No kyllä pitkähkökin hoikkarakenteinen mies voi olla lihava 100-kiloisena - riippuu ihan rakenteesta. Naisissakin 70 kiloa voi tarkoittaa lihaksikasta normaalipainoista tai sitten ihan uskomatonta pullukkaa.

Vierailija
15/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heitin. Tai siis, onkin vähän ylipainoa, mitäs se mut otti kun ei kerran kelvannut. Ja miksi se ei itse vaan lähtenyt...  ei vaan piti kytätä syömisiäni ja haukkua.

Vierailija
16/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon lihoamishalukkuuden takia avioehdossamme on määritelty kiloraja ja senttirajat, jotka jos vaimoni ylittää, niin avioero on ilman puheita selvä.

Vierailija
17/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuon lihoamishalukkuuden takia avioehdossamme on määritelty kiloraja ja senttirajat, jotka jos vaimoni ylittää, niin avioero on ilman puheita selvä.

Hyvä että rinnanympäryksen kasvaminen on tehty laittomaksi.

Vierailija
18/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten käy, jos hän laihtuaa?

Vierailija
19/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran kiitän kohtaloa, että antoi minulle kumppaniksi aikuisen, täyspäisen miehen. Hyväksymme toistemme muuttuvan ulkomuodon. Elämässä sattuu ja tapahtuu. Kolari muutti mieheni ulkonäköä ja toimintakykyä, mutta siitäkin päästiin yhdessä yli. Kiitos rakas Tapio, että olet sinä. 

Ap, kertomasi ei ole hyvä juttu. Painon kyttääminen on henkistä väkivaltaa ja vallankäyttöä. Pelasta itsesi, kun vielä siihen pystyt. 

Vierailija
20/26 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verbi väärin kirjoitettu.

Ei ole. Lihoa ja lihota ovat molemmat oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän