Paljonko laihduttaisit, jos olisit 170/73?
Mikä olisi sulle hyvä paino?
Pakko tehdä jotain, kun ahdistaa nämä kilot.
Kommentit (49)
Ajattelin, että 8kg vois olla hyvä... ehkä 5kg voisi jo riittää...
Laihduttaisin itse 13-15 kiloa, koska olen siro eikä kilot pue. Isommalle vähempikin laihdutus riittäisi, ehkä noin 7-10 kiloa.
10 kiloa ehkä. Sitten olisi sama painoindeksi kuin omilla mitoillani. Alkuun kyllä ottaisin tavoitteeksi ihan pelkästään 5 kiloa :)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 13:48"]10 kg tasan
[/quote]
mäki
Olen 173 ja laihduttanut 71 kilosta 5 kuukaudessa 64 kiloiseksi, ja mielestäni vieläkin on ainakin 4 kiloa liikaa rasvaa. Eli en ole tyytyväinen.
Ihanteellisin paino, jolloin bmi olisi n. 22, 170-senttiselle olisi 64 kg. Eli 9 kiloa pudottaisin.
Jos en olisi itseeni tyytyväinen tuossa painossa, niin ehkä viitisen kiloa - ja luonnollisestikin lisäisin liikuntaa eri muodoissa. Kiinteytyminen ei ole koskaan pahitteeksi.
Paino on melko ok, indeksi on 25,3 eli ylipainon puolella vain 0,3 eli ei paljon mitään. Mutta katso peilistä, onko rasvapoimuja ja selluliittia. Kiinteyttäminen voi siis olla tarpeen, mutta lihas painaa enemmän kuin läski, eli välttämättä se paino ei kauheasti putoa, vaikka kroppa kohenee.
Ok, taidan ottaa tavoitteeksi sitten 63-65 kg. Ennen olinkin 63kg ja muistan, että silloin olo oli huomattavan paljon parempi kuin nykyään näillä kiloilla.
Suurinpiirtein noissa mitoissa, painoa hiukka enemmän. En laihduta ja kesällä laihtuu muutenkin kun liikkuu enemmän ja syönnin välit pidemmät.
Itse olen myös 170cm olen ollut juuri tuon painoinen. Käsittämätöntä miten jotkut neuvovat olemaan laihduttamatta yhtään. Portaissa hengästytti, olo oli tosi lihava ja jälkikäteen myös kuvistakin näkee, että bikineihin ei ole asiaa. Nykyään 57kg ja ihan tyytyväinen olen.
Oon 171 ja painan +-70 kg. Joskus paino alkaa kutosella, tyyliin 68 ja silloin olen kyllä parhaimmillani. 72 on enkka ja siihen en halua enää koskaan. Eli aika pienestä kiinni.
15 kg. Itse olen 172, ja nyt 61 kiloisena on löllö olo. Tykkään olla 58 kg.
Varmaan 13 kiloa. Oon 171 ja 60, paras paino tämä. Housut alkaa ahdistaa, kun on 62 kiloa. Näytän liian laihalta, jos oon alle 58 kiloa.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 13:30"]Mikä olisi sulle hyvä paino?
Pakko tehdä jotain, kun ahdistaa nämä kilot.
[/quote]
No ainakin 20kg!!! Olen nyt 170cm ja 56kg ja olo turvonnut ja lihava.. :( jos 5kg joulukilot sais pois ainakin.
Laihduttaisin vajaat 20 kg. Olen 177cm/55kg, hyvin mallimaisen hoikka, ja erittäin tyytyväinen vartalooni.
en laihduttais ku ehkä 3kg. ei minusta mitenkään liikaa.