Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 20v miehen ja 40v naisen avioliitto toimia?

Vierailija
25.01.2014 |

Mielipiteitä, kokemuksia?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 12:39"]

Aika outoa, että täällä hehkutetaan nuoren miehen ja vanhan naisen suhdetta ja taas toisaalla jos sukupuolet olisivat toisinpäin niin haukutaan armottomasti sitä miestä. Helpommin nuoren naisen ja vanhemman miehen suhde toimii kuin toisin päin, sillä pojat kehittyvät erittäin hitaasti aikuisiksi. Parikymppinen nainen on aikuisempi kuin valtaosa kolmekymmpisistä miehistä, siksi se voi toimia paremmin kuin mummon ja pojan yhteiselo.

Jos olette onnellsia niin sehän on erittäin hienoa, se kai se on tarkoitrus elämällä, mutta itse kyllä kavahdan tuollaista asetelmaa.

[/quote]

Pitää paikkansa. Olen 47 ja naiseni 26 eikä ole yhtäkään kertaa kukaan tullut sanomaan mitään positiivista, vaan olen naisten silmissä jokinlainen perusfriikki ja naiseni onnenonkija. Ilmeisen katkeraa porukkaa meillä Suomessa, erityisesti naisten keskuudessa, miehissä vielä löytyy jonklaista ymmärrystä mutta naisissa ei ollenkaan, miksi näin?

[/quote]

Yleensä kaikki ( naiset ja miehet) haluaa sen nuoremman ja monia kiukuttaa kun vaan vanhat ukot lähestyy näitä. Minä olen 32v. ja en ikinä sua ottaisi, koska olet liian vanha mulle. Samaa oli 40v. mies, muttei 33v. mies, jolle suostuin. Teinistä asti vanhemmat miehet lääppineet tyttöjä ja jossain vaiheessa vaan uskaltaa sanoa, ettei halua tätä tälläistä eikä mitään suhdetta huomattavasti vanhemman miehen kanssa.

Ikä alkaa haitata kumpaakin, sekä naista että miestä n.40v. viimeistään ja monet naiset jo nuoresta asti saaneet kokemuksia niistä vanhemmista miehistä, tämän ikäisenä haluan omanikäiseni miehen tai pari vuotta nuoremman, koska vielä saan, jos tuhlaisin nyt johonkin vaariin aikaa, menisi mahdollisuudet lopullisesti kokea joskus nuori uros.

Vierailija
22/30 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi hellanlettas, mehän se tiedetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi itselleni kuvitellakaan, mutta jos se sinulle toimii? Jos ei haittaa, että teitä luullaan äidiksi ja pojaksi, tulee varmaan pitkiä katseita ja kaveripiiri on hieman hajanainen.

Jokaiselle jotain. Mieluumin sinä kuin minä.

Vierailija
24/30 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Nuorella miehellä jäänyt äitiä ikävä.

Vierailija
25/30 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 13:07"]

En voisi itselleni kuvitellakaan, mutta jos se sinulle toimii? Jos ei haittaa, että teitä luullaan äidiksi ja pojaksi, tulee varmaan pitkiä katseita ja kaveripiiri on hieman hajanainen.

[/quote]

Outoa  kyllä kukaan ei ole koskaan sanonut luulevansa äidiksi ja pojaksi. Ei Suomessa, eikä ulkomailla. Esim. hotelleissa, ravintoissa, kylpylöissä, risteilyillä, lennoilla jne ei ole tullut tuota vastaan. Sielläkin on aina kumppani nimetty "your wife" tai "your husband", vaikka olen kovin varhaisrupsahtanut.

Ehkä loppumaailma ei lopulta olekaan niin yksinkertainen, rajoittunut tai ennakkoluuloinen kuin sinä?

Vierailija
26/30 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 13:07"]

[/quote]

Onko sinun kaveripiirisi "epähajanainen" eli pystytkö olemaan ystävä vain ulkoisilta määreiltään tietynlaisten kanssa? Jos et muuhun kykene niin oletko miettinyt miksi? Useimmilla tasapainoisilla ihmisillä on ystävinään monenlaisia, monenikäisiä ja monella taustalla varustettuja ihmisiä.

Vierailija
27/30 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tuo vaikuttaa naapureilla toimivan.

Vierailija
28/30 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain todella tyhmät ihmiset valitsevat elämänkumppaninsa sillä perusteella mikä näiden syntymävuosi, ulkonäkö, koulutus tai autonsa merkki on. Aikuiste ihmiset naivat rakastamansa ihmisen, ei näiden syntymävuotta.

Vierailija
29/30 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota mä olen 25v ja mun äiti ja isä on 47 ja 48v joten ei kiitos :D en voisi kuvitella seurustelevani noin vanhan miehen kanssa..vaikka olen kotihiiri,mulla yksi lapsi,en nauti enää joka vikonloppu baareissa pyörimisestä, niin nou nou..

Vierailija
30/30 |
12.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vanhempaan naiseen koukussa, hän ei taida tiedostaa että diggaan hänestä.

Kerran annoin mojovan pusun poskelle, hieroin hänen kipeitä olkapäitään.